Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op Verversrui 12 zijn paar nieuwe meiden gearriveerd. Ze zijn vriendelijk. Het zijn vriendinnen en ze staan 12/ 1 en 12/3. Vooral die op 3 is een knappe met flinke natuurlijke borsten. Ze hebben in de privé ontvangst gewerkt en willen kijken of de ramen wat voor hun is. Ik ben bij Maya ( 12/1 ) geweest en dat was zeker oke.
ze zullen volgende week plaats moeten ruimen want dan komen de vaste dames terug van dat pand

Maar waarom plaatsen ze dan zo'n dame niet in een leegstaande raam of kamer
Heel simpel: als er wat dames kunnen samengezet worden in eenzelfde pand, kan er bv in de dagshift bespaard worden op verlichting en verwarming. Als je in de dagshift in alle panden her en der wat dames zet, kan je geen enkel pand overdag dicht houden. In een periode waarin er nog veel dames weg zijn, maakt dit onder de streep een merkbaar verschil. Ook de verhuurbureau's moeten blijven renderen, ondanks de hoge energiekosten, taksen en belastingen.
, dan hoeft ze niet steeds te verkassen en kan ze , indien ze goede service biedt, een klantenkring opbouwen.
Als ze dan goede recensie heeft kunnen mannen haar vinden , en ook de groepjes mannen in de straat vinden haar makkelijker..
Het aantal mannen dat op een forum leest is bijzonder klein in vergelijking met het totaal aantal bezoekers en wandelaars. Heel wat van die mensen verstaan niet eens Nederlands. Je moet vooral niet gaan denken dat verhuurbureau's dames gaan plaatsen in functie van wat jij schrijft. Overigens, een wandelaar wandelt, en zal 'zijn' favorietje heus wel vinden.
Het Is ook minder werk voor de verhuurder , lijkt mij.
Minder werk? Het is net evenveel werk, om het even waar een dame staat die dag. Gewoon indragen in het systeem.
Dan taaien ze gelijk af denk ik.
De ervaring leert dat niemand afdruipt om deze reden. Zij die in een raam staan waar normaal iemand anders 'vast' staat, weten dat trouwens van tevoren. Het wordt hen gezegd. Soms, als een vaste dame langer weg is, en daarna terug komt, gebeurt het ook al wel eens dat de vaste dame een paar dagen elders moet staan tot de tijdelijke dame die haar plaats innam, een andere vaste plek krijgt. Zoiets is gewoon de taak van de verhuurbureau's: organiseren.

Je moet ook sleutels innemen en uitgeven als verhuurder. Ook extra werk.
Als je niet weet hoe het systeem werkt, waarom dan blijven spartelen met loze argumenten? Wie nog niet vast huurt, moet elke dag bij het begin van de shift de sleutel ophalen bij het bureau, betalen, en na de shift de sleutel weer inleveren. Ongeacht in welk pand of raam zij staat.

Als deze organisatie jou zo boeiend lijkt, ga dan eens eens postvatten aan de deur van een verhuurbureau rond de shiftwissel. Dan zie je veel meisjes aankomen en weggaan. Kan je misschien al een preselectie maken van wie je wil gaan bezoeken, terwijl je je wetenschappelijk onderzoek doorvoert. :LOL::ROFLMAO:
Er zal wel iets anders achter te zitten om de dames met vaste ramen een beetje kort te houden zijn als ze naar hun thuisland gaan.
Aub toch jongen... bespaar ons jouw verzinsels. De dames zijn de KLANTEN van de verhuurbureau's. Die moeten niet 'kort gehouden worden' maar vriendelijk behandeld worden, want zij zorgen voor de inkomsten en er zijn drie verhuurbureau's en een paar eigenaars die zonder bureau werken. Een verhuurbureau heeft dus geen monopolie positie en de klanten kunnen elders gaan.

