Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ook al zien staan en ik heb exact dezelfde feeling. Misschien onterecht, wie weet.
Is inderdaad een prachtige dame.
Ik heb deze dame ookal een tijdje in het vizier en heb precies hetzelfde. Ze werkt al een aantal jaar. Die borst tattoo is er onlangs bijgekomen volgens mij. Staat me bij dat ze vroeger wat tamme reviews had op hookers.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn voor mij nog steeds veel te veel ramen bezet. Ik krijg mijn lijst met dames die ik nog wil bezoeken niet afgewerkt. Sterker nog. Hij wordt alleen maar langer. Ik kan er bijna wekelijks wel 1 of 2 dames aan toevoegen.
Je moet er ook meerdere per wandelbeurt verwennen, als je moeite hebt met finishen na 4x keer 😂 pak je gewoon een bef momentje bij de volgende 😛😛
 
T'was druk gisteren in het Schipperskwartier. Gisterenavond laat met de fiets richting daar, uurtje of twee rondgewandeld (Denk tot 01.30 uur) en niets naar mijn zin gezien (En wat ik had gespot was reeds verdwenen). Wel eentje in een latexpak die me binnen lokte voor een "gesprek" en die me kwaad weer aan de deur zette omdat ik haar niet "that" special lady vond, hahahaha, zij heeft mij nog meerderen malen zien passeren en ik kreeg alleen het boze oog op mij. Dan weer een andere die mij al sinds geruime tijd teken doet alsof ze mij kent.. de ervaring is dat zulke dames meer op een sisser aflopen. Dan zag ik Julia toen ik richting Falconplein wandelde waar wederzijdse herkenning even tot een kort gesprek leidde en ik op mijn "I am looking around" de repliek kreeg waar ik aan geld kon komen, in de nachtwinkel volgens haar. Uiteindelijk weer de fiets op en voor een tweede keer een nutteloze fietstocht SKW.
 
@JuMo004 ben jij dat met die fiets? rete irtitant vindt ik die fietsers 😂 Pinnen kan op de Itallielei bij de ING is wel dicht in de nacht. plm 5 min lopen vanaf Falconplein. Je kan daar ook storten, als ze niet op straat wil blijven met teveel cash op zak 😅 Veel excursies ook weer vrijdag en ook zaterdagochtend weer een grote groep, kijken, kijken maar niet kopen, dus daar hebben die meiden niets aan. En was dat Poolse Julia uit de ss? 🤔
 
@JuMo004 ben jij dat met die fiets? rete irtitant vindt ik die fietsers 😂 Pinnen kan op de Itallielei bij de ING is wel dicht in de nacht. plm 5 min lopen vanaf Falconplein. Je kan daar ook storten, als ze niet op straat wil blijven met teveel cash op zak 😅 Veel excursies ook weer vrijdag en ook zaterdagochtend weer een grote groep, kijken, kijken maar niet kopen, dus daar hebben die meiden niets aan. En was dat Poolse Julia uit de ss? 🤔
Ik ben er doorgewandeld met de fiets (Gele Kettler mountainbike) en heb deze dan vanwege plaatsgebrek, fiets vastgelegd, daar waar de fietsjes van "A" staan gestald op de Oude leeuwenrui. Klopt ING op de Italielei, Christine (Villa Tinto) stuurde mij ooit eens wandelen naar de bank op het eilandje (te voet en achter mezelf verwijten dat ik beter de fiets had genomen) en kampende met COPD Gold II, geloof mij, dat is een opdracht, eens daar aangekomen merk ik dat ik geen bankkaart bij had. En Julia (ook bekend van op RL) acajou haar en brilletje, kan idd. Pools zijn. Stond bij een vriendin in achter de raam, richting Falconplein. En wat mij gisteren irriteerde was die fietser met zijn Zuid Amerikaanse muziek op een op de fiets bevestigde speaker die voortdurend toerde door het SKW.
 
Ja die lange grijze man met zijn electrische fiets en fietstassen die eindeloos rondjes loopt daar zo.
Neen, mountainbike, legerjas, skinny jeans en combat boots en bijna kaal... en zo groot van gestalte dat vele "haantjes" zich geroepen voelen zich met mij te meten, zij het in groep of op één of andere laffe wijze, tevens word ik ook nogal veel gegroet door voornoemde door het spugen voor mijn voeten, waar ik dit vriendelijk gebaar terug geef met terug te spuwen. Ooit is een Antillaan vastgepakt met in de ene hand de Reggae LP's die ik even voordien aangekocht had en met de andere hand had ik het heerschap bij de keel vast, die even voordien dacht grappig te zijn en mijn sigaret uit mijn mond te nemen achter mij om, kon ik toen niet waarderen. Heb deze losgelaten toen ik zijn 3 kameraden zag naderen. Een van de heren in het gezelschap (Marokkaan) excuseerde zich voor het gedrag van zijn maat.
 
Laatst bewerkt:
Als je moet pinnen is het tijd om weg te gaan, geloof me 😇😂
@Mario357 Neen, had 50€ op zak, maar kan tergend lang rondwandelen, niet alle dames volstaan, ik zoek naar die "klik" in mijn hoofd, had Rossie en of Christine er geweest... dan... Was gewoon een misverstand van Julia, ik zei haar "I am looking" en die zal de "kassa" in haar hoofd hebben horen rinkelen... En ik moet echt op de centen letten.
 
Laatst bewerkt:
@JuMo004 zaterdagochtend wou een Pool mij te lijf omdat ik geen sigaretje voor hem had... hangen teveel camera's anders 🤬
Ik herinner mij, héél lang geleden. Ik zat met een kameraad (RIP) op de St. Paulusplaats op een bank, toen er een paar Russen/Polen? passeerden. Mijn maat riep hen iets toe (Russen/Polen wandelden voorbij met pak friet). Ik was even weg, en maat was niet meer te vinden daar waar ik hem had achtergelaten en waar hij zou wachten. Vond hem terug bij de wagen, vuisten kapot en bebloed. Ik vraag hem wat er is gebeurd, zegt deze dat die mannen hun frieten niet meer hebben moeten opeten.
 
@Mario357 Neen, had 50€ op zak, maar kan tergend lang rondwandelen, niet alle dames volstaan, ik zoek naar die "klik" in mijn hoofd, had Rossie en of Christine er geweest... dan... Was gewoon een misverstand van Julia, ik zei haar "I am looking" en die zal de "kassa" in haar hoofd hebben horen rinkelen... En ik moet echt op de centen letten.
Ben toch benieuwd of het 'gekke' Julia was met bob kapsel, die tegenover de snackbar stond/staat😇 als ik daar aan terugdenk... te bizar 😂 je mag pb sturen ben benieuwd naar die valse getuigenis 🤔🤬
 
Op VT 14 staat tijdens de dagshift inderdaad Lora mét lederen broek en wit topje.

Ze geeft een goede S & F service maar doet absoluut niet aan anale verwenning bij de klant of aan kinky dingen. Kleine borstjes en een leuk poesje om te beffen, neuken in verschillende posities mogelijk.

Ze is heel sociaal en vriendelijk maar niet altijd even goed te begrijpen, ze spreekt een brabbeltaaltje dat een soort mengeling is van Engels en Duits.
 
Terug
Bovenaan Onderaan