Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand al eens binnengeweest bij raamdames op N1 tussen Kontich en Mechelen? Ben nieuw in de streek en toevallig voorbijgereden vorige week vrijdag. Twee lekkere meiden en ze zeiden 20 euro. Onder het motto als het te mooi is om waar te zijn is het dat waarschijnlijk ook niet toegehapt. Heb nog wat rondgereden maar heb maar die ene "bar" gevonden (beetje voorbij Carotel richting Antwerpen aan zelfde kant), zijn er nog andere in de buurt?

Zoals je zelf zegt, als het te mooi is om waar te zijn...
 
Na een 30 jaar dat werk te doen moet men normaal toch hun schaapjes op het droge hebben
Maar oké, het is niet aan mij om in de portemonnee van een ander te kijken
Heb het nu niet spescifiek over deze Marokkaanse maar een globale opmerking
Veel meiden in dat werk kunnen niet met geld omgaan en kennen de waarde van geld niet meer

Er zijn ongetwijfeld "meiden in dat werk die niet met geld kunnen omgaan en de waarde van geld niet meer kennen" maar "veralgemenen" mag je dat niet doen want er zijn er zeker evenveel die wél met geld kunnen omgaan en die de waarde van geld maar al te goed kennen. Dat gedeelte dames heeft niet zelden meer geld en onroerend goed dan de meeste van hun klanten ooit zullen vergaren.

Dus...................."veralgemenen is nooit een goed idee".

En......................."je kunt beter schrijven wat je écht wéét dan op een forum te verkondigen wat je dénkt te weten". Het verschil tussen beide durft namelijk nogal eens uiteen lopen ;)
 
Dat is logisch. 19u00 a 20u00 is overal de shiftwissel. Dames uit de dag beginnen rond 18u00 te vertrekken, en sommigen zelfs nog eerder. De meeste dames uit de nachtshift arriveren tussen 21u00 en 21u30.
Ik ben er meestal op die uren. Vind toch wel dat de nachtshiftdames wel veelvuldig beginnen vanaf 20u30. En sommige toppers zijn al om klokslag 20u paraat.
 
Uiteraard zijn er ook al voldoende dames om klokslag 20u00. Ik ben geen echte avond of nachtwandelaar. Mijn ervaring is misschien wat verouderd, of zo relatief kort nadat het terug 24/7 open is willen ze er extra vroeg bij zijn. Voor corona werd de bezetting pas echt goed na 21u00 of 21u30.
 
Heb het gezien op VTM ,volgens die meneer klaagde hij over de prijzen die duur was en dat de dames met een timer werkte ,dat het voor hem duur was had ik wel begrip voor als je met een karig pensioen moet rondkomen dan is een bezoekje uitgesloten maar de prijzen zijn volgens mij nog altijd hetzelfde gebleven sinds mijn wandel hobby ,gelukkig zo en ik heb nog geen enkele dvp tegengekomen die met een timer werkte tenzij natuurlijk er in de kamer een klok hangt
Ik heb de prijzen (sinds de komst van de €) van 1000 Bfr. (25€) naar 50€ weten gaan voor een blanke dvp, dvp's van Afrikaanse afkomst gingen van 500 Bfr (12,50€) naar 50€. Maar ik val weer in herhaling, zal het zelf maar al zeggen, voor eentje zich weer geroepen gaat voelen, aan te gaan vallen.... ;)
 
Wel lezen wat er staat : ik schreef nergens alle maar wel velen
Ben de 1ste om tegen een veralgemening te ageren maar kende ondertussen al vele vrouwen in de stiel
Sommigen kunnen wel met geld omgaan en hebben een concreet doel. Maar helaas een minderheid.
Wanneer men veel kan Cashen kennen ze de waarde van geld niet meer zo goed
Maar eigenlijk lijkt me dit eerder voor een aparte topic
 
Wel lezen wat er staat : ik schreef nergens alle maar wel velen
Ben de 1ste om tegen een veralgemening te ageren maar kende ondertussen al vele vrouwen in de stiel
Sommigen kunnen wel met geld omgaan en hebben een concreet doel. Maar helaas een minderheid.
Wanneer men veel kan Cashen kennen ze de waarde van geld niet meer zo goed
Maar eigenlijk lijkt me dit eerder voor een aparte topic

Heb ik dan geschreven dat jij het over "alle" dames had? Ik dacht het niet.

Verder geef je jouw mening, wat uiteraard je goed recht is, en die mening is gebaseerd op jouw kennis en ervaringen. Mijn kennis en ervaringen zorgen er echter voor dat ik een ander beeld heb. Mag toch, niet?

Onze ervaringen en meningen hoeven dan ook niet overeen te komen. Ik wilde alleen jouw opmerking "Veel meiden in dat werk kunnen niet met geld omgaan en kennen de waarde van geld niet meer" even weerleggen want...................hoeveel is veel hé?

Het blijkt nu dat je "veel" alleszins al ziet als een "meerderheid" want je hebt het nu ook weer over "helaas een minderheid die met geld kunnen omgaan en een concreet doel hebben". Mogen we weten waarop die laatste uitspraak gebaseerd is? Hoe heb je dat kunnen detecteren? Of is het gewoon een "aanname" of een "veronderstelling"?

Maar ik geef je geen ongelijk hoor.............er "zijn" dames in dit vak die niet met geld kunnen omgaan en die er de waarde niet meer van kennen maar er "zijn" er dus ook die wél met geld kunnen omgaan en er de waarde nog wél van kennen".

Het is echter zo dat noch jij, noch ik kunnen bepalen welk percentage van de dames bij de eerste categorie horen en welk percentage er bij de tweede categorie horen. Vandaar dat we dus m.i. ook niet mogen veralgemenen.
 
Wie kent de dame op VT24

Skinny meid met grote tattoo op de hals ?

info is welkom
Avondshift, vermoed ik? Ik weet wie je bedoeld, steeds wat naar achter zittend. Inderdaad mooie dame met grote tattoo in de hals. Lijkt me een rustig type, hetgeen me steeds aanspreekt.
Stond vorige week op het punt er binnen te springen toen plots mijn vaste dame iets verderop toch mijn volle aandacht kreeg...
 
Gisteren zat een dame die aan deze omschrijving voldoet in de dag op VT 24. Mijn interesse ging echter meer naar haar buurvrouw op VT 23 en overbuurvrouw op VT C.
 
Wel lezen wat er staat : ik schreef nergens alle maar wel velen
Ben de 1ste om tegen een veralgemening te ageren maar kende ondertussen al vele vrouwen in de stiel
Sommigen kunnen wel met geld omgaan en hebben een concreet doel. Maar helaas een minderheid.
Wanneer men veel kan Cashen kennen ze de waarde van geld niet meer zo goed
Maar eigenlijk lijkt me dit eerder voor een aparte topic
klopt en het meeste verdwijnt sowieso naar het "vriendje" 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan