Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat is er mis met een klassieke 'suck and fuck? 😱
Ik wil géén anaal en de meeste meisjes eerlijk gezegd ook niet!
En PZC is de kortste weg naar een SOA...
Om nog maar te zwijgen over NZC!!
Allemaal zaken die vele vetzakken hier toch verkrijgen onder druk van 'dirty money'!!!!

Dit bedoel ik met het verneuken van meisjes!
Heb al vele klachten gehoord in mijn wandelcarrière maar ja, wat kunnen ze doen in hun kwetsbare positie??

Dus wie heeft er dan géén respect voor de meisjes???

🤔🫣
Als loverboy verspreidt ge zelf nog meer Soa's😏 🤣 je kan beter en andere hobby gaan zoeken als je er zo schrik van heb …

Nooit last gehad om het uurtje vol te krijgen voor mijn geld de laatste tijd. Geen dame die me wil buitenwerken.
Wel toen ik nog jonger was, minder spendeerde en steeds anderen wou. Daar werd al eens gepoogd om je op 15 min buiten te krijgen. Ze wisten toch dat je niet terug kwam.
Nu zien ze een mogelijk terugkerende geldbron en dan investeren ze zelf hun tijd er in.
Die meiden zijn ook ni stom, hé...
En hiermee wil ik niet beweren dat je veel moet uitgeven, maar als ze business vermoeden, dan investeren ze, als ze je kennen als een eenmalige klant, dan is het afwerken
En wees maar zeker, ze kennen je als je een regelmatige wandelaar bent.
Inderdaad nooit een probleem om mijn betaalde tijd vol te krijgen. En als mijn tijd met seksen al vol of bijna vol gemaakt is, dan nemen mijn vaste dames nog steeds even de tijd om samen wat te relaxen op bed en nog steeds wordt er een babbeltje geslagen, en gaan we dus wel eens over de tijd.
Als je bekend staat als een €50 neuker die bovendien niet terug zal komen, zul je dat zelden of nooit meemaken.

En wees maar zeker, als je regelmatig in het skw komt, dan kennen de dames je. Ze weten wat voor type klant je bent, en de kans is ook groot dat ze je zowel met je forumnaam, als je hier actief bent, en met je echte naam kennen.

Inderdaad nooit een probleem om mijn betaalde tijd vol te krijgen. En als mijn tijd met seksen al vol of bijna vol gemaakt is, dan nemen mijn vaste dames nog steeds even de tijd om samen wat te relaxen op bed en nog steeds wordt er een babbeltje geslagen, en gaan we dus wel eens over de tijd.
Als je bekend staat als een €50 neuker die bovendien niet terug zal komen, zul je dat zelden of nooit meemaken.

En wees maar zeker, als je regelmatig in het skw komt, dan kennen de dames je. Ze weten wat voor type klant je bent, en de kans is ook groot dat ze je zowel met je forumnaam, als je hier actief bent, en met je echte naam kennen.
Geven julie dan 100 eur uit aan een dame ? ,niet iedereen kan zoveel uitgeven ook hé! .. als ik er twee wil , doe ik meestal 50 per bezoek , soms kan het eens zijn dat ik ook gewoon ,de volle 100 geef aan een dame dan , als ik weet dat ik het mooie dienst terug krijg ...

Denk je dat ? Dat is een teken dat ze ons ook volgen. Ik ben al één keer ontmaskerd geweest door een dame. En ze wist dat ik dat was die over haar iets geschreven had. Maar ze heeft mij dat nooit kwalijk genomen. Ze is nog altijd even vriendelijk tegen mij. En ben nog altijd welkom bij haar. Niks negatiefs geschreven. Tenslotte wij leven altijd nog in een vrije democratie waar iedereen zijn mening wordt respecteert.

Laatst bewerkt:
Denk je dat ? Dat is een teken dat ze ons ook volgen. Ik ben al één keer ontmaskerd geweest door een dame. En ze wist dat ik dat was die over haar iets geschreven had. Maar ze heeft mij dat nooit kwalijk genomen. Ze is nog altijd even vriendelijk tegen mij. En ben nog altijd welkom bij haar. Niks negatiefs geschreven. Tenslotte wij leven altijd nog in een vrije democratie waar iedereen zijn mening wordt respecteert.
Zij hebben zelfs WhatsApp groepjes waarin ze elkaar waarschuwen voor bepaalde klanten die ze beter niet binnen kunnen laten en dergelijke. De dames die bevriend zijn met elkaar praten ook met elkaar of klanten respectvol zijn en dat soort zaken.
Geven julie dan 100 eur uit aan een dame ? ,niet iedereen kan zoveel uitgeven ook hé! .. als ik er twee wil , doe ik meestal 50 per bezoek , soms kan het eens zijn dat ik ook gewoon ,de volle 100 geef aan een dame dan , als ik weet dat ik het mooie dienst terug krijg ...
Ik geef inderdaad eigenlijk altijd €100. Er is ook niets mis mee als je maar €50 betaald, alleen moet je dan niet verwachten hetzelfde te krijgen als iemand die €100 betaalt. Als je respectvol bent naar een dame en een goede klik met haar hebt, kun je wel nog steeds extra tijd of zo krijgen.

Vorige week donderdag leuke meid gespot ter hoogte van verversrui 28. Roxanne dacht ik. Iemand ervaring mee?

Er is een dame in schippersstraat 25 die er normaal gezien meestal staat maar nu niet meer.

Ze is Roemeens blond krullend en ik dachtvdat haar naam Andrea was maar ben niet zeker.

Iemand nieuws?
Ik denk dat je Renata bedoelt.

Terug
Bovenaan Onderaan