Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Natuurlijk verdienen ze geld. Maar het gras lijkt soms ook voor dvp's vaak groener 'elders' en dan moeten ze dat maar eens uitproberen. Degenen die slechte service geven, krijgen natuurlijk wel een reputatie die hen in de weg staat om hun klantenkring te behouden, laat staan uit te breiden.

Ik had het meer over de opmerking van oud gedienden die er al jaren zitten maar nooit een klant zouden hebben. Dat is ook een sprookje. Al begrijp ik zelf ook niet hoe sommigen klanten hebben. Maar als ze er jaren zitten zal het wel rendabel zijn e.

Ik had het meer over de opmerking van oud gedienden die er al jaren zitten maar nooit een klant zouden hebben. Dat is ook een sprookje. Al begrijp ik zelf ook niet hoe sommigen klanten hebben. Maar als ze er jaren zitten zal het wel rendabel zijn e.
Sommige oudgedienden zien er inderdaad zodanig uit, dat je je afvraagt hoe ze aan hun geld voor de raamhuur komen. Maar hoogstwaarschijnlijk hebben zij hun min of meer vast cliënteel en nemen ze genoegen met hetgeen zij overhouden na aftrek van de onkosten. Het is dan ook wel zo dat die dames waarbij wij ons vragen stellen, op een andere plaats dan het SKW evenzeer geen grootverdieners (meer) zouden zijn.

Maar dames die daar komen 'zitten', hun huur betalen, en niets overhouden of er geld zouden aan toeleggen? Dat doet niemand hoor.

Inderdaad de mindset van een oude hoer is totaal anders dan van een jonge meid.
Wel jammer want ze houden wel ramen bezet en 99procent van de wandelaars is niet in hun geïnteresseerd.

Laatst bewerkt:
Inderdaad de mindset van een oude hoer is totaal anders dan van een jonge meid.
Wel jammer want ze houden wel ramen bezet en 99procent van de wandelaars is niet in hun geïnteresseerd.
Dan blijft er nog 1 % over …. Zolang er nieuwe dvp 's komen zie ik het probleem niet en er zijn er al een hele hoop nieuwe begonnen met de nachtshift , sommige rijden liever met een oldtimer dan met een nieuwe …voor elk wat wils

Precies dat dus
Ach ja. Het oog wil ook wat toch? Daarom zijn er jonge knappe meiden nodig om het gezellig druk te houden.
Je gaat toch niet alleen voor sex naar het SKW?Ook om wat appetijtelijks te zien.
Niet zo moeilijk te begrijpen dacht ik maar daar vergis ik me in blijkbaar in.
Lyrisch worden van 50 plus dames.Je moet het maar kunnen.
Ja net als dat kamerolifantje in de Vingerlingstraat 10. Hahaha. Ze zit er al tijden.
Wie kan mij uitleggen als je voor 50€ een knappe jonge meid kan doen dat je kiest voor n lelijkerd.

Laatst bewerkt:
Aan Amalia haar service zal het zeker niet gelegen hebben. Denk ook niet dat ze zo weinig klanten had eigenlijk maar blijkbaar dan toch te weinig voor haar om de job te blijven doen dan als het klopt tenminste dat, dat de reden is dat ze gestopt is in het skw. Ik had begrepen dat ze met dvp zijn tout court zou gestopt zijn. De toekomst zal het uitwijzen of ze terug of ergens anders weer opduikt...

Amalia was nu wel een van de laatste die voor mij plaats zou mogen moeten maken voor nieuwe instroom. Vind trouwens dat die er de laatste tijd best voldoende is. Nieuwe jonge dames arriveren sneller dan dat ik ze bezocht krijg naast de steeds langer wordende lijst van diegene waar 'k bij wil terug gaan 😅

Nee , dat er leuke sexy jongere dames als Amalia verdwijnen omdat er teweinig klandizie is en niet automatisch 1ol leuke sexy dames v terug komen dat is het punt...
Als de jongere dames vertrekken omdat ze niet veel klanten hebben moeten ze in de spiegel kijken wat voor service ze bieden . Ken een paar 40 plus dames die nooit klagen en er al lang werken in Skw vanwege terugkomende klanten vanwege de goede service.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan