Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze regel wordt zeker niet gerespecteerd. Ik heb al verhalen gehoord van de dames zelf...
Dat kan kloppen, want ik ken ook 2 personen (personeelslid en werkende dame), die ook heel close binnenkamers zijn. (Dame vertelde het, nadat mijn ogen iets opmerkelijks zagen).
Medewerker verhuurbedrijf deed maximale moeite om niet gezien, c.q. herkend te worden
Natuurlijk mag ik geen man en paard noemen, omdat dit voor beiden schadelijk kan zijn. (Geen kamer meer kunnen huren bij die verhuurder en voor hem ontslag!)

Laatst bewerkt:
Na jaren inactief in het SKW begint het terug te kriebelen ....😉
Vanmiddag zag ik in de Schippersstraat een blonde MILF staan. (het pand waar een lift is , vermoed nr 22 ??? )
Ze droeg een lichtblauwe jurk , rode lippenstift en vrij goed voorzien van boezem.
Eventjes mee gepraat , haar naam is Monica.
Iemand ervaring, vond geen recensie.
Alvast bedankt

Na jaren inactief in het SKW begint het terug te kriebelen ....😉
Vanmiddag zag ik in de Schippersstraat een blonde MILF staan. (het pand waar een lift is , vermoed nr 22 ??? )
Ze droeg een lichtblauwe jurk , rode lippenstift en vrij goed voorzien van boezem.
Eventjes mee gepraat , haar naam is Monica.
Iemand ervaring, vond geen recensie.
Alvast bedankt
Als ze een bordje voor het raam heeft hangen met diep pijpen is het de Bulgaarse Monica , ben ongeveer 17 jaar geleden op Zandpad in Utrecht eens bij haar geweest waar ze toen werkte maar dat ik er na niet meer bij haar geweest ben in Skw zegt al genoeg.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan