Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag bezocht ik een plek die we al heel lang kenden. Een tengere blondine met geweldige benen en een welgevormde kont trok mijn aandacht. Ze stelde zich voor als Cataleya, 23. Helaas kan ik haar onderwerpregel niet vinden om een recensie over te schrijven, maar kortom, ze begon met wat heerlijke ballenlikken, waarna we passionele cowgirlseks hadden. Het was een onvergetelijk moment, en het kijken naar een zigeunerheer die accordeon speelde bij de ramen gaf mijn bezoek een extra dimensie. Je voelde de Oost-Europese culturele mengelmoes.

Vandaag bezocht ik een plek die we al heel lang kenden. Een tengere blondine met geweldige benen en een welgevormde kont trok mijn aandacht. Ze stelde zich voor als Cataleya, 23. Helaas kan ik haar onderwerpregel niet vinden om een recensie over te schrijven, maar kortom, ze begon met wat heerlijke ballenlikken, waarna we passionele cowgirlseks hadden. Het was een onvergetelijk moment, en het kijken naar een zigeunerheer die accordeon speelde bij de ramen gaf mijn bezoek een extra dimensie. Je voelde de Oost-Europese culturele mengelmoes.
Klopt! Die muziek gaf toch echt vandaag een speciale sfeer in het Schipperskwartier! Heel bijzonder!

Klopt! Die muziek gaf toch echt vandaag een speciale sfeer in het Schipperskwartier! Heel bijzonder!
Ik vrees dat die muziek de enige sfeerschepper in het skw is. Ik was er vandaag rond vier uur en er waren hooguit tien wandelaars. Maximaal 1 op vijf ramen bezet. Mijn vaste dame vertelde me dat ze al blij is met een paar klanten per dag, maar dat er ook dagen zijn zonder één enkele klant. Ze overweegt dan ook volgend jaar te stoppen, en ze is niet de enige. Ik zal weer wel als doemdenker weggezet worden, maar het skw zoals we het de 3 laatste decennia hebben gekend is helaas voorgoed voorbij.

Terug
Bovenaan Onderaan