Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze regel wordt zeker niet gerespecteerd. Ik heb al verhalen gehoord van de dames zelf...
Dat kan kloppen, want ik ken ook 2 personen (personeelslid en werkende dame), die ook heel close binnenkamers zijn. (Dame vertelde het, nadat mijn ogen iets opmerkelijks zagen).
Medewerker verhuurbedrijf deed maximale moeite om niet gezien, c.q. herkend te worden
Natuurlijk mag ik geen man en paard noemen, omdat dit voor beiden schadelijk kan zijn. (Geen kamer meer kunnen huren bij die verhuurder en voor hem ontslag!)

Laatst bewerkt:
Na jaren inactief in het SKW begint het terug te kriebelen ....😉
Vanmiddag zag ik in de Schippersstraat een blonde MILF staan. (het pand waar een lift is , vermoed nr 22 ??? )
Ze droeg een lichtblauwe jurk , rode lippenstift en vrij goed voorzien van boezem.
Eventjes mee gepraat , haar naam is Monica.
Iemand ervaring, vond geen recensie.
Alvast bedankt

Na jaren inactief in het SKW begint het terug te kriebelen ....😉
Vanmiddag zag ik in de Schippersstraat een blonde MILF staan. (het pand waar een lift is , vermoed nr 22 ??? )
Ze droeg een lichtblauwe jurk , rode lippenstift en vrij goed voorzien van boezem.
Eventjes mee gepraat , haar naam is Monica.
Iemand ervaring, vond geen recensie.
Alvast bedankt
Als ze een bordje voor het raam heeft hangen met diep pijpen is het de Bulgaarse Monica , ben ongeveer 17 jaar geleden op Zandpad in Utrecht eens bij haar geweest waar ze toen werkte maar dat ik er na niet meer bij haar geweest ben in Skw zegt al genoeg.

Laatst bewerkt door een moderator:
In de huisregels staat: (Gemeente-voorschrift): Het is personeel (ook eigenaar) van de kamerverhuurders verboden gebruik te maken van de dames diensten.
Hier heb ik inderdaad een fout geschreven!

Huisregels worden door de verhuurder opgesteld, ZONDER Gemeente-voorschrift!
Iedere verhuurder is hier volkomen vrij in!

Als je een fout maakt, moet je dat ook, zonder uitvluchten (noemen ze: smoesjes) toegeven!

Laatst bewerkt:
Hier heb ik inderdaad een fout geschreven!

Huisregels worden door de verhuurder opgesteld, ZONDER Gemeente-voorschrift!
Iedere verhuurder is hier volkomen vrij in!

Als je een fout maakt, moet je dat ook, zonder uitvluchten (noemen ze: smoesjes) toegeven!
Welnee joh. Zijn alles bijzaken.
Ze is sinds deze week terug
Ja ik zag haar ook Diana hangtiet.Maar wel lekker!!

Iemand ervaring met Verversrui 12/3. (dagdienst.)Zwart outfit me rokje. zwart haar en een zeer mooie glimlach.

En verversrui 12/5. (dagdienst)Blond meisje. zeer slank figuur met grote borsten(ik denk Fake) Droeg een heel sexy blauwe outfit vandaag. En kijkt heel opgewekt aan het raam.

Ik ben benieuwd of deze dames correct zijn en een leuke tijd bieden? Of is het op de klok kijken....Zien er wel allebei echt heel mooi uit. Hopelijk hebben jullie tips.

Als ze een bordje voor het raam heeft hangen met diep pijpen is het de Bulgaarse Monica , ben ongeveer 17 jaar geleden op Zandpad in Utrecht eens bij haar geweest waar ze toen werkte maar dat ik er na niet meer bij haar geweest ben in Skw zegt al genoeg.
Neen dat bordje hing er niet waarschijnlijk niet dezelfde dus.
Toch bedankt voor je reactie

De Alexia van 12/5 is een hele prachtige meid, maar niet zo veel klanten.

Ook de meid van 12/vier heeft een mooi figuur, maar heeft bijna geen enkele klant!

Verder bevestig ik, dat Alexia op 12/3 een goede service verleent!

Een gewaarschuwde wandelaar, bedenkt jezelf voor je binnenstapt!

Het is bijzonder dat als een dame slechte service geeft , hetzij via recensies maar ook via de tam-tam in de straatjes zelf , ze direct veel meer vrij zit als gemiddeld.
Het systeem van "kwaliteitsbeheer" werkt nog aardig goed .

De Alexia van 12/5 is een hele prachtige meid, maar niet zo veel klanten.

Ook de meid van 12/vier heeft een mooi figuur, maar heeft bijna geen enkele klant!

Verder bevestig ik, dat Alexia op 12/3 een goede service verleent!
Dat is jouw persoonlijke mening/vaststelling. Het is niet omdat jij aan haar deur plakt/kampeert om het aantal klanten te tellen dat ze een slechte service zou geven. Daar kan ik als je wil wel enkele voorbeelden van meisjes in opnoemen.
Zo bezocht ik destijds ook meerdere meisjes die inderdaad al ne keer wat langer vrij stonden doch een verdomd goede service gaven.

Een gewaarschuwde wandelaar, bedenkt jezelf voor je binnenstapt!
Hoeveel % van de wandelaars leest dit forum? Niet veel, hoor.
Laat mij een meisje bezoeken met opgeblazen ballonnen of opgespoten lippen, ik zou er in geen honderd jaar nog gene stijve van krijgen. De wandelaars die er op kicken, gun ik van harte een onvergetelijke date.
Idem voor diegenen die wat langer vrij blijken. Zegt totàààl niets over hun service.

Verdienen doen ze genoeg, hoor, anders waren ze zoals gemeld door @Lievadibas allang weg. Correct verwoord.

Terug
Bovenaan Onderaan