Voor de duidelijkheid ik heb maar ooit één keer een dame een timer weten gebruiken. Mijn vaste dames hebben ook bij mijn eerste bezoek nooit een timer gebruikt. Ze kijken wel eens op hun telefoon voor we beginnen, maar dat is dan meestal nog even snel checken of ze geen bericht hebben van een andere klant. Want als de telefoon op 5 meter afstand blijft liggen heeft het geen zin om de starttijd te controleren.Verstandige dames gebruiken een of andere timer. Al is het maar gewoon dat ze op hun telefoon kijken om welk uur de date begint, en dat ze daarna de telefoon 'in het zicht' leggen om te af en toe eens snel een blik te kunnen werpen en te weten hoeveel tijd er nog rest.
Dat vaste klanten wat anders behandeld worden, is normaal. Een vorm van respect naar die klant toe, en tevens ook een klantenbinding. Ik heb wel meegemaakt dat een raamdame die ik vaker bezocht, de timer na afloop nog eens opnieuw opstartte. Dat zal ook wel afhangen van de drukte op dat moment en de kans dat ze al dan niet een volgende klant 'mislopen'.
Als jij uitsluitend dames bezoekt die een timer gebruiken, dan moet jij je skills om dergelijke zaken op voorhand te herkennen duidelijk bijschaven. Of gewoon minder achterdochtig zijn, en niet overal iets slechts in zien.