Je moet ook sleutels innemen en uitgeven als verhuurder. Ook extra werk.
Als je niet weet hoe het systeem werkt, waarom dan blijven spartelen met loze argumenten? Wie nog niet vast huurt, moet elke dag bij het begin van de shift de sleutel ophalen bij het bureau, betalen, en na de shift de sleutel weer inleveren. Ongeacht in welk pand of raam zij staat.
Als deze organisatie jou zo boeiend lijkt, ga dan eens eens postvatten aan de deur van een verhuurbureau rond de shiftwissel. Dan zie je veel meisjes aankomen en weggaan. Kan je misschien al een preselectie maken van wie je wil gaan bezoeken, terwijl je je wetenschappelijk onderzoek doorvoert.

Er zal wel iets anders achter te zitten om de dames met vaste ramen een beetje kort te houden zijn als ze naar hun thuisland gaan.
Aub toch jongen... bespaar ons jouw verzinsels. De dames zijn de KLANTEN van de verhuurbureau's. Die moeten niet 'kort gehouden worden' maar vriendelijk behandeld worden, want zij zorgen voor de inkomsten en er zijn drie verhuurbureau's en een paar eigenaars die zonder bureau werken. Een verhuurbureau heeft dus geen monopolie positie en de klanten kunnen elders gaan.
In jouw bericht # 13870 in dit topic, lees ik dat 'jij er niet hoeft van te leven', en dat is maar best zo, want ik vrees dat je anders rap failliet zou zijn, als jij je beste klanten 'een beetje kort wil houden'.
Toevallig hebben we het hier dan over dames die een raam huren bij een verhuurbureau waarvan beide bezielers gekend staan voor hun vriendelijke en zeer menselijke omgang met hun klanten-dames.
Uiteindelijk draait het allemaal om geld in het SKW.
Het kan zijn dat ik me vergis, maar ik vrees dat de hele wereld om geld draait. Ook wat men 'economie' pleegt te noemen.
Maar is verder niet mijn probleem.
Blijkbaar wel, want je hebt er vragen rond. Dat je iets niet weet, kan niemand jou kwalijk nemen. Maar moeten daar dan direct spookvehalen rond verzonnen worden, en ook nog verdedigd worden?
Op een forum schrijven we dingen die we weten. Geen verhaaltjes of hersenspinsels. Ik kan me best voorstellen dat mannen zich afvragen hoe dat komt dat dames al eens 'elders' staan. Ik heb gewoon uitgelegd hoe het werkt.
Ik ga toch bij voorkeur bij nieuwe gezichten.
Vertel dan eens wat jou er toe bewoog om jouw berichtje #13867 te schrijven in dit topic? Want de logica ontgaat me.