Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben voor het eerst eens in het weekend door het skw gelopen. Maar ongelooflijk hoe druk het is in verhouding met hoeveel mannen daadwerkelijk ergens naar binnen gaan. Veel groepen alleen maar kijken en wat geinen met elkaar zonder dat ik ze ergens binnen zie gaan. Dan de trappen bij villa tinto die meer als buurthuis dienen door bepaalde figuren. Is dit normaal in het weekend daar? Normaal ga ik altijd op een werkdag en denk dat ik het daar bij ga houden. Of zit ik er nou echt helemaal naast en ben ik daar net op het verkeerde moment geweest?
 
Ja de dealertjes en vage figuren horen wel een beetje bij de raambuurten. Voor mij zelf heeft een raambuurt in het donker wel een bepaalde charme, en ik persoonlijk voel er me altijd prima op mijn gemak. Maar de groepjes 'macho's' en de dronken kneuzen die al giechelend door de straten paraderen en geen euro uitgeven daar krijg ik echt helemaal het schijt van. Liever een raambuurt met alleen rauw volk dat voornamelijk komt om te neuken dan die groepjes padvinders door de straten en op de trappen.
 
Heeft niets met skw te maken, excuseer.
Gespuis zit overal. Skw is naar mijn mening superveilig, ook in de weekends.
Dan zie jij misschien minder.

Niet de eerste keer dat je leest dat wandelaars bestolen zijn daar of dat oplichters spelletje dat ze spelen. En de pooiers zitten in het cafeetje naast de krantenwinkel. En de lookouts blijven staan op de hoeken van de straat.

En wat is het nu? Is er gespuis of is het veilig? Je spreekt jezelf tegen.

Elke 20min een combi door de straat. Dat zorgt voor wat controle. Maar er is een reden dat die combi er passeert. En zeker niet omdat het allemaal in orde is.

Nu neem jij wel zelf het woord veilig in de mond. Waardoor je het laat uitlijken of ik zei onveilig. Ik zei criminaliteit. Geen standpunt tegen mij innemen alsof ik net zeg dat ze je gaan lynchen. 😂

Maar laat anders je 15 jarige dochter er eens een avondje ronddolen als we dan toch daar over bezig zijn. 🦄🥳

Het is de meest "normale" hoerenbuurt die ik ken. Maar nog steeds geen normale buurt.

Draai het hoe je wil... Er is een verschil met de week en de weekends. En om met jouw woorden te zeggen:
in de weekends is er meer "gespuis".

Terug naar het oorspronkelijk punt van mijn reactie:
in de week is het er veel schappelijker dan in de weekends. Mensen die zich wat ongemakkelijk voelen in het weekend kunnen zeker ma di woe don zonder problemen gaan.

😉👍
 
En wat is het nu? Is er gespuis of is het veilig? Je spreekt jezelf tegen.

Elke 20min een combi door de straat. Dat zorgt voor wat controle. Maar er is een reden dat die combi er passeert. En zeker niet omdat het allemaal in orde is.

Draai het hoe je wil... Er is een verschil met de week en de weekends. En om met jouw woorden te zeggen:
in de weekends is er meer "gespuis".

Terug naar het oorspronkelijk punt van mijn reactie:
in de week is het er veel schappelijker dan in de weekends. Mensen die zich wat ongemakkelijk voelen in het weekend kunnen zeker ma di woe don zonder problemen gaan.

😉👍
Ik spreek niet over gespuis in skw doch in het algemeen in de hele stad of waar dan ook. Hier heb je mijn korte reactie foutief begrepen. De kans dat je bestolen wordt bv aan de Kaaien op een drukke zomerse avond is groter dan in skw. Dat komt door inderdaad politiecontroles en camerabewaking. Daarom lijkt me skw superveilig. Wie er rondloopt zoals je beweerde, raakt me geen knikker. Ik wandel om plezier te zoeken/vinden. Die gasten waar jij over spreekt, doen geen vlieg kwaad. Dat risico nemen ze niet. Ik weet verduiveld goed genoeg hoe skw draait.
Je hebt gelijk dat er een groot verschil is tussen weekend en doordeweekse avonden. Daarom ze me ook nooit zien op vrijdag of zaterdag. Dat heeft niets met een onveilig gevoel te maken. Dat heeft enkel met de drukte te maken (wat ik toejuich voor de dames).

Deze discussie stopt hier dan ook voor mij. Geen zin in eindeloze welles/nietes spelletjes waar ik niet aan meedoe. Ik gaf je enkel zeer kort en bondig mijn mening. Meer niet. Ieder denkt er het zijne over.
Ik respecteer jouw mening en reply, ik verwacht van jou dan ook hetzelfde.
 
Weet iemand wat er eigenlijk met Aitorreke is gebeurd?

Volgens mij zag ik zijn naam genoemd worden in een post waarboven hij iets zei maar nu voormalig lid nr nog wat heette.

Heeft hij dus zijn account verwijderd.

Ik vond het altijd wel grappig om zijn posts te lezen.
En kun je als voormalig lid ook nog posten of heet je zo als je oude posts blijven staan maar je account dus al verwijderd is?
 
Bedankt. Bij Celina heb ik echter geen goeie ervaring met dit. Selena werkt enkel in de dagshift dacht ik?
Selena doet dubbele shift. Of ik zie ze toch vaak staan zowel dag als avond/nacht.


Iemand trouwens een idee wie de dame is op SS14 (dat pand met die zijgang/nooduitgang van d'anvers), middelste raam? Gisteren had ze een volledig nylon bodysuit, lichtbruin haar. Zit/staat naast een heel mager grietje.
 
Laatst bewerkt:
Selena doet dubbele shift. Of ik zie ze toch vaak staan zowel dag als avond/nacht.


Iemand trouwens een idee wie de dame is op SS14 (dat pand met die zijgang/nooduitgang van d'anvers), middelste raam? Gisteren had ze een volledig nylon bodysuit, lichtbruin haar. Zit/staat naast een heel mager grietje.
Selena doet vanaf vandaag alleen nog dagshift.

Het pand met de nooduitgang van café d'Anvers is SS12.
 
Laatst bewerkt:
Selena doet vanaf vandaag alleen nog dagshift.

Het pand met de nooduitgang ban café d'Anvers is SS12.

Merci Janus. Dan ga ik er van uit dat dit de dame is die ik voor ogen heb.

 
Bedankt. Bij Celina heb ik echter geen goeie ervaring met dit. Selena werkt enkel in de dagshift dacht ik?
Op de vraag van Selena is hier al geantwoord. Bij Celina ben ik altijd zeer tevreden geweest, maar uiteraard, ieder zijn eigen ervaring. Maar anders kan je zeker eens bij Alina schippersstraat 30/3 gaan of Jiuilia, Verversrui 13/4.
 
Heb een kleine blonde dame met een bril zien zitten, is dit Josefa?
Sprak me qua uiterlijk totaal niet aan.
Ja, dat is ze.
Uiterlijk is natuurlijk een persoonlijke zaak. Kan ik niet voor een ander over oordelen.
Maar GFE en tongzoenen (als je zelf hygienisch bent) zijn wel enkele van haar vele troeven.

Heb je dan een andere gevonden tijdens je wandeling??
 
Ja, dat is ze.
Uiterlijk is natuurlijk een persoonlijke zaak. Kan ik niet voor een ander over oordelen.
Maar GFE en tongzoenen (als je zelf hygienisch bent) zijn wel enkele van haar vele troeven.

Heb je dan een andere gevonden tijdens je wandeling??
Ja, ze was dus aanwezig en twijfelde of het haar was na al de lovende recensies maar ziet er me eerder iemand uit voor de oudere klanten. Ben zelf nog een twintiger en ze moet me fysiek toch ook ergens kunnen prikkelen om er binnen te gaan en dat deed ze niet.
Heb een enorme bom van een dame zien staan in de Schippersstraat op nummer 6 of 8 denk ik mer lang, bruin, golvend haar en had een blauw setje aan gisteren. Ze is redelijk laat begonnen rond 21:30 denk ik maar was telkens bezet en voor haar raam stonden "veel onnozelaars in groepjes" gewoon te loeren naar haar en ben er dus niet binnen geweest.
Ben uiteindelijk bij een zekere Sara/Sarah belandt op Verversrui 22 of 24, een Roemeense dame die veel beloofde maar weinig deed en dus een serieuze afknapper 🤣
 
Ja, daar ben ik ondertussen ook al achter gekomen maar ik kan moeilijk seks hebben met iemand die me fysiek totaal niet aanspreekt 🤔
Idem hier.
Soms lees ik een recensie en denk ik, die spetter moet ik toch dringend eens mijn pearl jam bezorgen. Tot ik ze zie .
Dan denk ik, deze kelk laat ik toch maar aan mij voorbij gaan. Misschien mis ik enorm geile seks hierdoor. Het zij zo.
 
weet iemand wie er op villa tinto 04 werkt met de avondshift zaterdag? het leek en cubaanse of dominicaanse, ik heb ze bezocht en ze zei cubaans/spaans maar verstond haar naam totaal niet zo goed en vind er nergens een pagina van terug?
 
Terug
Bovenaan Onderaan