Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Den tijd dat de nacht vol zat , is al helaas passé..
Kan mij nog goed herrinere dat er vroeger veel keuze was , na ik en nachtje had gedaan met kameraden in Cda , en we liepen er smorgens rond , kon je zelf nog er nog aan je trekken komen , Had wel gehoopt dat het wat ging opleven met de komst van Traum club .. maar het blijft tog wat uit ,de dames snachts en bezoekers

Onlangs heb ik een dame bezocht in het Schipperskwartier. Toen we gedaan hadden. Zij ze plotseling tegen mij. Gelieve niks over mij te schrijven op het internet. Het maakt niet uit of het negatief of positief nieuws is over mij . Ik vroeg direct aan haar waarom eigenlijk ? Ze vertelde dat haar familie in Antwerpen woont en uit respect dat niet te doen. Mijn gevoel is eerder dat het door geschreven recensies minder klanten komen opdagen toch een deel ervan dat dit soort problematiek wel leeft onder de dames . Wij verwittigen elkaar wie goed en niet goed is . En de ene klant mag iets meer dan tegenover de andere en dat soort discussies kan wel eens tot spanningen leiden. Met als gevolg dat sommige klanten bepaalde dames gewoon weigeren te bezoeken dankzij de tips die wij onder elkaar delen. En dat vinden niet leuk.

Wat is er mis met een klassieke 'suck and fuck? 😱
Ik wil géén anaal en de meeste meisjes eerlijk gezegd ook niet!
En PZC is de kortste weg naar een SOA...
Om nog maar te zwijgen over NZC!!
Allemaal zaken die vele vetzakken hier toch verkrijgen onder druk van 'dirty money'!!!!

Dit bedoel ik met het verneuken van meisjes!
Heb al vele klachten gehoord in mijn wandelcarrière maar ja, wat kunnen ze doen in hun kwetsbare positie??

Dus wie heeft er dan géén respect voor de meisjes???

🤔🫣

Allemaal zaken die vele vetzakken hier toch verkrijgen onder druk van 'dirty money'!!!!

Heb al vele klachten gehoord in mijn wandelcarrière maar ja, wat kunnen ze doen in hun kwetsbare positie??

🤔🫣

Kwestie van effe compleet naast de discussie te reageren? Waar is hier gesproken over NZC?
Het ging over dames dik en lelijk noemen en dergelijke. Waar jij ineens over begint geen idee.
Je gaat er compleet fout vanuit dat mannen die meer dan 50 euro spenderen automatisch anaal willen of NZC om je punt te bewijzen dat meer dan 50 euro spenderen de business kapotmaken is.
Meer dan 50 euro spenderen is volgens u de dames met dirty money dwingen? Vraag eens aan de dames wat ze liefst hebben. 3 klanten die 20 min blijven of eentje die een uur blijft en dus ook 150 uitgeeft. Je zal snel antwoord hebben.
Aanvaard toch eens dat ieder zijn eigen keuzes maakt.

Laatst bewerkt:

🤔🫣
En PZC is de kortste weg naar een SOA... 😅 wat een dom verhaal ,ga altijd voor pzc betaald daar ook altijd extra voor, loop al verschillende jaren rondt ramen,prive,massages nog nooit een soa opgelopen, maarja als jij maar 50 hebt en dan nog alle extras wil, ja dan ben jij degene die geen respect heeft, trouwens is aan de dame zelf wat ze en wat ze niet aanbied zelfs als dit nzc is

Dat zijn overeenkomsten tussen de klant en de dvp . De klant betaalt daarvoor en dvp ontvangt haar bedrag zoals ze overeengekomen zijn . Wat dan ook de seksuele voorkeuren zijn van de klant is het aan de dvp uit te maken dat ze wil doen ? Een wereldje van vraag en aanbod. Daar kunnen wij niet veel aan veranderen als dat nu goed of niet goed is .

En PZC is de kortste weg naar een SOA... 😅 wat een dom verhaal ,ga altijd voor pzc betaald daar ook altijd extra voor, loop al verschillende jaren rondt ramen,prive,massages nog nooit een soa opgelopen, maarja als jij maar 50 hebt en dan nog alle extras wil, ja dan ben jij degene die geen respect heeft, trouwens is aan de dame zelf wat ze en wat ze niet aanbied zelfs als dit nzc is
Ben je wel zeker dat je geen soa opliep, want je schrijft een beetje raar :)

Terug
Bovenaan Onderaan