Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sinds corona zijn de huurprijzen (bijna) jaarlijks verhoogd.

Ik heb nog helemaal niets gemerkt van het korten op de tijd of het uit het standaardpakket halen van bepaalde diensten. Eerder het omgekeerde. Dames geven extra tijd om de kans te verhogen dat je terug zult komen. En ook dat diensten waar ze vroeger extra voor vroegen nu in het standaardpakket opgenomen zijn. Uiteraard ook weer met als doel de kans te verhogen dat je terug gaat komen.

Laatst bewerkt:
Het is dan ook niet verwonderlijk dat de verhuurders daar ook een graantje van willen meepikken.
Je denkt dus dat de kosten van de verhuurders niet opgelopen zijn??? Weet je wat het in de winter kost om de boel te verwarmen? Iedereen staat daar bloot binnen. En zoals ze zelf ook zegt: de onderhoudskosten worden ook steeds hoger.

Alleen de klanten van de meisjes worden (crisisbepaald) steeds gieriger. :ROFLMAO:

Ik heb nog helemaal niets gemerkt van het korten op de tijd of het uit het standaardpakket halen bevangen bepaalde diensten. Eerder het omgekeerde. Dames geven extra tijd om de kans te verhogen dat je terug zult komen. En ook dat diensten waar ze vroeger extra voor vroegen nu in het standaardpakket opgenomen zijn. Uiteraard ook weer met als doel de kans te verhogen dat je terug gaat komen.
Dat klopt 100%. Maar sommigen willen dat niet inzien, omdat ze nu eenmaal beter kunnen klagen en zagen dan neuken. Ieder zijn skills, denk ik dan :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Geef mij maar een kamer in de VT, en nu zeker met die warme dagen eraan komen. Als je vraagt om de airco even aan te zetten, dan werkt die tenminste, en geen blazer die de warme lucht verplaatst. Een jaar geleden wilden de dames dat de prijzen teruggebracht zouden worden naar €100, en nu gaan ze juist verhogen? Maar het gaat erom dat als ze 25 dagen per maand werken, het 20 euro × 25 = 500 euro is.

Geef mij maar een kamer in de VT, en nu zeker met die warme dagen eraan komen. Als je vraagt om de airco even aan te zetten, dan werkt die tenminste, en geen blazer die de warme lucht verplaatst.
Veel andere panden hebben tegenwoordig ook een werkende airco.
Een jaar geleden wilden de dames dat de prijzen teruggebracht zouden worden naar €100, en nu gaan ze juist verhogen? Maar het gaat erom dat als ze 25 dagen per maand werken, het 20 euro × 25 = 500 euro is.
Wie per week betaalt, krijgt een betere prijs dan per dag, en trouwe huursters kunnen vaak ook voorwaarden bekomen die beter zijn. Wie dag- en nachtshift combineert, krijgt de nachtshift ook aan een iets lagere prijs.

Het enige probleem is dat ook voor de verhuurbureaus de wetten van de economie gelden, en dat de zaak leefbaar moet blijven.

Was gisteren bij een dvp op VT ,had avond ervoor ook bij haar langsgeweest en moest zeggen dat ze nu wel gehaast was om het zo vlug mogelijk af te werken ,zou het te maken hebben met de prijsverhoging ? dit zou zeer spijtig zijn en die rode neonverlichting geeft veel te veel licht ,je kan niet meer discreet voorbijlopen ...

Was gisteren bij een dvp op VT ,had avond ervoor ook bij haar langsgeweest en moest zeggen dat ze nu wel gehaast was om het zo vlug mogelijk af te werken ,zou het te maken hebben met de prijsverhoging ? dit zou zeer spijtig zijn en die rode neonverlichting geeft veel te veel licht ,je kan niet meer discreet voorbijlopen ...
Op een drukke avond lopen er veel potentiële klanten voorbij een raam, endan moet het vaak iets sneller gaan.

Ik heb nog helemaal niets gemerkt van het korten op de tijd of het uit het standaardpakket halen van bepaalde diensten. Eerder het omgekeerde. Dames geven extra tijd om de kans te verhogen dat je terug zult komen. En ook dat diensten waar ze vroeger extra voor vroegen nu in het standaardpakket opgenomen zijn. Uiteraard ook weer met als doel de kans te verhogen dat je terug gaat komen.
Dan spreek je jezelf nogmaals tegen als ik verwijs naar je eigen bericht ivm flory

Dan spreek je jezelf nogmaals tegen als ik verwijs naar je eigen bericht ivm flory
Flory mag ook hierin niet meerekenen. Zij is gewoon vergane glorie, en leunt zelfs tegen TMM aan voor mij. Het is dus over en uit voor mij wat haar betreft. Wat ik schreef heb ik al diverse keren eerder geschreven. Gisteren een dame voor het eerst bezocht en bijna 3 kwartier binnen geweest. Geweldige service gekregen inclusief beffen voor €100.

