Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie gelooft nu in godsnaam je melding???
Ken jij politie in burger? Hoe kan je weten dat het politie in burger was?
Skw is net een superveilige buurt waar meer camera's hangen dan jouw getelde zakkenrollers. Ok, er zullen er wel zijn met minder frisse ideeën doch die zitten overal in de stad of zelfs in elk boerengat.
Als het is om skw in een negatief daglicht te smijten, heb je alvast een mislukte poging ondernomen.
Zaterdagen zijn al jaren niet meer aan mij besteed, er zal met zekerheid wel wat gespuis rondlopen, ik denk wat vervelend zat volk die meisjes chagrijnig uitdagen, zal ik niet ontkennen, maar zakkenrollers terwijl ze goed genoeg weten dat het vol camera's hangt??
Ik wandel 10 jaar, weet je hoeveel maal ik werd aangesproken? 0,000
Stop met die onzin aub.
Man toch als je er niet gaat op zaterdag weet je het toch niet ??
We zullen is afspreken samen goed ??
Dan kan je het zelf zien.
Ik wil het SKw niet in een slecht daglicht stellen he. Het SKW kan daar weinig aan doen aan die gasten. Maar als je mij niet geloofd uw probleem!!
Ik zuig dat niet uit mijne duim hè.
En ja ik ken de politie in burger.
Jij weet toch ook niet wie ik ben ??
Of weet je dat wel misschien
Er hangen zeker camera's overal
Maar wat ben je met die camera's ?
ik stel alleen maar vast wat er die bewuste zaterdag was. Gebeurt dit elk weekend nee alvast niet hoor maar het gebeurt.
Ja dat klopt Johnny Walk ik het zijn vrouwen en mannen in burger en nog een paar die redelijk jong zijn. Sommige zien dat niet zo te lezen. Ze hebben inderdaad een oortje in nu minder zichtbaar met het winterweer. Mee verstopt onder hun muts of kap. Ze gaan ook met de dames praten in hun raam. Ik zuig dat niet uit mijne duim hè zulke dingen.
Ik ga er niet voor thuis blijven want politie genoeg in het straatbeeld in het SKW.
Een nee hollebolleke ik voel mij niet onveilig hoor en stel het SWK niet in een slecht daglicht!! Allemaal sommige nieuwe Belgen met slechte bedoelingen waar het skw zelf niet kan aandoen en dat word zeker aangepakt geloof mij. Je moet anderen zo niet aanvallen met je bericht denk eerst even na voor je dit schrijft.
Je mag mij gerust privé sturen en afspreken maar denk niet dat je het gaat doen. Altijd welkom voor een gesprek hoor en een drankje.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wil het SKw niet in een slecht daglicht stellen he. Het SKW kan daar weinig aan doen aan die gasten. Maar als je mij niet geloofd uw probleem!!
ik stel alleen maar vast wat er die bewuste zaterdag was. Gebeurt dit elk weekend nee alvast niet hoor maar het gebeurt.

Ok dan. IK bedoel.maar, randanimatie interesseert me geen moer. Ik bezoek skw voor de meiskes, niet wie er naast voor achter mij stapt. Laten we het hierbij houden. Ieder zijn mening en paniekzaaierij...
Belangrijkste dat je skw niet negatief wil benaderen. Topkerel ben je.

Ja hoor :) alles gaat goed :)
Alleen een discussie meer niet hoor. Kan al is hè :)
Ik stelde alleen maar vast wat ook Crazydutch was opgevallen.
En wat ik die zaterdagavond/nacht had gezien. En nee ze spreken mij zeker niet elke keer weer aan. Had er ook nog nooit last van gehad tot die zaterdagavond/nacht.
Voor de dames is het ook niet fijn om zo te moeten werken ze klagen er ook over sommigen.
Ik ga er niet voor wegblijven hoor.

Soms zijn die kerels met zijn twee ook actief een stuk buiten SKW. Een tijd terug regende het flink en was ik er geweest. Daarna met de fiets naar het centrum en ik zag 2 van die mannen staan langs het fietspad bij een bouwplaats.
Ik kwam erlangs en ineens viel er een rek om voor de fiets 'toevallig' en ze kwamen met 'helpen' omdat ik viel.
Ineens zie ik mijn portemonnee in de handen van een van die lui. Ik ben vrij groot en heb dreigend gekeken en hen bedankt voor het veiligstellen van de portemonnee. En hem teruggenomen uit zijn hand. Weggefietst en denk ik gewoon geluk gehad. Lastig met cash geld op zak daar dat werkt als een magneet op die gasten.

Wie gelooft nu in godsnaam je melding???
Ken jij politie in burger? Hoe kan je weten dat het politie in burger was?
Skw is net een superveilige buurt waar meer camera's hangen dan jouw getelde zakkenrollers. Ok, er zullen er wel zijn met minder frisse ideeën doch die zitten overal in de stad of zelfs in elk boerengat.
Als het is om skw in een negatief daglicht te smijten, heb je alvast een mislukte poging ondernomen.
Zaterdagen zijn al jaren niet meer aan mij besteed, er zal met zekerheid wel wat gespuis rondlopen, ik denk wat vervelend zat volk die meisjes chagrijnig uitdagen, zal ik niet ontkennen, maar zakkenrollers terwijl ze goed genoeg weten dat het vol camera's hangt??
Ik wandel 10 jaar, weet je hoeveel maal ik werd aangesproken? 0,000
Stop met die onzin aub.
als je er nooit op zaterdagnacht komt wat zit je dan hier voor onzin uit tekramen,

Is het zo onveilig daar?
Het SKW is inderdaad veilig.

Maar tegelijkertijd is zaterdagavond echt wel de meest irritante avond om te gaan wandelen.

Te veel touristen (lijkt soms precies de wallen in Amsterdam met al het gapen), dronken mensen, luide mensen, mensen die muziek speken.

Zaterdagavond is mijn minst favoriete nacht. Een paar keer heb ik toch wel het gevoel gehad van "man, op zaterdagavond kom ik hier nooit meer, het is echt onaangenaam"

Op een zaterdagavond heb je overal wel van die irritante types maar onveilig voelde ik mij er nooit, ook niet op een zaterdagavond.
Eerst en vooral is er vrij veel verlichting wat ongure types het al veel moeilijker maakt om iets te mispeuteren.
Als je gewoon gekleed bent en zelf weinig opvalt maak je de kans er zelf kleiner op dat er iets fout gebeurt.

Welke dame in het skw heeft voor jullie de mooiste natuurlijke borsten?
Als jullie net als mij ook echte borsten liefhebbers zijn kan ik jullie Angelica aanraden. Die benaderen voor mij de perfectie, wellicht een heel klein beetje groter en het zou een 10 zijn😊

Anna-Maria ss 23
Je kan vanalles van Anna-Maria vinden, haar boezem is wel echt wonderlijk.

Alina vvr 12/4
Helaas wel al even niet meer gezien.

Rina VT 18

Deze drie kwamen het eerst in me op bij je vraag.

Terug
Bovenaan Onderaan