Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Point in case: op vakantie gaan en NIET een spaarkas aanleggen voor de 4de golf.

En ja we weten het NIET of de 4de golf komt. Net zoals we niet weten wanneer we een auto ongeluk of kanker krijgen. Maar we hebben daar een verzekering voor en wat centjes langs de kant (de vooruitziende onder ons)

Chance favors the prepared.
 
Volledig mee eens Robert. Mede daarom dat ik weinig tot geen recensies meer schrijf over mijn vaste dames, en als ik er al eens eentje schrijf laat ik dat soort zaken zoveel mogelijk achterwege. Juist om geen verkeerd beeld of te hoge verwachtingen te scheppen.
Idd., als ik over een van mij favoriete dames een recensie schrijf, dan houd ik het vooral in het algemeen. De meer persoonlijke informatie deel ik niet.
 
Ze kunnen op de Dokken gaan werken of in de Delhaize ook he. Tzal wel zo slecht niet zijn achter de ramen alsof ze altijd uitkramen. ? Ik hoor dat ook: we verdienen de helft. Ja. 5000 ipv 10.000, of meer.
De reden waarom ze in de jus zitten is omdat veel dames nooit sparen. En als je dan 6 maanden uw maximum loon verliest is het prijs. Er is geen enkele bank die u een lening geeft van 8000/maandals je maar 10.000 verdient. En toch hebben de dames zo een vaste kost/inkomen verhouding. Huis kopen en direct renoveren Dikke bak mee rijden. Familie onderhouden ja of niet. Sjakosjes. Schoentjes. Etc. (ja ik weet sommigen verdienen niet 10k en anderen dan weer meer. Die nummer zijn om de verhoudingen te tonen) Ze zijn financieel over commited.
Het overgrote deel van de dames spaart of investeert wel degelijk voor de toekomst. Degenen die alles verbrassen zijn sterk in de minderheid.

Ja, ze verdienen beduidend meer dan een arbeider of bediende. En ja, ze leven er goed van, maar wij gunnen ons toch ook leuke extraatjes van het geld dat we kunnen missen, maar ongeveer 90% is dus wel echt serieus met hun toekomst bezig.
 
Laatst bewerkt:
Ze kunnen op de Dokken gaan werken of in de Delhaize ook he. Tzal wel zo slecht niet zijn achter de ramen alsof ze altijd uitkramen. ? Ik hoor dat ook: we verdienen de helft. Ja. 5000 ipv 10.000, of meer.
De reden waarom ze in de jus zitten is omdat veel dames nooit sparen. En als je dan 6 maanden uw maximum loon verliest is het prijs. Er is geen enkele bank die u een lening geeft van 8000/maandals je maar 10.000 verdient. En toch hebben de dames zo een vaste kost/inkomen verhouding. Huis kopen en direct renoveren Dikke bak mee rijden. Familie onderhouden ja of niet. Sjakosjes. Schoentjes. Etc. (ja ik weet sommigen verdienen niet 10k en anderen dan weer meer. Die nummer zijn om de verhoudingen te tonen) Ze zijn financieel over commited.


Voor "een aantal" dames zul je wellicht gelijk hebben, voor "een aantal" andere dames met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet. Hoeveel "een aantal" is laat ik ieder voor zich invullen, in beide gevallen.

Iedereen kan natuurlijk enkel "oordelen" over dames die hij wat beter kent. Hoeveel dames een wandelaar écht kent en hoe goed hij hen kent is voor iedereen wellicht anders.

Dat er dames tussen zitten die dik hunnen boterham verdienen is zeker, dat er zijn die het zout op hun patatten niet verdienen is ook een zekerheid. Tussen die beide uitersten vertoeven de meeste dames. Veralgemenen is in deze nooit een goed idee volgens mij.
 
Laat de Sexbalicur toch doen. Ik ben het ook niet met hem eens maar zo is Sexbalicur. Hij uit zijn mening spontaan, wrank en vrij. En, lekker ongenuanceerd. Moet kunnen. Volgens mij is Sexbalicur een dokwekker... of veralgemeen ik nu?

Sjaloom mothafuckas! Geniet nog van het mooie weer en voor zij die vooruitziend wat gespaard hebben ga naar het noodlijdende SKW en doneer er wat van je zuurverdiende 50 euros! :p
 
Laatst bewerkt:
Laat de Sexbalicur toch doen. Ik ben het ook niet met hem eens maar zo is Sexbalicur. Hij uit zijn mening spontaan, wrank en vrij. En, lekker ongenuanceerd. Moet kunnen. Volgens mij is Sexbalicur een dokwekker... of veralgemeen ik nu?

:p
Inderdaad, je veralgemeent. Slechts een minderheid van de dokwerkers praat zo onbeschoft over de meisjes. Beetje respect voor de dokwerkers dus [grapje] :)

Btw: wie zich zo profileert, mag zich aan gepaste reacties verwachten. Moet dan ook maar kunnen.
 
Iemand nog nieuws van Sissy aka het petite Bulgaars hoertje dat lang op SS 40/1 heeft gestaan?

Aitor is op zoek naar een nieuw favo'tje. Recent niet echt meer een topervaring gehad. Ik weet niet waarom maar de klik ontbreekt bij de nieuwe Balkan lichting. In the good old days had ik op een gegeven moment 7 à 8 favorietjes, waaronder de bekende Parisia, Georgiana(34/3) en die zus van Flory. Ik herinner me ook die kleine geile opdonder Maria in de nacht op SS 4/3 met haar kletsnat kutje. Wat een grietje!
 
Iemand nog nieuws van Sissy aka het petite Bulgaars hoertje dat lang op SS 40/1 heeft gestaan?

Aitor is op zoek naar een nieuw favo'tje. Recent niet echt meer een topervaring gehad. Ik weet niet waarom maar de klik ontbreekt bij de nieuwe Balkan lichting. In the good old days had ik op een gegeven moment 7 à 8 favorietjes, waaronder de bekende Parisia, Georgiana(34/3) en die zus van Flory. Ik herinner me ook die kleine geile opdonder Maria in de nacht op SS 4/3 met haar kletsnat kutje. Wat een grietje!
Ik kan je niemand adviseren. Jij lijkt me op heel andere dames te vallen dan ik. Dus mijn favorieten zullen jouw waarschijnlijk minder kunnen bekoren dan dat ze mij doen.
 
Inderdaad, je veralgemeent. Slechts een minderheid van de dokwerkers praat zo onbeschoft over de meisjes. Beetje respect voor de dokwerkers dus [grapje] :)

Btw: wie zich zo profileert, mag zich aan gepaste reacties verwachten. Moet dan ook maar kunnen.
Beste hoffelijke Vertongen. Er is niks onbeschoft aan mijn post. Iedereen is vrij van beroep te veranderen. Maar ik zie de dames zo vlug nog niet afwassen in een brasserie of opdienen in een restaurant. De mens in het algemeen heeft er zo een handje van te zeiken over alles en nog wat en nooit iets te doen om zijn situatie te verbeteren. Het is altijd de staat, het land, de omgeving, mijn ouders, mijn kinderen of mijn favoriet: het leven!

1 Werk zoveel je kans krijgt.
2 Maak dat je de basic needs in orde hebt voor te overleven: Food. Shelter. Medicine.
3 Spaar het merendeel van de overschot van je geld. Of investeer.
4 Verkwist het kleingeld aan kleren kopen om aan te doen of vrouwen kopen om kleren uit te doen. ?
 
