Ik denk je bedoelt Nicole SS10/1 . Daar zijn recensies van.Iemand ervaring met schuchtere jonge dame, ik denk schippersstraat 12. Zit vaak met legging/broek aan en toont weinig interesse? maar wel vaak aanwezig
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk denk je bedoelt Nicole SS10/1 . Daar zijn recensies van.Iemand ervaring met schuchtere jonge dame, ik denk schippersstraat 12. Zit vaak met legging/broek aan en toont weinig interesse? maar wel vaak aanwezig
gisteren was zij er niet....Goedendag heren, vorige week bezocht ik het Skw, maar was Monica (Verversrui 14K2) volgens haar collega op vakantie. Heeft iemand haar afgelopen dagen toevallig gezien? Dan weet ik of het ritje vanuit NL wil malen.
Helaas.., maar erg bedankt!gisteren was zij er niet....
Neen ik bedoel schipperstraat 24 sorryIk denk je bedoelt Nicole SS10/1 . Daar zijn recensies van.
Monica is op vakantiegisteren was zij er niet....
Daar zie ik alleen een Rebecca op Schippersstraat 22.Zie nzc forum?
Vraag het haar ? Stel haar voor om een poepke te slaan zonder condoom en dat je er 300 EUR voor wil betalen.Er wordt gesuggereerd dat Rebecca SS19 - voorheen VVR22 -nzc doet. Kan iemand dat bevestigen? Is nl voor mij een no go...
Jorge, de Cubaan. Rijdt er al meer dan 10 jaar als vaste boodschapper van de dames. Maar alsWie is die halve gare van dienst met zijn muziek op de fiets?
Die had hier wel een pagina maar die is verwijderd(diefstal)Er wordt gesuggereerd dat Rebecca SS19 - voorheen VVR22 -nzc doet. Kan iemand dat bevestigen? Is nl voor mij een no go...
De eerste beste levenslustige man had me eens bijna omvergereden, vandaar mijn laconieke beschrijving. Ik mag hem heus wel, al helemaal toen ik doorhad dat het geen verdwaalde toerist was. Neem mij maar niet al te serieus, doe ik zelf namelijk ook niet. In het Schipperskwartier ben ik namelijk voor maar één ding... net als al het ander dat er naartoe gaatJorge, de Cubaan. Rijdt er al meer dan 10 jaar als vaste boodschapper van de dames. Maar als
"newbie" die zichzelf "meneer den turk" noemt voor de eerste keer in het schipperskwartier komt kan je dat natuurlijk niet weten maar dan hoef je toch niet onmiddellijk in je 1e bericht iemand te kleineren. Een "meneer" doet dat niet iemand kleineren. Die levenslustige man, die van muziek houdt, doet niemand kwaad en geloof mij dat is geen "halve gare" want die verdiend daar goed zijn kost. Begint gewoonlijk rond het middaguur tot ongeveer middernacht en neemt 1 dag vrij per week, gewoonlijk de maandag. Voilà meneer den turk, nu heb je wat info. Ik wens je nog veel plezier in het schipperskwartier.
Dat is ze inderdaad maar mijn recensie is verwijderd?Is dat niet deze?
![]()
Recensie - Rebecca (Roe) Verversrui 22/1(dag) vh Vngl 5/2
Toen ik vanmorgen voorbij wandelde stond Rebecca naar me te zwaaien en te lachen, dus maar eens kennis gemaakt. Toen ik dichterbij kwam zag ik dat ze toch wel erg petite was, maar toch mee naar boven met dit poppetje. Ze heeft echt cup A- maar ze is erg aardig. Ze zei dat ze hier twee weken...www.girlsreview.nl
Leuk dat ze daar swinger events beginnen gaan doen ookGisterenavond was het aanschuiven aan de voormalige "cafe d'anvers" nu club Traum. Mannen in smoking en vrouwen in uitgaanskledij van de jaren stillekes. Thema was "Great Gatsby". Het bleek om een min of meer 'swinger" party te gaan. Hiervoor moest je vooraf inschrijven en enkel koppels en single vrouwen mochten binnen, dus geen single mannen en je mag ook niet ouder zijn dan 50jaar. Wow, pure discriminatie toch. Enfin, een uitgelezen plaats, midden in het redlightdistrict van Antwerpen om met jou partner van bil te gaan in een discotheek. Misschien dat er daarna koppeltjes nog een bezoekje hebben gebracht aan een DVP, zie dat wel meer gebeuren de laatste tijd. Op het Falconplein was er ook op dat moment een "Mexicaans muziekfestival" bezig. Er was dus wel wat ambiance in de buurt. Misschien dat dit terug wat nieuw leven kan blazen in het SKW.
Ik betwijfel sterk of dat een swinger party was... vrijdagavond was die club ook open met als thema: haloween (blijkbaar)Gisterenavond was het aanschuiven aan de voormalige "cafe d'anvers" nu club Traum. Mannen in smoking en vrouwen in uitgaanskledij van de jaren stillekes. Thema was "Great Gatsby". Het bleek om een min of meer 'swinger" party te gaan. Hiervoor moest je vooraf inschrijven en enkel koppels en single vrouwen mochten binnen, dus geen single mannen en je mag ook niet ouder zijn dan 50jaar. Wow, pure discriminatie toch. Enfin, een uitgelezen plaats, midden in het redlightdistrict van Antwerpen om met jou partner van bil te gaan in een discotheek. Misschien dat er daarna koppeltjes nog een bezoekje hebben gebracht aan een DVP, zie dat wel meer gebeuren de laatste tijd. Op het Falconplein was er ook op dat moment een "Mexicaans muziekfestival" bezig. Er was dus wel wat ambiance in de buurt. Misschien dat dit terug wat nieuw leven kan blazen in het SKW.
Was een erotische partyIk betwijfel sterk of dat een swinger party was... vrijdagavond was die club ook open met als thema: haloween (blijkbaar)
breekdenacht.be