Hollebolleke
Stamgast
Het halfvolle glas heeft gewonnen 
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAl heel lang niet meer gezien.Iemand Crystal al weer gezien? Die met veel tattoo"s dat vroeger naast café d'anvers stond
Dat wordt nooit gezegd, maar wordt altijd aan horeca gekoppeld. Geen wijzigingen voor de horeca betekent dus ook geen wijzigingen voor onze schatjes.je bedoeld dat vrouwen gewoon hun werk mogen blijven doen op persconferentie overlegcomité is er niets over gezegd
Mooi, dan zetten we koers richting SKW. Hoe is de bezetting overdag nu zo een paar dagen voor de kerst?
Ik ben niet zo goed in het onthouden van tattoos. Ze had er ook wel een op haar hand. Ze zou vanaf volgende week ook wel thuis gaan ontvangen en dan zal ze wel op Redlights staan zeker... Ik zal ze daar dan vinden zeker. Ze zegt ook dat ze hier maximaal nog een jaar gaat werken en dan stoppen; ze is 32 jaar. Dus een recensie ga ik niet schrijven, maar wel een aangename. Dat moet ik zeker nog eens vermelden!!!volgende keer haar telnr. vragen en/of als je naar buiten loopt gelijk raamnr. en haar naam opschrijven en Russisch is ze niet, had ze een leeuw op haar rug?
Neen, niet meer gezien. Ik had ook haar telefoonnummer maar ook dat is niet meer in dienst. Ze is nog al een tijdje weg geweest en heeft toen in Sharks in Darmstadt gewerkt. Misschien moet je daar eens gaan kijkenIemand Crystal al weer gezien? Die met veel tattoo"s dat vroeger naast café d'anvers stond
Ik meen deze blonde ook al eens gezien te hebben 's avonds op 25/1. Inderdaad met behoorlijk wat tattoos en ik dacht zelfs in haar hals. Ik herinner me dit omdat ik haar Antwaerps hoorde praten tegen één of amdere sloeber in de deur, hetgeen je niet vaak hoort in het SKW. Deze dame was goed voorzien van oren en poten. Ontvang ook graag meer info van de boys!Ik denk dat ik weet wie je bedoelt. Als ik de juiste dame voor heb, heb ik haar gisteren voor het eerst gezien. Ik hoorde haar tegen een andere wandelaar zeggen dat ze Russisch is, of eigelijk half Russisch en half belgisch. Haar naam heb ik niet gehoord. Ze heeft ook een navelpiercing.
Misschien aangepaste tijden met kerst, maar is gelukkig niet zoVreemde vraag @MikeR. Verklaar u nader. Waarom zou SKW morgen en zondag niet open zijn tot 23u?
Aitorekke is atheïst. Hij gelooft enkel nog in Roemeense seksgodinnen. Eat that mothafuckas! Marie Christmas!Omdat ze weten dat misdienaar Aitor dan zijn veelvuldige zonden opbiecht en online kerst-missen bijwoont en er dus verdraaid weinig klandizie overblijft.![]()
Dit is pas uitstekend nieuws.Voor wie haar naam nog bekend klinkt: Moldavische Maya, die vroeger op Schippersstraat 10 stond, stuurde me een berichtje. Ze is vanaf maandag weer (even?) in het SKW te vinden. Zelfde pand als voorheen, of daar vlakbij.
De laatste twee jaar werkte ze als Alice in Den Haag:
![]()
Recensie - Alice, Den Haag, Geleenstraat 45 k1
Bloedmooie Alice voormalig Maya uit het Schipperskwartier is alweer een tijdje neergestreken in Den Haag. Ik heb altijd veel lol met haar en zeker met dat geinige stemmetje van dr. Ze gaat altijd recht op haar doel af. Pijpen is goed en langdurig en lekker sloppy. Doggy tegen die heerlijke kont...www.girlsreview.nl
Leuke dame idd!Voor wie haar naam nog bekend klinkt: Moldavische Maya, die vroeger op Schippersstraat 10 stond, stuurde me een berichtje. Ze is vanaf maandag weer (even?) in het SKW te vinden. Zelfde pand als voorheen, of daar vlakbij.
De laatste twee jaar werkte ze als Alice in Den Haag:
![]()
Recensie - Alice, Den Haag, Geleenstraat 45 k1
Bloedmooie Alice voormalig Maya uit het Schipperskwartier is alweer een tijdje neergestreken in Den Haag. Ik heb altijd veel lol met haar en zeker met dat geinige stemmetje van dr. Ze gaat altijd recht op haar doel af. Pijpen is goed en langdurig en lekker sloppy. Doggy tegen die heerlijke kont...www.girlsreview.nl
Ze is alleen een ijskonijn voordat je toehapt.....kan per persoon verschillen, maar bij mij keek ze wat onderkoeld, maar bij de afspraak zelf was ze hartstikke aardig.Dit is pas uitstekend nieuws.
Ik wou dit mooi ijskonijn altijd al eens bezoekje brengen, maar plots verkaste ze naar Nederland.
Eén van de dagen heeft ze prijs. Of ik ?
Als ik ergens een gaatje vind één van de dagen natuurlijk ....
Inderdaad. Bij mij dezelfde ervaring. Toen ik eenmaal naast haar achter haar deur stond om richting haar kamer te vertrekken ipv voor haar deur tegenover haar, was dat ijskonijn ineens nergens meer te bespeuren.Ze is alleen een ijskonijn voordat je toehapt.....kan per persoon verschillen, maar bij mij keek ze wat onderkoeld, maar bij de afspraak zelf was ze hartstikke aardig.
Haha ik bedoelde fmf maar mfm is ook wel is leukNee, dank u @MikeR.![]()