Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pas geleden een kleine Roemeense donkerharige dame bezocht op Vingerlingstraat 4, 6 of 10.
Binnen gelijk 50 moeten geven en dan pas uitkleden.
Eenmaal dat gedaan vroeg ze weer om extra anders ging ze niks doen.
Ze zei dat dit normaal was?
Na wat aanraken en getrek stond ik snel weer buiten.
Slechte ervaring!
Heb je soms een naam en dag of avonddienst?

Pas geleden een kleine Roemeense donkerharige dame bezocht op Vingerlingstraat 4, 6 of 10.
Slechte ervaring!
Daar vingerling 4 niet bestaat is dat al een mogelijkheid minder

Slechte ervaring!
Niet doen gewoon terug vertrekken

Slechte ervaring!
Dat is niet normaal nee. Heb het daar tot nu toe zelfs niet meegemaakt.

4 bestaat dus niet, 6 is het eerste pand, nogal smal gebouw, op jouw rechterkant als je vanaf het pleintje komt. 10 is een wat breder pand.
Dat is vrij normaal, tenzij de dvp je al lang kent en je vertrouwt. Normaal is het eerst betalen en dan spelen.
Nee, dat zeker niet normaal. Er zijn er zoals overal die, eens een klant op de kamer is, al beginnen upsalen voor 'mèèr', maar helemaal niets willen doen voor de basisprijs, dat is oplichterij. Dat kan je overal tegenkomen. Zowel aan de ramen als elders bij een seksdate. Dat zijn meestal vrouwen die het niet lang volhouden op een bepaalde plaats.
Slechte ervaring!
Had je een duidelijke afspraak gemaakt aan de deur, voor je binnen ging?

Laatst bewerkt door een moderator:
Altijd leuk als je dan al 50 hebt neer gelegd 😅
Zoals hij vertelde, moest hij eerst betalen voordat ze haar kleren zou uitdoen, dus hij had nog niet betaald?
Maar als hij een recensie bij de dame zou zetten, dan werkt ze hier niet lang . Het zijn zulke dames die het skw naar de kloten helpen met leugens. Ik heb nog niet meegemaakt wel dat ze hun bh aan hielden en das ook weggegooid geld maar ik heb er wel een recensie over geschreven en een paar weken later was ze verdwenen. Andere wandelaars informeren helpt .

Zoals ik het lees had hij wel betaald voordat ze zich uitkleedde, maar dat is volstrekt normaal.
Zo begrijp ik het ook wel. Maar onze vriend Daal spreekt vaker in raadsels.

Maar zijn andere beweringen dat men via recensies echt wel het kaf van het koren kan scheiden... en het niet normaal is dat men extra moet betalen opdat ze het bovenstuk van het lingeriesetje ook zou uitdoen..... zijn correct !

Andere wandelaars informeren helpt .
Dat helpt andere wandelaars die het hier lezen, ja, dat wel. Maar een groot deel van de wandelaars in het SKW verstaat niet eens Nederlands, dus die zullen hier alvast niet lezen.

Dergelijke dames, die op die manier hun 'service' geven, hebben ook zelden de bedoeling om lang op één plaats te blijven. In het SKW is dat nog redelijk. In de sector van ontvangst en eccorte is deze werkwijze al land wijd verspreid.

Terug
Bovenaan Onderaan