Nicolas2000
Wandelaar
Ik kan zeker niet met vrouwen omgaan want mij hebben ze dat nog niet gezegd.
Uit jouw berichten leid ik af dat je graag voor de nieuwere exemplaren gaat hè
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk kan zeker niet met vrouwen omgaan want mij hebben ze dat nog niet gezegd.
Cataleya is het ook waard.
Zij is echt de knapste, vrolijkste meid.
Schippersstraat 23 /6 nacht Matilda, knappe meid met afzakkend brilletje en brede heupen. (Roemeens/Albanees )
Dat is ook een aanrader , die neukt zalig.
Ze is er nu 3 weken.
Ken ik niet. Ga ik op letten alvast.
ik vroeg aan Cataleya voor te beffen en dan moest ik 50 bijbetalenUit jouw berichten leid ik af dat je graag voor de nieuwere exemplaren gaat hèik heb er 3 a 4 waar ik al van voor corona bij ga. Af en toe ook wel een nieuwe als het echt mijn ding is. Cataleya is trouwens de enige uitzondering waar ik 100 voor 30 min wel betaal. Moeilijk te weerstaan
![]()
ik vroeg aan Cataleya voor te beffen en dan moest ik 50 bijbetalen
Laatst eentje gehad die van 20 minuten 15 minuten maakte zonder dat eerst te melden .
Maar de meeste houden hun aan de eerste afspraak van 2 of 3 jaar geleden . 100 euro voor 40 of 30 minuten met pzc beffen . Ik heb ook nog dames van 50 euro en 20 minuten . Maar als je de vraag aan een nieuwe dame stelt voor pzc en 30 minuten zit je op 150 euro dan is de keuze snel gemaakt om bij een vaste dame te gaan .
Waar zit cataleya?
Waar zit cataleya?