Hallo, het is ongeveer 2,5 jaar geleden dat ik in skw ben geweest. Hoog tijd weer. Voorheen bezocht ik regelmatig Mirela in verversrui 6/2 (griekse, destijds geblondeerde dame, rond de 30, flinke naturel D cup). Weet iemand of zij er nog is?
Ik ben niet zeker, maar als ik de juiste voor heb, zit zij tegenwoordig aan de overzijde, ik denk op Verversrui 05/2.
 
Beste hoffelijke Vertongen. Er is niks onbeschoft aan mijn post. Iedereen is vrij van beroep te veranderen. Maar ik zie de dames zo vlug nog niet afwassen in een brasserie of opdienen in een restaurant. De mens in het algemeen heeft er zo een handje van te zeiken over alles en nog wat en nooit iets te doen om zijn situatie te verbeteren. Het is altijd de staat, het land, de omgeving, mijn ouders, mijn kinderen of mijn favoriet: het leven!

1 Werk zoveel je kans krijgt.
2 Maak dat je de basic needs in orde hebt voor te overleven: Food. Shelter. Medicine.
3 Spaar het merendeel van de overschot van je geld. Of investeer.
4 Verkwist het kleingeld aan kleren kopen om aan te doen of vrouwen kopen om kleren uit te doen. ?
The man's got a point...
 
Beste hoffelijke Vertongen. Er is niks onbeschoft aan mijn post. Iedereen is vrij van beroep te veranderen. Maar ik zie de dames zo vlug nog niet afwassen in een brasserie of opdienen in een restaurant. De mens in het algemeen heeft er zo een handje van te zeiken over alles en nog wat en nooit iets te doen om zijn situatie te verbeteren. Het is altijd de staat, het land, de omgeving, mijn ouders, mijn kinderen of mijn favoriet: het leven!
Niet iedereen is vrij om van beroep te veranderen. Veel dames die vandaag de dag in het Westen in de prostitutie komen werken, stammen uit landen waar armoede heerst. Die komen hier werken in de hoop om meer te kunnen verdienen dan de schamele paar honderd euro die zij in hun thuisland maandelijks kunnen binnenrijven. Deze dames zijn veelal niet van plan om hier hun gehele leven door te brengen en als dusdanig beschikken zij niet over de nodige papieren om hier andere jobs uit te voeren.

In tegensstelling tot een aantal andere binnenkomers in het land, willen zij werken voor hun geld. Voor sommigen is dan misschien dat geld een onweerstaanbare prikkel om onnodige dingen te gaan kopen, maar veruit de meesten beheren hun inkomsten verstandig en hebben een solidariteit tov familie en vrienden waar Vlamingen en Nederlanders niet kunnen aan tippen.

Het voor de hand liggende beroep, is dan prostitutie: een noodzakelijke componente in de samenleving. Dit beroep is echter zeer belastend voor de dames. De gespeelde intimiteit met onbekenden grijpt zeer diep in op de menselijke integriteit van een vrouw. Bovendien is de problematiek voor hen nauwelijks bespreekbaar en ze werken ook in een sector waar de klanten plezier en vertier komen kopen. De dames moeten lachen en vrolijk zijn. De glitterfacade met de grijze achtergevel. Dit doe je enkel als daar een voldoende interessante verloning tegenover staat. Net zoals ook wij niet werken zonder een correct loon.


1 Werk zoveel je kans krijgt.
Dat doen de dames
2 Maak dat je de basic needs in orde hebt voor te overleven: Food. Shelter. Medicine.
Dat doen ze ook
3 Spaar het merendeel van de overschot van je geld. Of investeer.
Dat is een uitleg van iemand die niet weet hoe mensen in armoede leven. Trouwens, er zijn er bij die inderdaad investeren.
4 Verkwist het kleingeld aan kleren kopen om aan te doen of vrouwen kopen om kleren uit te doen. ?
Deze stiel is echt niet om mee te lachen. Wees blij dat je er je plezier kon bij kopen.
 
