Ik betaal ook altijd op voorhand, maar dit is pure oplichterij.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb je soms een naam en dag of avonddienst?Pas geleden een kleine Roemeense donkerharige dame bezocht op Vingerlingstraat 4, 6 of 10.
Binnen gelijk 50 moeten geven en dan pas uitkleden.
Eenmaal dat gedaan vroeg ze weer om extra anders ging ze niks doen.
Ze zei dat dit normaal was?
Na wat aanraken en getrek stond ik snel weer buiten.
Slechte ervaring!
Daar vingerling 4 niet bestaat is dat al een mogelijkheid minderPas geleden een kleine Roemeense donkerharige dame bezocht op Vingerlingstraat 4, 6 of 10.
Slechte ervaring!
Niet doen gewoon terug vertrekkenPas geleden een kleine Roemeense donkerharige dame bezocht op Vingerlingstraat 4, 6 of 10.
Slechte ervaring!
Dat is niet normaal nee. Heb het daar tot nu toe zelfs niet meegemaakt.Pas geleden een kleine Roemeense donkerharige dame bezocht op Vingerlingstraat 4, 6 of 10.
Slechte ervaring!
4 bestaat dus niet, 6 is het eerste pand, nogal smal gebouw, op jouw rechterkant als je vanaf het pleintje komt. 10 is een wat breder pand.Pas geleden een kleine Roemeense donkerharige dame bezocht op Vingerlingstraat 4, 6 of 10.
Dat is vrij normaal, tenzij de dvp je al lang kent en je vertrouwt. Normaal is het eerst betalen en dan spelen.Binnen gelijk 50 moeten geven en dan pas uitkleden.
Nee, dat zeker niet normaal. Er zijn er zoals overal die, eens een klant op de kamer is, al beginnen upsalen voor 'mèèr', maar helemaal niets willen doen voor de basisprijs, dat is oplichterij. Dat kan je overal tegenkomen. Zowel aan de ramen als elders bij een seksdate. Dat zijn meestal vrouwen die het niet lang volhouden op een bepaalde plaats.Eenmaal dat gedaan vroeg ze weer om extra anders ging ze niks doen.
Had je een duidelijke afspraak gemaakt aan de deur, voor je binnen ging?Na wat aanraken en getrek stond ik snel weer buiten.
Slechte ervaring!
Altijd leuk als je dan al 50 hebt neer gelegdNiet doen gewoon terug vertrekken
Zoals hij vertelde, moest hij eerst betalen voordat ze haar kleren zou uitdoen, dus hij had nog niet betaald?Altijd leuk als je dan al 50 hebt neer gelegd![]()
Zo begrijp ik het ook wel. Maar onze vriend Daal spreekt vaker in raadsels.Zoals ik het lees had hij wel betaald voordat ze zich uitkleedde, maar dat is volstrekt normaal.
Hoe vaak heb je haar bezocht?Zondag ook gezien. Te professioneel voor mij , maar mooie dame.
Dat helpt andere wandelaars die het hier lezen, ja, dat wel. Maar een groot deel van de wandelaars in het SKW verstaat niet eens Nederlands, dus die zullen hier alvast niet lezen.Andere wandelaars informeren helpt .
Bij mij doen ze hun kleren ook niet uit voor ik betaalZoals hij vertelde, moest hij eerst betalen voordat ze haar kleren zou uitdoen, dus hij had nog niet betaald?