Dus ook jij vind dames afschuwelijk .
Dat vind ik een wel erg verdraaide uitspraak. Taalkundig gezien, beweer jij hier, dat ik "dames" afschuwelijk vind. Allemaal dus. Wat ik ECHT schrijf is, dat ik zoals iedereen bepaalde voorkeuren heb en dat ik sommige types afschuwelijk vind (opgespoten lippen, bijgewerkte borsten...) terwijl andere mensen dit juist geweldig vinden en hiernaar op zoek gaan. Het grote verschil zit hem in het feit dat ik mij niet erger aan die dames die mij niet liggen. Als mens zeg ik daar evenzeer goeiendag tegen als tegen om het even wie.
Hoe moet het wel niet zijn voor veel jongere mannen daar , schrikken zich een hoedje als ze daar eens een keer toevallig komen.
Dus je blijft geloven dat alle jonge mannen dezelfde voorkeuren en afkeuren hebben als jij? Zij schrikken zich een hoedje. Het is niet mogelijk dat die mannen kicken op dergelijke dames...
Vergeet niet om op tijd je navel te smeren, want als de as van de aarde droog draait, kan dat best pijnlijk worden...
Altijd zal er nog wel een dame voor je zijn maar je kan je ogen niet sluiten voor wat je verder nog aantreft. En die zie je tijdens elk rondje , terwijl de knapperd uit het zicht de 1 na de andere afwerken .
Afschuwelijk gebrek aan respect, vind ik hoor. En als jouw 'knapperd' uit het zicht is, dan moet je in het vervolg wat sneller beslissen om binnen te gaan, of een beetje langer wachten tot je aan de beurt komt. Als het je stoort dat zij 'de ene na de andere afwerkt', dan moet je gewoon een vriendin/partner zoeken.
Overigens, de 'knapperds' die de ene na de andere afwerken, die zijn niet zo dik gezaaid hoor. Op sommige momenten misschien, maar op andere momenten staan die soms ook uren vrij. Ik heb zelfs al gezien dat 'lelijkerds' ook een aantal klanten na elkaar hadden. Straf he...
Oke smaken verschillen de ene houdt van slanker , en de ander van voller , maar er is toch een type wat meer de algemene smaak is ( kijk maar eens naar de Playboy modellen).
Smaken verschillen, daarbij kan ik je volgen. Maar om JOUW smaak te bombarderen tot een 'type dat meer de algemene smaak is', dat vind ik een serieuze brug te ver. Overigens: die Playboy modellen, daar vind ik ook vaak vrij lelijke modellen bij. Maar ipv mij daarover op te winden, denk ik dan: hehe, die mottige doos is niets voor mij, dat zal eerder iets voor Ardyv zijn

Als je begrijpt wat ik bedoel... LOL