Heeft niets met de mogelijke prijsverhoging te maken. Eerder met de verkeerde werkmentaliteit. Doordat je haar zo snel opnieuw bezocht zal ze gedacht hebben die heb ik in mijn zak. Een dame met de juiste werkmentaliteit zal je juist wat extra verwennen en deken die moet zien te behouden en in ere houden.

Dat is wat kort door de bocht. 70 euro voor 20 minuten, zou gezien de indexperikelen, al jaren de regel moeten zijn. Maar ja, er zijn geen briefjes van 70 euro, en als je 70 vraagt, zullen de meesten 'toevallig' zeker geen 20 op zak hebben...
Eigenlijk kan je '50' euro meer als en vluggertje plezier bezien .. wil je langer en betere service dan geef je uiteraard meer zoals bij prive salon (waar het meestal rond de 70-80 is per dame ) en krijg je en veel eerlijkere service voor terug , De tijden van wat je er kreeg voor 50 eur zijn helaas zeldzaam geworden .., het ligt ook wel aan de dames deels ze, Hun comunicatie mag ook beter bv zeggen als iemand vraagt , How mutch .. en automatisch 50 zeggen is makkelijk .. maar ze kunnen even goed beter zeggen 50 eur is start tarief voor vluggertje BV ..

Eigenlijk kan je '50' euro meer als en vluggertje plezier bezien .. wil je langer en betere service dan geef je uiteraard meer zoals bij prive salon (waar het meestal rond de 70-80 is per dame ) en krijg je en veel eerlijkere service voor terug , De tijden van wat je er kreeg voor 50 eur zijn helaas zeldzaam geworden .., het ligt ook wel aan de dames deels ze, Hun comunicatie mag ook beter bv zeggen als iemand vraagt , How mutch .. en automatisch 50 zeggen is makkelijk .. maar ze kunnen even goed beter zeggen 50 eur is start tarief voor vluggertje BV ..
Dat klopt wel, maar zelfs voor vluggertjes betaal je op veel plaatsen buiten de ramen tegenwoordig eerder 60 - 80 euro.

De communicatie vooraf is niet zozeer 'slecht' hoor, maar de dames willen niet het risico lopen dat de vis voorbij zwemt, want als zij beginnen uitleggen dat 50 een instaptarief is enz enz, dan zal de dame in het volgende deurtje wellicht toch gewoon zeggen: 50, kom maar binnen :)

Heeft niets met de mogelijke prijsverhoging te maken. Eerder met de verkeerde werkmentaliteit. Doordat je haar zo snel opnieuw bezocht zal ze gedacht hebben die heb ik in mijn zak. Een dame met de juiste werkmentaliteit zal je juist wat extra verwennen en deken die moet zien te behouden en in ere houden.
Ik heb deze nog niet vermeld Vrijdag deed ze 1 shift ,de Zaterdag 2 shiften zou dat niet de beweegreden zijn als ik naar de tarieven kijk die hier gepost is ?

Dan gooit ze haar eigen ruiten in,in de week langer neuktijd en in de weekend kortere tijd ...
Je moet eerder denken: de smid moet het ijzer smeden als het heet is.

Als er veel volk passeert, moet je als dvp zien dat je er genoeg over de vloer kan krijgen. De kunst bestaat er in om niet TE snel een klant weer buiten te werken, maar om ook niet te lang te blijven plakken aan die klant.

Vergelijk het met een winkel: als het druk is, moet je met de verkoper geen praatje beginnen maken. Als het kalm is, heeft die wel wat tijd voor je over.

Grote verschil is in Villa Tinto sta je alleen achter een raam, bij de rest niet (delen)
Dat maakt weinig verschil uit hoor. De klanten hebben oogkleppen op en kijken maar naar 1 dame tegelijk. ;) Trouwens: er staat in andere panden ook nooit meer dan 1 meisje in 1 raam.

Bovendien is alleen staan vaak veel vervelender voor de dames, dan met anderen samen staan. Kijk maar in Villa Tinto: uitgerekend daar staan ze zo dikwijls bij elkaar te buurten.

Naar mijn gevoel is Villa Tinto net minder 'warm' naar de meisjes toe. Relatief kleine kamertjes, gezelligheid zeker geen troef, en hogere prijzen voor een toch vrij weinig persoonlijk gerichte band tussen de verhuur en de meisjes. Op welke basis een nieuw toekomend meisje kiest voor een bepaalde verhuurder, is niet altijd duidelijk.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan