Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben geen 50 euro klant ik blijf meestal 1 uur langer. Ik reageerde alleen dat een huurverhoging logisch us en voor die dames niet zo hoog us gezien hun verdiensten
Een huurverhoging is inderdaad een logica, maar de niet-50 euro klanten lopen niet meer zo dik gezaaid in crisistijden. De klanten lijken wel steeds gieriger te worden op sommige dagen.

20 euro per dag extra, betekent voor iemand die bv 24 dagen per maand werkt, wel een meeruitgave van 480 euro. Daar moeten weer enkele extra fluitjes voor aan het spuiten gebracht worden. Die uitdrukking 'gezien hun verdiensten' is zeker op grijze druilerige dagen zonder veel volk in de straat niet meer waard wat ze enkele jaren geleden nog waard was.

In alle andere sectoren worden verhoogde kosten door verrekend aan de klanten, maar in het SKW ligt dat wat moeilijk blijkbaar. Die ingeburgerde 50 euro zit er diep in. En zoals ik al zei: vraag bv 60 euro, dan gaan er veel zeggen dat ze geen 10 euro extra op zak hebben.

Een huurverhoging is inderdaad een logica, maar de niet-50 euro klanten lopen niet meer zo dik gezaaid in crisistijden. De klanten lijken wel steeds gieriger te worden op sommige dagen.

20 euro per dag extra, betekent voor iemand die bv 24 dagen per maand werkt, wel een meeruitgave van 480 euro. Daar moeten weer enkele extra fluitjes voor aan het spuiten gebracht worden. Die uitdrukking 'gezien hun verdiensten' is zeker op grijze druilerige dagen zonder veel volk in de straat niet meer waard wat ze enkele jaren geleden nog waard was.

In alle andere sectoren worden verhoogde kosten door verrekend aan de klanten, maar in het SKW ligt dat wat moeilijk blijkbaar. Die ingeburgerde 50 euro zit er diep in. En zoals ik al zei: vraag bv 60 euro, dan gaan er veel zeggen dat ze geen 10 euro extra op zak hebben.
😅moeten hun pooiers nu die daar op cafe zitten hun audi gaan verkopen

Wat een onzin, gas, water licht, onderhoud etc gaat allemaal omhoog, die dames verdienen prima en in het oostblok is hun geld 4x zo eel waard op hun dertigste hebben ze al minimaal 1 huis daar vrij op naam gekocht of laten bouwen
Nu spreek je wel over tien jaar geleden hoor, de gouden jaren zijn definitief voorbij voor de meeste dames.

Dat klopt maar ze verdienen nog steeds meer dan de gemiddelde bezoeker en met 1 15 min klantje hebben de huurverhoging er al ruim 2x uit en feit blijft dat alles duurder wordt en dat ook dus in alle branches merkbaar is

Als Villa Tinto slim is, moet ze van alle stakende meiden, die een vaste kamer hebben, hun kamer voortaan aan een andere (niet-gestaakte DVP) verhuren.
Bij een 2e stakingsdag geen kamer weer kunnen huren in Villa Tinto!

Bij iedere staking moet de ondernemer nu even zijn verlies nemen, om op termijn toch zijn winstresultaat te behalen!

Bedenk, dat alles wat een DVP boven de 200 Euro gemiddeld per dag aan inkomsten heeft, gewoon 100% winst is! (Haar kosten nemen niet toe!)
En degenen, die GEMIDDELD 200 niet op een dag kunnen halen, die verstaan hun vak niet!

Ik vermoed dat de stakingsbereid niet erg massaal is, want deze huurverhoging heeft als ingangsdatum al 1 mei (5 dagen terug) en zal ook wel minimaal iets eerder zijn aangekondigd!
Verder zal het altijd de slechtverdiendende meiden, die hier een groot probleem van maken!

Laatst bewerkt:
Vastgeroeste vooroordelen. Je moet eens leren om met je tijd mee te gaan. Het zijn de wandelaars die meer op café zitten dan op de meisjes. :ROFLMAO:
Beter lezen, er staat geschreven: de pooiers van de meisjes, die op cafe zitten!
Ze hoeven niks , een stakende meid pakt zich zelf alleen maar, geen omzet voor haar!
Een stakende meid naait dan haarzelf!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan