Dat is ze niet, ze heeft me ooit gezegd dat ze nooit in de dag zou werken en heeft altijd op SS 41/3 gestaan, zeker niet op SS 22.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is ze niet, ze heeft me ooit gezegd dat ze nooit in de dag zou werken en heeft altijd op SS 41/3 gestaan, zeker niet op SS 22.
En in de avond op VVR 14 meest linkerraam zie ik altijd een lange dame in hoge laklaarzen, brilletje en blond haar, nu roodgeverfd met kleine borsten, normale lichaamsbouw met wat rondingen.
Die dvp met haar rode haren is niet zo slecht in haar service . Ongeveer een jaartje geleden heb ik haar eens bezocht toen zat ze wel op een ander adres. Ze is wel best wel okZag gisteren einde middagshift en begin avondshift een kleine dame op (ik denk) SS 10/4 die doet me qua gezicht beetje denken aan de zwartharige van de huidige K3
En in de avond op VVR 14 meest linkerraam zie ik altijd een lange dame in hoge laklaarzen, brilletje en blond haar, nu roodgeverfd met kleine borsten, normale lichaamsbouw met wat rondingen.
Wie zijn deze dames?
Wel, daar heb ik een andere mening over. Maar laat je bevindingen zeker weten als je ze zou bezoeken @WillieWorstDie dvp met haar rode haren is niet zo slecht in haar service . Ongeveer een jaartje geleden heb ik haar eens bezocht toen zat ze wel op een ander adres. Ze is wel best wel ok.
Ander adres en een andere dame maar ook één waarvan ik vind dat ze wat weg heeft van 'de zwartharige van de huidige K3'Zag gisteren einde middagshift en begin avondshift een kleine dame op (ik denk) SS 10/4 die doet me qua gezicht beetje denken aan de zwartharige van de huidige K3
Wat schuift dat ?Uiteraard vraag ik het voor een vriend. Maar zijn er bi mannen die vrijdagnacht hun zaad willen lozen terwijl 2 knappe meiden toekijken? In het skw (Of dergelijke)?
Ik weet wel dat er (minstens 1) dame is in het SKW waar je op afspraak mag toekijken hoe zij een oudere vent met een oliemassage zijn gigantische pik aftrekt. Tegen een gepaste vergoeding, wel te verstaan.Uiteraard vraag ik het voor een vriend. Maar zijn er bi mannen die vrijdagnacht hun zaad willen lozen terwijl 2 knappe meiden toekijken? In het skw (Of dergelijke)?
Waarom zou ik dat willen zien? Ik heb zelf een knappe jonge meid bij me. Ik hoef niet te kijken naar een andere man hoorIk weet wel dat er (minstens 1) dame is in het SKW waar je op afspraak mag toekijken hoe zij een oudere vent met een oliemassage zijn gigantische pik aftrekt. Tegen een gepaste vergoeding, wel te verstaan.
HahaWat schuift dat ?
Oh ja......Natuurlijk. En waarom zouden wij DAT dan willen ?Waarom zou ik dat willen zien? Ik heb zelf een knappe jonge meid bij me. Ik hoef niet te kijken naar een andere man hoor.
Zij kijkt echter graag wanneer ik een man moet bevredigen....
Haha![]()
Excuus. Bedoel het ook niet specifiek.Oh ja......Natuurlijk. En waarom zouden wij DAT dan willen ?
Alsof IEMAND dat uit jouw bericht kon opmaken.....
Weet iemand of Tan nog actief is ?Schippersstraat 11/3 denk ik
SporadischWeet iemand of Tan nog actief is ?