Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sorry maar je ziet het helemaal verkeerd en dit is de laatste keer dat ik op dit onderwerp reageer!! Open je ogen , gewone mensen blijven wel weg door de allochtonen en gespuis dat daar rondloopt. Als ik aan sommige vrienden vraag of ze nog in SKW komen zeggen ze juist dat dat de reden is dat ze er wegblijven
Er zullen ongetwijfeld bangschijters zijn die om die reden wegblijven. Ik in elk geval niet. De redenen die @Brouwer02 geeft wegen veel zwaarder. Het zijn economisch heel zware tijden. Dat geld voor alles en iedereen. En aangezien iedereen minder te besteden heeft aan hun pleziertjes omdat alles veel duurder wordt, denk alleen al aan de brandstof en rente, is dit ook te voelen in het skw. Maar ik ga straks weer een dame een goede dag bezorgen.

Wat @Sir cumalot beschrijft heb ik ook al eens gedaan. Ik ben "demonstratief" tussen die gasten en het raam gaan staan. De dame deed open en liet me binnen. Toen die gasten afgedropen waren bedankte de dame me, en zei dat ik niet hoefde te blijven. Uiteraard zei ik, ik ben nu binnen en ga mee naar de kamer. Toen was ze natuurlijk helemaal blij. Wat ik hierboven beschrijf is al 15 of 20 jaar geleden om maar aan te geven dat het geen nieuw verschijnsel is, en het was bovendien ook nog in de dag of vroege avond. Het is dus ook niet dat dit alleen midden in de nacht gebeurd.
 
Donderdag nog eens een wandelingetje gemaakt. Op Schippersstraat 41/1 stond een dame in een oosters gewaad. En aan de deur de oranje bordjes van joyce nog. Hetbwas trouwens nog in de nachtshift. Iemand ervaring met deze dame?
 
Zoals @Janus en @Brouwer02 aangeven zal het meer liggen aan de portefeuilles van de wandelaars dan de nozems. Die zijn er al langer dan vandaag en dat heeft tot nu toe weinig invloed gehad, of toch niet op mij. Kan zelf, voorlopig toch, niet klagen, maar ik heb nog andere hobbies dus logischerwijs moet je keuzes maken. Waar ik vroeger al eens nieuwe dames bezocht opteer ik nu sneller voor wie ik ken, kwestie dat ik weet dat mijn geld "goed" besteed werd.
 
Toch een opmerking volgens mij heb je 2 soorten bezoekers in het skw ,klanten die hun favoriete Dvp willen bezoeken in de week of in de weekend en bezoekers die willen uitgaan in het skw meestal in groep met pint in hun hand of extra stoel waarvan ze hebben meegenomen van een cafe overlaatst ,
aan hun taal de horen lijkt me volgens Oost-europees afkomst ipv een rustig gezellig cafe uit te zoeken gaan ze al wandelend door het skw want ja kijken is gratis en meegenomen ,of ze binnengaan en geld spenderen aan een Dvp denk ik toch dat het bij kijken zal zijn vermits grotendeels toch in de bouwsector of industrie werken naargelang het inkomen niet hoog ligt en ook voornamelijk dat ze geld naar hun thuisland terugsturen ,niks verkeerd mee wat ik hier neerpen of negatieve bedoeling over die gasten die in het weekend daar samenhokken ,moest er iemand hierop reageren maar dat zijn mijn bevindingen ,en als het in het weekend zo druk is mss schrik het dan de echte wandelaars wel af ,ik hoor ook van een vaste Dvp dat ze liever in de dag staat want voordien werkte ze in de nacht omdat er niet veel te verdienen valt in de week-end meer kijkers dan bezoekers ,ik wandel al meer dan 40 jaar en het verschil met vroeger is dat dezelfde groep die alleen maar komt kijken vroeger rondjes met de auto reed rond het skw nu dat skw autovrij is gaat dat niet meer en moeten ze wel daar wel tevoet gaan ,crisis zal het ook wel mee te maken hebben de prijsstijgingen is een hap in ons budget maar zolang de prijzen van de Dvp nogal stabiel is mag ik niet klagen ,van de week al 2 keer een Dvp bezocht en het was lekker !
 
