Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat klopt, maar dan praat je €10 of maximaal €20 per shift, geen €40.

550 per week is iets wat ik ook al gehoord heb wanneer ze ineens betalen.
Over vt heb ik ook al gehoord dat je als nieuwe dame ook nog extraatje dient te geven onder tafel als je een plaats wilt in de doorgang die zichtbaarheid geeft. Soit niet mijn probleem maar je hoort wel eens wat als je langere dates doet zoals je weet.

Ik heb beiden ook gehoord. Die €550 heb ik echter wel horen noemen over een andere verhuurder, niet over VT en dat geldt dan ook nog bij huren voor 6 dagen, dus met één vaste vrije dag per week. Dat extraatje onder tafel is volgens mij voorbij. Dat gebeurde wel bij de eerste dame daar op kantoor. Zij is daarvoor op staande voet ontslagen, aangeklaagd en ook veroordeeld.

Ik doe ook altijd wat langere dates, en vooral met een aantal vaste dames, en dan hoor je inderdaad regelmatig wel eens wat.

Ik heb beiden ook gehoord. Die €550 heb ik echter wel horen noemen over een andere verhuurder, niet over VT en dat geldt dan ook nog bij huren voor 6 dagen, dus met één vaste vrije dag per week. Dat extraatje onder tafel is volgens mij voorbij. Dat gebeurde wel bij de eerste dame daar op kantoor. Zij is daarvoor op staande voet ontslagen, aangeklaagd en ook veroordeeld.

Ik doe ook altijd wat langere dates, en vooral met een aantal vaste dames, en dan hoor je inderdaad regelmatig wel eens wat.
doe ik ook langere dates met een vaste dame , al zeker 20 jaar en ben paar keer bij haar thuis geweest wat nu niet meer mogelijk is wegens omstandigheden, Bespreken veel privezaken van haar en ook van mij waarbij niet op de klok gekeken wordt, Ze zei dat ze 65 euro per dag betaalt voor een shift waarbij wel gezegd moet worden dat ze het zelf moeten schoon houden en geen schoonmaakster komt

Terug
Bovenaan Onderaan