Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMisschien wilden zij een andere als diegene die ze direct konden krijgen. Waarom toch zo doen alsof er iets heel officieels gaande is?Meiden gingen naar VVR 20 en krijgen GISTEREN geen kamer!
Staakte jij ook? Of hoe heb jij anders de tijd om meisjes te gaan spotten en tellen?Van de dagdienst heb ik NUL meiden elders aan het werk gezien!
Indien ik het niet goed gezien zou hebben, zo, ja, wie en waar???
Da's raar, want dat 'verhuurbedrijf' heeft toch een naam, die je ook kent. Iets met goud en een hoek.verhuurbedrijf VVR 20.
"Op straat bekend"? Werkt dat ook met witte rook en zo?Afgelopen maandag was om 14H30 al op de straat in het SKW bekend, dat vandaag een nader gesprek zou plaatsvinden.
Vandaag bezocht. Pff wat een deceptie… heb haar naam niet meegekregen. Vanaf het begin moeizaam en begint pas bij 100€. Daarna direct al bij het pijpen zagen dat het te groot is en niet kan neuken.. sjonge jonge. In doggy geprobeerd maar handje er tussen.. waardeloos.Ze is zeer selectief ,ze lacht enkel naar de klanten die ze wilt ontvangen en de rest gunt ze geen blik waardig ,en ze ziet wie er voorbijloopt ,tervoor heeft ze naast Bianca(bril) gestaan in de nachtshift
Bericht in onderwerp 'Stamcafé' https://www.girlsreview.nl/threads/stamcafé.151/post-793572Zag het nog niet voorbij komen, misschien heb ik er overheen gelezen.. maar op het Falconplein staat sinds kort een geldautomaat![]()
Alleen spijtig dat het er weer zo één is die maar tot 00u open is. Het is meestal tijdens z'n sluitingsuur dat 'k hem nodig hebZag het nog niet voorbij komen, misschien heb ik er overheen gelezen.. maar op het Falconplein staat sinds kort een geldautomaat![]()
Dat zal waarschijnlijk de reden zijn. Hadden ze die automaten ook gewoon in de gevel kunnen zetten i.p.v. binnen natuurlijkAls die na 0.00 uur nog open is gaan er zwervers slapen. Dat was vroeger in de KBC bank ook.
Dat is erg slim van jou Hans, bedankt voor de informatieAls ik naar het SKW ga, dan is dat meestal op een woensdag. Mogelijk ook volgende week. Maar als die staking ook komende woensdag is, dan ga ik maar niet. Het moet wel een beetje de moeite waard zijn.
Allereerst ook een FELICITATIE aan de meiden!!!Er is een compromis gesloten tussen de sexwerkers en management van VT. De prijs zakt van 130€ naar 120€ of anders gezegd de prijsstijging blijft beperkt tot 10€ (van 110 naar 120 ipv 130) en op maandag zou de prijs zelfs 100€ bedragen. Alles moet echter nog gefinaliseerd worden door de aandeelhouders. Maar de redelijkheid en gezond verstand lijkt het dus te halen. Proficiat aan de dames!
Een recensie zou uw medewandelaars helpen nu haar naam nog ,thx voor de feedback!Vandaag bezocht. Pff wat een deceptie… heb haar naam niet meegekregen. Vanaf het begin moeizaam en begint pas bij 100€. Daarna direct al bij het pijpen zagen dat het te groot is en niet kan neuken.. sjonge jonge. In doggy geprobeerd maar handje er tussen.. waardeloos.
Wel echt een heel mooi meisje.
Dit gaat over het bloedmooie meisje, die op VVR 20/3 werkt.Een recensie zou uw medewandelaars helpen nu haar naam nog ,thx voor de feedback!
Ze hebben wss allemaal en gratis beurt gehad en dan geklonkenEr is een compromis gesloten tussen de sexwerkers en management van VT. De prijs zakt van 130€ naar 120€ of anders gezegd de prijsstijging blijft beperkt tot 10€ (van 110 naar 120 ipv 130) en op maandag zou de prijs zelfs 100€ bedragen. Alles moet echter nog gefinaliseerd worden door de aandeelhouders. Maar de redelijkheid en gezond verstand lijkt het dus te halen. Proficiat aan de dames!
Brilleke kopen, den John poetst elke dag. Het is natuurlijk geen interieurverzorger, het is gewoon maar een poetsman. Misschien verdient die wat minder met zo een minder ronkende titel.n de panden van verhuurbedrijf VVR 20 zie je zeldzaam een interieurverzorger aan te werk.
De bron was niet zo correct!Ik hoorde, dat de prijzen niet zullen stijgen. Zelfs zakken. En deze avond 18 uur is het vergadering daarover…. Meer weet ik niet maar de bron leek mij correct
In het dagelijkse leven zijn het elkaars concurrenten, maar als de ene zijn prijs (wil) verhogen, geeft dit de andere kameraanbieders ook de mogelijkheid om op (korte) termijn hun huurprijzen te verhogen.Verhuurders "een gentleman-agreement" : dat geloof je toch zelf niet. Klanten van elkaar afsnoepen dat doen concurrenten.
Nu weet ik niet wat voor prijs die andere verhuurbedrijven hanteren maar heb het gisteren met een dame in de Schippersstraat er over gehad en zij betaalt 65 euro per shiftAllereerst ook een FELICITATIE aan de meiden!!!
20Euro duurder is een te grote stap ineens, nu is hopelijk iedereen tevreden!
Zeker als je al de duurste bent, maar dat komt ook door dagelijks 2 maal een poetsdame, bij het grootste verhuurder, Joyce, 2/3maal per week en in de panden van verhuurbedrijf VVR 20 zie je zeldzaam een interieurverzorger aan te werk.
Die prijs klopt echt niet. Alle verhuurders die ik ken, en dat zijn de meesten, rekenen huurprijzen rond de €100 a €110.Nu weet ik niet wat voor prijs die andere verhuurbedrijven hanteren maar heb het gisteren met een dame in de Schippersstraat er over gehad en zij betaalt 65 euro per shift
Ik vond het ook vreemd en herhaalde het en zij bevestigde dat en misschien is dit een verhuurder die niet bij jou bekend is en is geen bedrijf maar particulierDie prijs klopt echt niet. Alle verhuurders die ik ken, en dat zijn de meesten, rekenen huurprijzen rond de €100 a €110.
Uw bronnen zijn ook gekleurd en niet steeds correct hoor. Is dit nu allemaal nodig? Wat een gedoe hier, nog erger dan in de politiek. Iedereen is hier ineens zogezegd op de hoogte van alles waar ze gewoon niets van af weten. De dames vertellen wat ze kwijt willen, dat zou een ervaren wandelaar intussen moeten weten.De bron was niet zo correct!
Werk je tegenwoordig bij een verhuurbureau?Dat overleg was al op maandagmiddag half 3 bekend!
Behalve de prijslijsten, zijn er ook heel wat afspraken tussen verhuurbureau's en vast klanten, en daar heeft de normale wandelaar geen weet van, en overigens ook geen zaken mee. Net zo min als jij kan weten of dames een kamer kregen of niet, want jij was daar met zekerheid niet bij en wat die dames zeggen is misschien ook ingekleurd.Dat zag je ook, toen 3 vaste VT-huursters woensdag om 19.30 geen kamer konden huren van het @dickdebock favoriete verhuurbedrijf VVR 20.
Dames die een bepaalde overeenkomst hebben met hun verhuurder, zouden eigenlijk beter wat discreet blijven daarover. Bovendien, als je per week betaalt, krijg je altijd wel al 'gewoon' een betere prijs dan wie per shift betaalt.Nog een pand in de Schippersstraat:€500 per week, dat is dus een goeie €70 per shift. Niet zo uitzonderlijk hoor.
Die prijs klopt echt niet. Alle verhuurders die ik ken, en dat zijn de meesten, rekenen huurprijzen rond de €100 a €110.
Zoals gezegd zijn er ook wel individuele overeenkomsten tussen verhuurders en vaste klanten, en het is best mogelijk dat verhuurders proberen om op kalme dagen zoveel mogelijk dames te overtuigen om toch maar te komen werken. Beter iets in kas voor dat raam die dag, dan niets. Niemand heeft daar eigenlijk zaken mee, dus die dingen hoeven niet openbaar te worden gemaakt.Dat klopt, maar dan praat je €10 of maximaal €20 per shift, geen €40.
Hoe weet jij dat zij geen kamer konden huren? Omdat zij het jou vertelden? Jij gelooft ook alles, vooral jezelf.Dat zag je ook, toen 3 vaste VT-huursters woensdag om 19.30 geen kamer konden huren van het @dickdebock favoriete verhuurbedrijf VVR 20.