Recensie Cataleya, Antwerpen, Schippersstraat 10/1 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

lucifer

Wandelaar
47
07/03/22
54
19
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze nacht rond 2uur zag ik een zeer slank Roemeens poppetje op de schippersstraat (ik denk 15 maar ben niet meer zeker) met lange witte haren en ene mega slank figuur.
Even getwijfeld of ik binnen zou gaan maar zo blij dat ik het gedaan heb. Voor het standaardtarief van 50 euro heeft ze mijn ballen en penis gezogen als nooit te voren. Lichtjes met haar tanden erbij wat een heerlijk gevoel geeft.
Daarna heeft ze me als een bezetene bereden.
Ze zal me snel terug zien!

Normaal zit ze elke nacht zei ze. Enkel maandagnacht niet.
 
Roker
Ja
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze staat in Schippersstraat 9, 1ste raam ....ik heb wat getwijfeld omdat ze er afstandelijk uitziet. Ze staat wat verder dan de rest, goed ook, want deze Cataleya is absoluut een hidden gem 😍 i
Skinny met leuke borstjes. Stevige maar smalle benen en kont. Atletische bouw.
Blonde pruik denk ik want ze stond ook een keertje zonder blonde haren.
Zuigt aan je tepels, oren, ballen, penis...als een gek 🤣
Ze rijdt inderdaad als een gek. Ze WERKT ECHT voor haar geld 😜
Heel lief meisje, geen tijdsdruk. Doet zelfs moeite om je te relaxen
Haar vagina staat wat naar achteren vind ik, niet zo strak, maar in doggy heeeel leuke grote schaamlippen die mee naar binnen en buiten glijden 😍

Ze begint rond de middag en gaat door tot de avond

Enige minpuntje: enorm sterke parfum, ze spuit haar vol na de seks.
 
Laatst bewerkt:
Haar net weer bezocht. Wat een zalige meid!
Adres was inderdaad verkeerd. Het is 9. Sorry!

Vandaag het ze weer donker haar. Ze wisselt blijkbaar graag van kleurtje.

Haar pijpkunsten zijn out of this world. Ze neemt de ballen heerlijk in haar mond. Haar tanden zorgen voor heerlijke tintelingen. Ze gaat heel diep.

Daarna haar on top genomen. Zalig hoe die tekeer gaat met je joystick. Mijn zaad kwam als nooit tevoren.

Spaar dit pareltje en geniet van haar!
 
Haar net weer bezocht voor de 3e keer. Wat een zalige meid!
50 eurootjes betaald en dan begint ze je te zoenen en pijpen alsof jaar leven er an afhangt. Beetje ruw wel maar daar hou ik van.
Het beste is al ze op jou klimt en je stevig afrijdt. Nooit het gevoel gehad dat ze snel wou afwerken ofzo.
Tot gauw lieverd!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame ook eens bezocht, eens je op bed ligt begint ze uw buik te zoenen en tepel te likken, daarna neemt ze het condoom en begint ze gevarieerd en vooral zeer lang te pijpen, ze neemt er echt haar tijd voor, tussendoor likt ze uw ballen en zet ze er tanden eens in, net niet te hard.

Intiem 2 standjes waarvan ze zelf vraagt met welke te beginnen maar zij on top vond ik ze toch wat meer aan het worstelen en dat voelde ze zelf ook en ze vroeg of ze mij terug mocht pijpen en zei dat het goed was, daarna vroeg ze of de handjob goed was , ja, ok maar ook op dat vlak kan ze ook nog wat leren en ik nam over en verhoogde het tempo en ze speelde met mijn ballen, ze had al een doekje naast mijn lid gelegd toen ik klaarkwam.
Ze zat met haar gezicht wel zeer dicht bij mijn geslachtsdelen en ze kreeg de volle lading net niet op haar.
Een topper is ze nog niet maar ze kan het wel worden, ze is niet vies van deze job.
Op sommige vlak mist ze nog wat ervaring maar ze is nog zeer jong, ik had nu zelf ook wat meer moeite nodig om klaar te komen maar met haar geduld en enthousiasme is ze goed bezig!
Voor liefhebbers van jonge skinny dames met ruig kantje is ze zeker aan te raden!
 
Laatst bewerkt:
Dank je @Luc!fer . ik was gereserveerd om haar te bezoeken vanwege haar jonge uitstraling. Ze lijkt amper 18, maar de leeftijd is 22.
Maar voor deze schat geen bezwaar indien je wat ouder bent ( die heeft ze t liefst zegt ze, kan DVP praat zijn)
Nou de opvatting dat jonge meiden een slechte service geven kan de vuilbak in.
Niet bij Cataleya. Uitzonderlijk goed , dat ik een tip gegeven heb, wat ik zelden doe.Ze is het zonnetje in het SKW.
ik wil al weer terug.
Er is veel bij te boeken, wel 3 dingen zelfs, iedere keer aan 50€. Dat is voor de echte liefhebber.
 
Veralgemenen is nooit goed, er zijn dames van 20 die super zijn en er zijn dames die nooit goed zullen worden, en ieder zijn smaak natuurlijk en bevindingen maar ze is ook dikwijls bezet, het zegt niet alles maar toch iets!
Ze lijkt voor deze job wel gemaakt te zijn, aan intensiteit geen gebrek.
Met haar ingesteldheid wordt het aanschuiven.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een tof/lief toppertje is dit! Al zingend kleedde ze zich uit en ik betaalde voor 40 min (ik weet eigenlijk totaal niet hoelang ik uiteindelijk binnen ben geweest...) en als extra's pzc en tongzoenen. En ze gaat ervoor hoor, hallokes. Het zuigen en kussen wat wilder dan ik gewoon was maar wel o zo lekker en geil. Zij heeft me nog even on top bereden om dan, zij al zuigende en ik al beffende/vingerende in 69, zalig klaar te komen.
 
Wat een tof/lief toppertje is dit! Al zingend kleedde ze zich uit en ik betaalde voor 40 min (ik weet eigenlijk totaal niet hoelang ik uiteindelijk binnen ben geweest...) en als extra's pzc en tongzoenen. En ze gaat ervoor hoor, hallokes. Het zuigen en kussen wat wilder dan ik gewoon was maar wel o zo lekker en geil. Zij heeft me nog even on top bereden om dan, zij al zuigende en ik al beffende/vingerende in 69, zalig klaar te komen.
Knap voor die prijs.
 
Vorig weekend heb ik de kans gehad ons Leya ook eens te bezoeken. Zeer leuk, positief ingesteld meisje. Ze ziet er super sexy uit achter het raam maar eens uitgekleed vond ik haar er wel een pak minder aantrekkelijk uitzien. Ze is echt wel heel mager en heeft weinig vrouwelijke vormen. Ieder zijn goesting uiteraard. Het pijpen was speciaal. Een beetje over-acting. Wat ze wel enorm goed doet, is de manier waarop ze aan jouw ballen zuigt. Nooit meegemaakt, echt zalig en zonder dat het pijnlijk was... Rest was allemaal standaard. Ondanks dat ze super vriendelijk was, had ik geen klik met haar. Dus dat scheelt al een sloeber minder in het rijtje wachtende... Ur welcome! 😉
 
Laatst bewerkt:
Dit jong ding ook eens bezocht.
Heel vriendelijk en sympathiek meisje, zeker geen kapsones..
Ik sluit me aan bij Ruiz : ze is echt wel (te) mager, komt daarbij nog eens bij dat ze voor mij eigenlijk veel te jong is.
Ik wil daarom haar niet negatief beoordelen, zeker niet.
Pijpen was lekker, ze gaat idd hard, maar dat vind ik leuk.
Tijdens het neuken kan je lekker doorstoten, ze kan wel wat hebben, maar super vond ik het niet, omwille van bovenvermelde redenen.
Is ze aan te raden? Zeker, maar ik ga ze niet meer bezoeken.
 
Weet iemand of ze misschien in verlof is? Vorige week woensdag in de late namiddag en deze week dinsdagavond was ze er niet. Ik kom niet zo vaak in Antwerpen, het kan dus toevallig zijn dat ze er niet was.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond was ze er in ieder geval weer, en maar gelijk binnengegaan want als je twijfelt kan je kans voorbij zijn.
Later op de avond waren 2 vrienden de wanhoop nabij, ze waren al een uur aan 't wachten maar die klant bleef maar binnen.
Gelukkig had ik mijn portie Cataleya toen al binnen , wat is ze toch heerlijk , en die inzet. Knapt een mens toch van op. Omdat er geen tijd verloren gaat is 20 minuten een hele beste date bij C.
Wat moet ik nog meer zeggen ? Je moet het beleven.
Maandag is haar vrije avond.
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week in de nacht bij deze dame beland. Ik wou haar of Alicia proberen maar die zat liever te kletsen met haar buurvrouw. Cataleya is een mooi meisje, beetje te skinny naar mijn zin maar ik kwam voor haar -zo te lezen- fantastische pijpkunsten. Ze was erg aangenaam, lief, veel lachen, smalltalk en geen gezeik over extra geld dus dat zit allemaal goed. Haar pijpwerk was helaas niet mijn ding. Véél te wild. Ze probeerde mijn ballen er letterlijk af te zuigen en ging als een gek te keer, draaien en zwieren met haar hoofd, kortom veel te ruw. Toen ik haar erover aansprak deed ze het zonder morren lekker rustig. Ze kan absoluut niet deepthroaten zoals hier vermeld. Uiteindelijk kon ze mij wel doen spuiten. Voor mij geen herhalingsgevaar maar als je van ruw houdt moet je hier zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan