Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat zijn mannen he.De Ts girls, maar zou t ook wel willen weten anders
Ale gij hahaDat zijn mannen he.
Misschien zeggen over welke van de twee Ambra's die ooit gestopt zijn en nu terug gaat beginnen ,het is die van SS 29/3.Ambra begint terug in juli![]()
Wel beetje vervelend met al die 'artiestennamen'. Ik ken degene die ik bedoel alleen met haar echte naam. Deze middag echter enkel heel even Rebekka gezien, die op 22/5 staat, verder was het pand blijkbaar compleet verlaten...Dat zijn wel degelijk 2 verschillende.....
Daria is er gewoon overdag, Anna heeft voorlopig ff de avondshift geboekt op het zelfde adres
Nee Ambra van schipperstraat 12 dagMisschien zeggen over welke van de twee Ambra's die ooit gestopt zijn en nu terug gaat beginnen ,het is die van SS 29/3.
Ariana, Verversrui 13/2Weet iemand welke slanke dames zich ook anaal laten neuken? Thanks![]()
Oei , ik zou eerder aan die van nr 12 denkenNee Ambra van schipperstraat 12 dag
Dag of avondshift ?Ariana, Verversrui 13/2
Huh!? Sinds wanneer dat?Ariana, Verversrui 13/2
Werkt beide shiften.Dag of avondshift ?
Toen ik haar ben beginnen bezoeken in 2023 heb ik het haar ook eens gevraagd en toen was het zeer zeker geen optie. Sindsdien daar dan altijd vanuit gegaan...Ik weet ook niet sinds wanneer…, ik heb het haar ooit eens gevraagd nadat ik een recensie van haar op Youppie had gelezen en inderdaad, het was mogelijk.
Ben er nu ,cv nogHet zal al wel op zijn einde beginnen lopen. Tussen 1 en 2 zullen de meeste en zeker de beste dames wel stoppen.
Ambra schipperstraat 12/ dagWelke Ambra is het nu die terugkomt? Ik ken de blonde van een jaar of 35 die al 2x een poos in het SKW gewerkt heeft.
Blijkbaar ging het om een kerel die iets te straf had gepakt en zijn kleren op straat had uitgedaan en naakt door het skw liep. Dus gelukkig geen geweld.Gisteravond/nacht was er veel politie. Er was in Verversrui 22 iets gebeurd. Een zwarte man werd naar buiten geleid in een wit pak ter vervanging van zijn kledij die in een zak als bewijsmateriaal werd meegenomen. Ik neem aan agressie tegen een dame.
Blijkbaar ging het om een kerel die iets te straf had gepakt en zijn kleren op straat had uitgedaan en naakt door het skw liep. Dus gelukkig geen geweld.
Hoog tijd om in het SKW een middeleeuwse schandpaal te installeren, waar dergelijke heerschappen een tijdje kunnen gekluisterd worden om terug te keren tot de wereld.en elk raam lastig vallen. Was ver heen.
Zijn er nog andere dames die aan condoomservice doen behalve ira en Maria overdag? Dat wil zeggen dat ze je gebruikte volle condooms van andere dames laten eten
volgens mij als je genoeg op tafel legt ,dat je genoeg dames hier voor zult vindenZijn er nog andere dames die aan condoomservice doen behalve ira en Maria overdag? Dat wil zeggen dat ze je gebruikte volle condooms van andere dames laten eten
Kan je niet beter voor Cuckold iemand gaan zoeken dan ?Als sperma het lichaam verlaat is het HIV virus na blootstelling aan lucht na enkele minuten dood. Dus sperma van enkele minuten oud heeft al geen risico meer. Zelfs al zou het daarna anaal worden ingebracht.