Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lees de recensies? Ps we weten je smaak toch ook niet?
Met recensies lezen alleen kom je er niet.
Dikke kans dat er al weer een andere dame zit als je je goed in gelezen hebt , het adres hebt genoteerd en je gaat er op aan.
Want er wordt veel gerouleerd door de dames , velen hebben geen vaste kamer.
Daarbij kunnen ze ook net een weekje ( of avondje ) weg zijn.
Voorbeeld : VT 38 zit normaal Nicole maar nu zit Irina er in het weekend de avond ( ook een goede trouwens).Een top meid als Thali zwerft ook door Villa Tinto.
Ga zomaar door.
Er zijn wel een select groepje zeer ervaren dames die altijd op dezelfde plek vertoeven . Echte €€ kanonnen. Zoals Maria SS 40/2 bijvoorbeeld
Maar ook dat is voor iemand die hier eerste keer komt best lastig want juist die toppers zijn veel bezet en is kwestie van geduld.

Met recensies lezen alleen kom je er niet.
Dikke kans dat er al weer een andere dame zit als je je goed in gelezen hebt , het adres hebt genoteerd en je gaat er op aan.
Want er wordt veel gerouleerd door de dames , velen hebben geen vaste kamer.
Daarbij kunnen ze ook net een weekje ( of avondje ) weg zijn.
Voorbeeld : VT 38 zit normaal Nicole maar nu zit Irina er in het weekend de avond ( ook een goede trouwens).Een top meid als Thali zwerft ook door Villa Tinto.
Ga zomaar door.
Er zijn wel een select groepje zeer ervaren dames die altijd op dezelfde plek vertoeven . Echte €€ kanonnen. Zoals Maria SS 40/2 bijvoorbeeld
Maar ook dat is voor iemand die hier eerste keer komt best lastig want juist die toppers zijn veel bezet en is kwestie van geduld.
Klopt als een bus. De ervaren dames die hier al een tijdje zitten, zijn meestal bezet

Komen ook vaak genoeg vrij als je ff rondloopt en anders ap je ze ff, denken in oplossingen
Dan moet je al een tel. nummer hebben. Die verzamel ik niet.
Sommige dames werken hoofdzakelijk met App afspraken , staan wel in het raam maar zijn al " besteld" . Ze zijn dan portier op dat moment.
Voor mij is het geen probleem ik ken mijn weg daar wel en oh ja de succesnummers vang ik ook altijd een glimp van op. Je moet dan wel gelijk binnen gaan , want een minuutje wachten kan telang zijn .
Net als nu bij Anna VR8/1 ook zo'n dame met honing aan de kont.
Kom ik trouwens zelden meer.

Ik beleef het totaal anders, bussiness is slecht in SKW en ook vele topper staan genoeg vaker vrij en als je belangrijk vindt om ze te kunnen bezoeken dan scoor je hun whats app nr.

En nieuwe dames die je nog niet kent kan je snel traceren vua google op adres zodat je diverse recensietopics krijgt op diverse fora mits er over geschreven is natuurlijk.

Ik legde je uit dat algemene vraag hier wat goede dames zijn in SKW zonder info wat je precies zoekt weinig nut heeft.

Terug
Bovenaan Onderaan