Laatst bewerkt:
Zoals @Janus en @Brouwer02 aangeven zal het meer liggen aan de portefeuilles van de wandelaars dan de nozems. Die zijn er al langer dan vandaag en dat heeft tot nu toe weinig invloed gehad, of toch niet op mij. Kan zelf, voorlopig toch, niet klagen, maar ik heb nog andere hobbies dus logischerwijs moet je keuzes maken. Waar ik vroeger al eens nieuwe dames bezocht opteer ik nu sneller voor wie ik ken, kwestie dat ik weet dat mijn geld "goed" besteed werd.
Die stap heb ik jaren geleden al gemaakt. Bezoek nog zelden een nieuwe dvp.
 
Ik ben maandagnacht en donderdagmiddag geweest. Heb met enkele meiden gepraat. Als er dringend niet meer wandelaars gaan komen bloedt het skw dood. Toch niet normaal dat de helft van de meiden om 2u s'nachts naar huis gaan wegens geen volk. Ook donderdagmiddag was de straat nagenoeg leeg. Diana zei dat ze tegenwoordig om 16hr naar huis gaat om wat op de bank te chillen, toch niet normaal joh!
Dit weekend is het ''de ronde van Vlaanderen''
Dus manen, pakt allemaal uwe vélo en fietst zo snel mogelijk naar het SKW... er zijn daar meer als voldoende dames om jullie op een onbeschrijfelijke manier te doen ''finishen''
 
ik bezoek nu sinds 2 maanden regelmatig het SKW en erger me telkens weer aan die groepjes veelal jeugdige idioten met hun puberaal en respectloos gedrag richting de meiden.

Deze gastjes zijn inderdaad veelal aanbidders van Allah.

Laat me eens raden? Vrijdag en zaterdagavond?

Misschien eens op een ander moment gaan wandelen, bvb op een avond in de week, geeft een héél ander beeld. ;) Dus, NOG maar eens........"veralgemenen is nooit een goede zaak".............weekendavonden zijn namelijk hoegenaamd niet te vergelijken met weekavonden.

Ik erger me ook aan die luidruchtige groepjes op weekendavonden hoor maar het zijn niet enkel "aanbidders van Allah" zoals jij ze noemt, groepjes Nederlanders zijn soms nog véél luidruchtiger en nog veel irritanter.
 
weet iemand wie er op schippersstraat 47 naaast maria stond vandaag in de dagshift (zaterdag)? ze had iets roos aan en zag er ontzettend goed uit, maar had haar voorheen nog nooit gezien, ze stond op de plaats waar normaal gabriella staat. heeft iemand enige recensies van deze dame ergens teruggevonden en hoe heet ze?
 
Maria en Gabriella zaten al lange tijd op SS 40. De kamer en raam die Gabriella daar had zijn nu in gebruik door een zekere Alexia als ik me de naam goed herinner.
 
Nee, woensdag en donderdagavond

in het weekend ben ik nog niet eerder geweest

Lijkt me naar mijn ervaring sterk overdreven. Je kunt er dan maar beter op weekendavonden weg blijven want dan ga je je nog véél meer storen.

Trouwens, zoals een gerenommeerd administrator van een ander forum al wel eens stelt, "if you can't stand the heat, stay out of the kitchen".

In elke raambuurt is er wel eens wat overlast maar qua veiligheid is er in het Antwerpse SKW, zeker op weekavonden, geen enkel probleem.
 
Dat m'n mij zeker niet verkeerd interpreteert.
Ik was en ben nog altijd boos, op dat crapul dat bepaalde meisjes probeert te chanteren en mentaal terroriseert.
Dat ze nu wit, zwart of zelfs een smurfenblauwe kleur hebben interesseert mij geen bal.
Ook heb ik mij nog nooit onveilig gevoelt als ik in het SKW rondliep.
Het zijn inderdaad financiële moeilijke tijden en dat er dan van die''' rotzakskes''' wat ook hun nationaliteit, kleur of ras is, voor de prijs van een broodje hun worst willen laten pijpen, vind ik gewoon crapuleus!
Dat was wat ik met mijn vorige post bedoelde.
 
weet iemand wie er op schippersstraat 47 naaast maria stond vandaag in de dagshift (zaterdag)? ze had iets roos aan en zag er ontzettend goed uit, maar had haar voorheen nog nooit gezien, ze stond op de plaats waar normaal gabriella staat. heeft iemand enige recensies van deze dame ergens teruggevonden en hoe heet ze?
Alexia, zie recentie
 
Laat me eens raden? Vrijdag en zaterdagavond?

Misschien eens op een ander moment gaan wandelen, bvb op een avond in de week, geeft een héél ander beeld. ;) Dus, NOG maar eens........"veralgemenen is nooit een goede zaak".............weekendavonden zijn namelijk hoegenaamd niet te vergelijken met weekavonden.

Ik erger me ook aan die luidruchtige groepjes op weekendavonden hoor maar het zijn niet enkel "aanbidders van Allah" zoals jij ze noemt, groepjes Nederlanders zijn soms nog véél luidruchtiger en nog

Oud artikel dat bewijst dat het de Nederlanders zijn die de boel op stelten zetten in het SKW, de dvp's verkrachtten en beroven... ;)
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180731_03641382
Ook echt een hollandse naam Hakan A.
theo
 
Wie heeft het ook ooit aan de stok gehad met Pol "De burgermeester" van het SKW? Ik zou er géén jaar meer kunnen op plakken wanneer ik het aan de stok had met de man, maar het is alleszins zeer lang geleden. Ik stond volgens de man voor een raam het zicht op een meisje te hinderen, waardoor ze potentiele klanten misliep. Dit ontaarde even in een discussie. Kende de man toen ook niet "als", maar deze had het hart wel op de juiste plaats. Plakket nog steeds te zien bovenaan huisnummer 16. https://www.gva.be/cnt/aid667962
 
Laatst bewerkt:
Wie heeft het ook ooit aan de stok gehad met Pol "De burgermeester" van het SKW? Ik zou er géén jaar meer kunnen op plakken wanneer ik het aan de stok had met de man, maar het is alleszins zeer lang geleden. Ik stond volgens de man voor een raam het zicht op een meisje te hinderen, waardoor ze potentiele klanten misliep. Dit ontaarde even in een discussie. Kende de man toen ook niet "als", maar deze had het hart wel op de juiste plaats. Plakket nog steeds te zien bovenaan huisnummer 16. https://www.gva.be/cnt/aid667962
De man is overleden voordat ik een voet in het skw gezet had. Het plakket ken ik wel.
 
De man is overleden voordat ik een voet in het skw gezet had. Het plakket ken ik wel.
Deze Pol ken ik in mijn jeugdige jaren ,toen werkte hij bij de stadsdiensten bij de vuilkar ,mijn kameraad had een winkel in de toen hippe Abdijstraat en ieder keer dat hij zijn ronde deed viel hij altijd binnen in de winkel en was meer een bemoeial met van alles en beetje,nadien zag ik hem terug in de skw waar hij de koffiiemadam was natuurlijk die moet er ook zijn !
 
Deze Pol ken ik in mijn jeugdige jaren ,toen werkte hij bij de stadsdiensten bij de vuilkar ,mijn kameraad had een winkel in de toen hippe Abdijstraat en ieder keer dat hij zijn ronde deed viel hij altijd binnen in de winkel en was meer een bemoeial met van alles en beetje,nadien zag ik hem terug in de skw waar hij de koffiiemadam was natuurlijk die moet er ook zijn !
Klopt, die bracht van alles rond, keukenrol, drank, eten....
 
Terug
Bovenaan Onderaan