1 moesten ze sparen zaten ze nu niet in de problemen. Voor je zegt het moet je maar zelf overkomen. Ik ben horeca uitbater in het covid tijdperk en zelfs zonder staatssteun had ik het overleefd. Met zware verliezen. Maar toch staande blijvend.

2 ik heb 2 exen gehad die achter de ramen werkten. Allebei van Roemenië. Een dood ondertussen na 4 jaar kanker. Ik ken de stiel maar al te goed na een decennium met partners geleefd te hebben die dat deden. Mijn grootvader straatarm uit Algerije. Joodse grootmoeder andere kant gevlucht uit Polen voor de Duitsers en alles verloren. Huidige verloofde uit het povere Cambodja. Andere ex uit het Cartel gedomineerde Sinaloa. Eerste ex 2 keer verkracht geweest in haar leven, misbruikt als kind nu een physieke beperking bovenop haar psychische schade wat haar een wrak maakt op relationeel en financieel gebied.

Maar ga vooral door en zeg me maar dat ik niks van armoede ken. Daarom ben ik net stoisch. Ik weet wat er onder het ijs zit als het kraakt...

Je weet niks van mij.

?

Het verschil? Ze kermen er niet over.

En als ze kunnen achter de ramen zitten kunnen ze werken in de Mcdos ook he. Niet zeveren. Ik werk elk seizoen met een heel team expats van Hongaren en Roemenen die hier op een werkvisum komen.

Het is een KEUS. En ze zijn er blijkbaar tevreden mee anders leerden ze wel Nederlands of Frans en zaten ze ergens anders hun boterham te verdienen. En nu we weten dat ze ervoor gekozen hebben kunnen we de act van ocharme de meisjes wel in de kleerkast hangen tot het terug mode is voor witte ridder kledij.
 
Nu even iets anders? Wanneer is de too soon periode voorbij van de overstroming in het Oosten van het land... Want ik heb al wat misplaatste opmerking daar over klaar staan.  Over alles mag gelachen worden!??
 
1 moesten ze sparen zaten ze nu niet in de problemen. Voor je zegt het moet je maar zelf overkomen. Ik ben horeca uitbater in het covid tijdperk en zelfs zonder staatssteun had ik het overleefd. Met zware verliezen. Maar toch staande blijvend.
De meesten hebben hun spaargeld vastliggen in onroerend en dergelijke, en kunnen er niet direct aan. Of hebben hun spaarrekening moeten plunderen om te overleven. Degenen die ik iets beter ken hebben het allemaal overleefd. De één wat gemakkelijker dan de ander, maar ze zijn er allemaal doorgekomen.
 
De meesten hebben hun spaargeld vastliggen in onroerend en dergelijke, en kunnen er niet direct aan. Of hebben hun spaarrekening moeten plunderen om te overleven. Degenen die ik iets beter ken hebben het allemaal overleefd. De één wat gemakkelijker dan de ander, maar ze zijn er allemaal doorgekomen.
Precies wat ik zeg. Spaarrekening = spaargeld. Sparen! Don't stretch your means too thin. ? Ik moet terug gaan werken gasten. Pauze gedaan. Er is niet zoiets als "den Zondag" voor de horeca ? Yooo
 
Iemand nog nieuws van Sissy aka het petite Bulgaars hoertje dat lang op SS 40/1 heeft gestaan?

Aitor is op zoek naar een nieuw favo'tje. Recent niet echt meer een topervaring gehad. Ik weet niet waarom maar de klik ontbreekt bij de nieuwe Balkan lichting. In the good old days had ik op een gegeven moment 7 à 8 favorietjes, waaronder de bekende Parisia, Georgiana(34/3) en die zus van Flory. Ik herinner me ook die kleine geile opdonder Maria in de nacht op SS 4/3 met haar kletsnat kutje. Wat een grietje!
Sissi is een ander leven ingestapt en zeg nooit nooit, maar normaal komt ze niet meer terug
 
2 ik heb 2 exen gehad

Huidige verloofde


Het is een KEUS.
Sommige mensen hebben veel waarheid in pacht maar maken mijns inziens dan zelf toch heel vreemde keuZes in hun leven. Het is natuurlijk ook een feit dat sommige vrouwen zich makkelijk laten uitbuiten, en werken met onderbetaalde werknemers vergemakkelijkt ook het sparen. Dit is gewoon een bedenking.

