Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet iedereen is miljonair , dat klopt.
Bij ons zeggen ze: waar t geld zit wil t niet weg.
Kan die gast in oranje jasje mooi doen die eten en drinken voor de dames gaat halen, is voor hem ook beter fietsen.
Die hoeft ni te krabben voor een briefje v 50.
waarschijnlijk zijn schaapjes op t droge :ROFLMAO:

Laatst bewerkt:
Is dat ? want das meestal zo trickie denk ik (niet allemaal trouwens)
Nee, dat is niet zo, bijlange niet.

Nee als je negatief er in gaat voelen ze dat meestal, als je respectvol, schoon en gentleman bent en 100 neerlegt gaat het bij mij meestal goed
Als je respectvol, schoon en gentleman bent lukt dat met €50 ook hoor.

Diegene die je voor €50 geen deftige/aanvaardbare service/behandeling geven gaan dat voor €100 ook niet doen. Verschil is dat je dan wel €50 meer weggesmeten hebt.

Wellicht maar ik wandel veel en jaren en ik heb succes met mijn manier
Dat zal wel zo zijn maar je beweert ook dat het voor €50 direct richting orgasme knallen is en impliciet zelfs dat het onrespectvol is en daar ben ik het niet mee eens. Eigenlijk weet je dat ook niet als je toch altijd met €100 start...

Ik schreef wat ik schreef niet dingen erbij bedenken wat ik zou bedoelen er staat letterlijk wat ik bedoel en wat mijn ervaring is niks meer of minder

Dat schreef je toch:

maar je beweert ook dat het voor €50 direct richting orgasme knallen is

met 50 knallen ze direct richting orgasme

en impliciet zelfs dat het onrespectvol is

Nee als je negatief er in gaat voelen ze dat meestal, als je respectvol, schoon en gentleman bent en 100 neerlegt

Maar je zal het dan anders bedoeld hebben dan je schreef of ik begrijp uw schrijfsels niet goed. Waarschijnlijk allebei.

Ik start altijd met minimaal 100 bij een onbekende, met 50 knallen ze direct richting orgasme en bij 100 zijn ze relaxter en meestal al beter startend in de service.
Als ik 100 euro betaal bij een nieuwe dame, ben ik er zeker van dat ik na 25 minuten (of sneller) buiten sta. Dat ze een ballon rond mijn slappe zak doet en pijpbeurtje van 1 minuutje en dat er nen hoop vingers tussen zitten . Nadien spijt hebben omdat ik niet naar mijn vaste dame ben gegaan. 40 minuten binnen en 30 minuten nen stijve en dat er zoveel druk achter staat dat je bijna in mijn eigen gezicht spuit.

Laatst bewerkt:
De toekomstgerichte toppers begrijpen dat een nieuwe klant potentieel een vaste klant in wording is, en zullen daarom ook voor 50 euro jou een leuke beleving proberen te geven. Zeker als je een local bent en je respect toont. Tenzij je een tophoer bent zoals Bianca. Zij is zo populair dat je er voor minder dan 125 euro zelfs niet binnen moogt. Maar ook zij is begonnen aan 50 euro…

Ik ken genoeg dames waar je voor 50 een prima dienstverlening hebt en dat zijn echt niet de minste. Vaak als ik 100 betaal ben ik wel wat langer binnen maar is de service vaak niet anders of beter. Meestal krijg je er een drankje bij dat dan weer wel.

Dat lijkt me een duur drankje dan.
In dat kroegje aan de Oudemansstraat betaal je 3,50 voor kop warme koffie 😉
Bij ons zeggen ze: waar t geld zit wil t niet weg.

Die hoeft ni te krabben voor een briefje v 50.
waarschijnlijk zijn schaapjes op t droge :ROFLMAO:

Zag wel dat hij er een nieuwe electrische fiets aan over gehouden heeft 😂

Ik ken genoeg dames waar je voor 50 een prima dienstverlening hebt en dat zijn echt niet de minste. Vaak als ik 100 betaal ben ik wel wat langer binnen maar is de service vaak niet anders of beter. Meestal krijg je er een drankje bij dat dan weer wel.
Als je eenmaal een keer 100 betaald hebt , en de service was goed , dan kan je niet meer met 50 afkomen de volgende keer.
Andersom kan wel.

Je heb ook sommige dames die zich gewoon aan standaard tarief 50 houden , en niet veel extra's te bieden hebben hoor, daarom best over praten eerst en zelf aanvoele of als je al bij een geweest bent kan je automatish al direct 100 starten waar je dan zekers van bent

Als ik zie wat een vluggertje (afwerkertje) bij een hoop dames hier in Nederland kost. Voor 70 euro moet je al goed zoeken. Sommige gaan al richting de 100 euro. Meestal is er dan een huisje gehuurd. Vaak helemaal uitgeleefd. Matrassen op de grond of krakkemikkig bed. Daar trappen ze 4 of 5 dames in. Big Bisiness

Dan rij ik liever naar Antwerpen.

Als ik zie wat een vluggertje (afwerkertje) bij een hoop dames hier in Nederland kost. Voor 70 euro moet je al goed zoeken. Sommige gaan al richting de 100 euro. Meestal is er dan een huisje gehuurd. Vaak helemaal uitgeleefd. Matrassen op de grond of krakkemikkig bed. Daar trappen ze 4 of 5 dames in. Big Bisiness

Dan rij ik liever naar Antwerpen.
Heb tog wel al al is privehuis bezocht in NL , en Eindhoven vind ik nog wel leuk opzich , maar idd in nederland tog meer prive gericht of van die vage clubs waar dan allemaal uitgeleefde dames zich komen voorstellen

Terug
Bovenaan Onderaan