Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
volgens de politie waren het er 10 , volgens de organisatoren waren het er 100
Best mogelijk dat er er net negentig aan het neuken waren toen de flikken kwamen tellen.
Vollere dames aanwezig in dagshift (?) in het weekend?
wel nadruk op jongere curvys
Doorgaans doen ze het met condoom, maar her en der zijn er ook wel dames die het zonder doen, en dus na verloop van wat tijd inderdaad iets voller zijn. :ROFLMAO:

Vandaag tog is langs geweest was lang gelede , was nog oke van bezetting nog redelijk wat keuze , uiteindelijk bij en slanke petit dame binnengestapt in de vlinderlingstraat geloof ik , en zekere andrea van 25 wel en topperke
Het zal in alle geval de moeite geweest zijn, want je kan er al bijna niet meer van schrijven... :ROFLMAO:

Rondje jong , slank en goede service in het SKW.

Gisteravond deze dames zien zitten , en zijn zeker aanraders.

We gaan VT binnen langs de Schippers straat , gelijk eerste links is Daria er weer. Mooi figuur hoor.
Op VT 19 is Larissa er weer . Type skinny big tits , die moet je wel beetje leren kennen . Eindje verder aan de andere zijde zag ik Thali weer terug is wel iets minder mager. Ook bezoekje waard.
VT 12 zit dan Andra , heel magere blonde maar de beste service van allemaal. Wat is zij lekker.
Gaan we de Verversrui in passeren we op 9 /1 Raisa en op 5/1 Vanessa . Laatste is niet super jong maar wel heel lekker.
Overkant vind je de blonde 20 jarige Antonia niet zo slank , grote borsten op Verversrui 12. Ook goede diensten.
Lopen door de Vingerlingstraat terug naar de Schippers straat 10/1 Cataleya in haar zwarte bikini en gebruind en mooier dan ooit. .Gister weer eens bezocht en ze doet nog steeds haar best. Ze zegt ook de goede dingen.
Passeren we op 35/ 1 Nadia vind ik persoonlijk heel lekker als je van skinny houdt.
Dus zomaar wat suggesties om te helpen kiezen als je niet zo vaak in SKW bent en je houdt van zeer slank.
Van veel dames staan er ook eigen recensies.

Rondje jong , slank en goede service in het SKW.

Gisteravond deze dames zien zitten , en zijn zeker aanraders.

We gaan VT binnen langs de Schippers straat , gelijk eerste links is Daria er weer. Mooi figuur hoor.
Op VT 19 is Larissa er weer . Type skinny big tits , die moet je wel beetje leren kennen . Eindje verder aan de andere zijde zag ik Thali weer terug is wel iets minder mager. Ook bezoekje waard.
VT 12 zit dan Andra , heel magere blonde maar de beste service van allemaal. Wat is zij lekker.
Gaan we de Verversrui in passeren we op 9 /1 Raisa en op 5/1 Vanessa . Laatste is niet super jong maar wel heel lekker.
Overkant vind je de blonde 20 jarige Antonia niet zo slank , grote borsten op Verversrui 12. Ook goede diensten.
Lopen door de Vingerlingstraat terug naar de Schippers straat 10/1 Cataleya in haar zwarte bikini en gebruind en mooier dan ooit. .Gister weer eens bezocht en ze doet nog steeds haar best. Ze zegt ook de goede dingen.
Passeren we op 35/ 1 Nadia vind ik persoonlijk heel lekker als je van skinny houdt.
Dus zomaar wat suggesties om te helpen kiezen als je niet zo vaak in SKW bent en je houdt van zeer slank.
Van veel dames staan er ook eigen recensies.
Welke Daria?

Terug
Bovenaan Onderaan