Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
IK was er vorige week en zag haar ook staan. Had direct een momentje waar ken ik je van maar het kwartje viel niet tot ik gisteren op een ander forum las dat dit wellicht om de bekende Anna uit Amsterdam gaat. Die stond altijd in de La Vie en Rose op de Wallen en idd, ik vond de gelijkenis achteraf treffend met aar strakke witte T-shirt.
In Amdsterdam was men altijd lyrisch vanwege die grote sili jetsers.
Ik ben zelf nog wel eens bij haar naar binnen geweest maar dat moet inmiddels denk ik wel 20 jaar geleden zijn geweest.
Enfin, niet 100% zeker maar het zou haar zo maar geweest kunnen zijn.
Dit gaat op zeker niet over Poolse Anna uit Amsterdam van vroeger want die is sinds een aantal jaar gestopt en houdt zich tegenwoordig met andere dingen bezig.

zijn er volgens jullie nog verborgen pareltjes of staat iedereen die de moeite waard is op het forum?
Ik heb zeker al verschillende verborgen pareltjes kunnen bezoeken. Allez, zo verborgen zijn ze nu ook niet, vrij veel bezet en nog geen recensies van gevonden. Verversui, ergens tussen nr. 10 en 14, zwart haar en ferme tieten, heel mooie meid. Denk dat haar werknaam Anna is, en in de dag bezocht enkele weken geleden en aan de overkant, ik geloof nr. 11, kinky Ada, ook zeer knappe meid. Ook nog geen recensies van gelezen, maar echt een topper. Met haar heb ik in de avond een godverdomde geile tijd gehad. En nog enkele andere ook in de Verversrui, maar ik ben zeer slecht in namen en/of raamnrs. onthouden.

Terug
Bovenaan Onderaan