Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zag gisteren einde middagshift en begin avondshift een kleine dame op (ik denk) SS 10/4 die doet me qua gezicht beetje denken aan de zwartharige van de huidige K3

En in de avond op VVR 14 meest linkerraam zie ik altijd een lange dame in hoge laklaarzen, brilletje en blond haar, nu roodgeverfd met kleine borsten, normale lichaamsbouw met wat rondingen.

Wie zijn deze dames?

En in de avond op VVR 14 meest linkerraam zie ik altijd een lange dame in hoge laklaarzen, brilletje en blond haar, nu roodgeverfd met kleine borsten, normale lichaamsbouw met wat rondingen.

L
Zag gisteren einde middagshift en begin avondshift een kleine dame op (ik denk) SS 10/4 die doet me qua gezicht beetje denken aan de zwartharige van de huidige K3

Wie zijn deze dames?
Die dvp met haar rode haren is niet zo slecht in haar service . Ongeveer een jaartje geleden heb ik haar eens bezocht toen zat ze wel op een ander adres. Ze is wel best wel ok 👍.

Die dvp met haar rode haren is niet zo slecht in haar service . Ongeveer een jaartje geleden heb ik haar eens bezocht toen zat ze wel op een ander adres. Ze is wel best wel ok 👍.
Wel, daar heb ik een andere mening over. Maar laat je bevindingen zeker weten als je ze zou bezoeken @WillieWorst

Ander adres en een andere dame maar ook één waarvan ik vind dat ze wat weg heeft van 'de zwartharige van de huidige K3'

Laatst bewerkt:
Uiteraard vraag ik het voor een vriend. Maar zijn er bi mannen die vrijdagnacht hun zaad willen lozen terwijl 2 knappe meiden toekijken? In het skw (Of dergelijke)?
Ik weet wel dat er (minstens 1) dame is in het SKW waar je op afspraak mag toekijken hoe zij een oudere vent met een oliemassage zijn gigantische pik aftrekt. Tegen een gepaste vergoeding, wel te verstaan.

Ik weet wel dat er (minstens 1) dame is in het SKW waar je op afspraak mag toekijken hoe zij een oudere vent met een oliemassage zijn gigantische pik aftrekt. Tegen een gepaste vergoeding, wel te verstaan.
Waarom zou ik dat willen zien? Ik heb zelf een knappe jonge meid bij me. Ik hoef niet te kijken naar een andere man hoor 😉.
Zij kijkt echter graag wanneer ik een man moet bevredigen....
Wat schuift dat ?
Haha 😆

Terug
Bovenaan Onderaan