In jouw bericht # 13870 in dit topic, lees ik dat 'jij er niet hoeft van te leven', en dat is maar best zo, want ik vrees dat je anders rap failliet zou zijn, als jij je beste klanten 'een beetje kort wil houden'.

Toevallig hebben we het hier dan over dames die een raam huren bij een verhuurbureau waarvan beide bezielers gekend staan voor hun vriendelijke en zeer menselijke omgang met hun klanten-dames.
Uiteindelijk draait het allemaal om geld in het SKW.
Het kan zijn dat ik me vergis, maar ik vrees dat de hele wereld om geld draait. Ook wat men 'economie' pleegt te noemen.
Maar is verder niet mijn probleem.
Blijkbaar wel, want je hebt er vragen rond. Dat je iets niet weet, kan niemand jou kwalijk nemen. Maar moeten daar dan direct spookvehalen rond verzonnen worden, en ook nog verdedigd worden?

Op een forum schrijven we dingen die we weten. Geen verhaaltjes of hersenspinsels. Ik kan me best voorstellen dat mannen zich afvragen hoe dat komt dat dames al eens 'elders' staan. Ik heb gewoon uitgelegd hoe het werkt.
Ik ga toch bij voorkeur bij nieuwe gezichten.
Vertel dan eens wat jou er toe bewoog om jouw berichtje #13867 te schrijven in dit topic? Want de logica ontgaat me. :)

Je moet ook sleutels innemen en uitgeven als verhuurder. Ook extra werk.
Klopt niet. Wie niet vast huurt, moet elke dag de sleutels afhalen en inleveren, gelijk waar zij staat.
Er zal wel iets anders achter te zitten om de dames met vaste ramen een beetje kort te houden zijn als ze naar hun thuisland gaan.
Dames zijn klanten voor de verhuurbureau's. Niemand wil zijn klanten, die het geld binnenbrengen 'kort houden'.
Uiteindelijk draait het allemaal om geld in het SKW.
Dat is in de hele wereld zo, niet alleen in het SKW.
Ik ga toch bij voorkeur bij nieuwe gezichten.
Dan moet je eens verklaren waarom je berichtje 13 867 in dit topic plaatste.

Laat u niet afschrikken door rekenfouten ,gisteravond keuze genoeg en zelfs nieuwe Dvp gezien id Vg straat....
In de avond is het wel aardig goed, dat klopt.
Inderdaad elke keer zie je wel een paar nieuwe ook. Die soms ook weer snel vertrokken zijn.
Blijft de moeite waard.
En wie kan je dan aanraden van die fraaie dames?
Je bent al bij een knappe geweest zie ik , Eva.
Chloe vind ik ook wel knap , en Julia .
In de Tinto, Thali en Clara ( die zonder borsten) .
Maar blijft persoonlijke smaak.

In de avond is het wel aardig goed, dat klopt.
Inderdaad elke keer zie je wel een paar nieuwe ook. Die soms ook weer snel vertrokken zijn.
Blijft de moeite waard.

Je bent al bij een knappe geweest zie ik , Eva.
Chloe vind ik ook wel knap , en Julia .
In de Tinto, Thali en Clara ( die zonder borsten) .
Maar blijft persoonlijke smaak.
Idd skw is komen en gaan van dvp 's,we mogen onze pollekes ,kussen dat er altijd iets nieuws is om te proberen het blijft een leuke hobby!

Op https://www.slimnaarantwerpen.be/nl...aarheid-antwerp-10-miles-zondag-27-april-2025 lees ik dat de Waaslandtunnel afgesloten is tot 21u vanavond door de 10 Miles. Had niet verwacht dat die zo lang dicht zou blijven.

Iemand een idee wanneer het feestgebeuren na de 10 Miles gedaan is vanavond? Ga misschien nog een stapje doen vanavond naar Antwerpen. Maar heb geen zin om bijv. lang parking te moeten zoeken of tussen te veel volk rond te moeten lopen.

Terug
Bovenaan Onderaan