Geen enkel verleden of geen enkele persoonlijke situatie praat goed dat men laagdunkend over de dames doet.
 
Laatst bewerkt:
Hallo, het is ongeveer 2,5 jaar geleden dat ik in skw ben geweest. Hoog tijd weer. Voorheen bezocht ik regelmatig Mirela in verversrui 6/2 (griekse, destijds geblondeerde dame, rond de 30, flinke naturel D cup). Weet iemand of zij er nog is?
Nee Mirela is er niet meer, was een vaste klant van haar en ze had gezegd 2 jaar geleden dat ze ging stoppen maar ze bleef elke week wel paraat te staan, maar na een tijdje was ze er niet meer. Helaas heb ik haar gsm nr niet
 
Sommige mensen hebben veel waarheid in pacht maar maken mijns inziens dan zelf toch heel vreemde keuZes in hun leven. Het is natuurlijk ook een feit dat sommige vrouwen zich makkelijk laten uitbuiten, en werken met onderbetaalde werknemers vergemakkelijkt ook het sparen. Dit is gewoon een bedenking.

Geen enkel verleden of geen enkele persoonlijke situatie praat goed dat men laagdunkend over de dames doet.

Wow. Echt gaan voor de lage route alleen om punten te halen. Onderbetaalde? Er is geen een die voor me werkt die niet naar buiten loopt met 2000 in een maand.zelfs 2500 of meer in de 2 zomermaanden. Men verdient bij mij een heel jaarloon in 9 maanden. En kan dan 3 maanden verlof nemen. Degenen die kunnen gaan dan gaan doppen aan 1400 in een maand en hebben zo nog eens 4200 voor hun "conge" in de winter. Degenen die dat niet kunnen gaan terug naar thuisland waar ze goed leven van hun geld.

En wat voor een keuze is het als mijn vriendin sterft aan kanker? Ik werk 9 maand keihard en reis dan. Dan kom je idd wel eens wat mensen tegen in het buitenland. Of neuk je in die 9 maand een hoer tussen je 12 uren shiften door. En dan kom je zo ook een vrouw tegen.

En je witte ridder harnas weer aangedaan? Vrouwen uitbuiten? Heel mijn staf is mannelijk. Je vooroordelen kleuren je levensvisie.

Je blijft aantijgingen smijten maar nu mag je wel eens afkomen met bewijzen knul.

Just cause you're offended doesn't mean you're right.

Captain Woke over here..

You know what... Je kunt het bewijs van je aantijgingen houden. Iedereen hier kan zien hoe je aan virtue signaling voor het ene
doet en dan het andere leed mooi weg
Lacht omdat het in de weg staat van je eigen koppige persoontje.

Men of low character and their ilk... ?

De hoeren braken er trouwens van. Van "hulpzame" mannen zoals jij die ze willen steunen en er voor hen zijn. Je maakt slachtoffers van hen terwijl ze het niet zijn. Alsof er geen autonomie in hun beslissingen zit. Das pas on respectvol. Het feit dat je zo een complex hebt in je mannenbrein dat de vrouwen moeten beschermd worden en geprezen.

Wanneer wordt je eens volwassen? Of zijn hoeren de enige interactie die je hebt op vrouwelijk vlak en ben je daardoor relationeel gehandicapt? Das echt een visie van een 16 jarig verliefd kalf. Me Tarzan. Save Jane. Oermens. Je denkt te helpen maar je bent deel van het probleem. Update yourself.

Je mag nu je laatste woord nemen. I could care less.

This conversation... It's over. ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan