Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Smaken verschillen !
Inderdaad. Een vrouw mooi vinden is toch altijd al iets heel persoonlijks geweest.

Bij zo iemand als op die foto's krijg ik hem niet omhoog denk ik. Hij zou protesteren tegen mijn keuze. :giggle: Op de foto doen haar lippen me eerder denken aan de anus van een forse kat. Geef mij maar naturelle vrouwen. De natuur maakt hen mooi genoeg. Ze hoeven zichzelf voor mij niet te laten vermassacreren.

Die dames kijken niet naar 'jou' maar naar de briefjes die zullen er wel genoeg binnenkomen.. of je nu hun type bent of niet maak voor hun geen Moer uit hoor...
Echt wel. Uiteraard gaat het vooral om de eurootjes die je achter laat, maar voor de meeste dames maakt het echt wel uit of er een klik is met de klant of niet.

Echt wel. Uiteraard gaat het vooral om de eurootjes die je achter laat, maar voor de meeste dames maakt het echt wel uit of er een klik is met de klant of niet.
Dat denk ik ook wel en ik denk dat dat voor 90 procent plus is. Trouwens als wij ergens gaan werken zijn wij toch ook blij dat dat voor aangename klanten I.p.v. van zeer moeilijke klanten.

Terug
Bovenaan Onderaan