Johnny Walk
Forumfiel
Dat geldt voor de gehele middenstand en meer
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNog minder volk ?Niet vergeten woensdag en donderdag orthodoxe kerstmis .
Vanmiddag bij Elena uit Oekraïne geweest.
Wat een topper zeg. Dat is zeker een aanrader
Recentie volgt nog
Weet er nu iemand of ze er is
Diana uit de Schippersstraat 36/2 Antwerpen
Ik zit al een hele vakantie uit te kijken naar mijn volgende bezoek, wat sneeuw gaat mij niet tegenhouden.Winterse toestanden in onze contreien. Ik vrees voor de meisjes dat er de komende dagen weinig of geen wandelaars zullen zijn. Technische werkloosheid voor hen zonder vergoeding.
Heb haar berichtje gestuurd maar haar telefoon staat blijkbaar uit... Is waarschijnlijk niet aan het werk dan.Weet er nu iemand of ze er is
Dat is enkel voor de volgelingen van de Russisch orthodoxen.Niet vergeten woensdag en donderdag orthodoxe kerstmis .
Diana werkt vandaag niet. Morgen is ze er wel.Weet er nu iemand of ze er is
Pas maar op, van het dak kan VT aan de Verversrui kant kunne grote pakken sneeuw omlaag donderen, vooral bij dat pleintje.Ik zit al een hele vakantie uit te kijken naar mijn volgende bezoek, wat sneeuw gaat mij niet tegenhouden.
Ja kan zo maar eens gebeuren. Het leven laten in het SKW bedolven onder een dik pak sneeuw. Hopelijk is dat dan na een bevredigend bezoekje aan een heerlijk mooi meisje. Anders zou het maar sneu zijn…Pas maar op, van het dak kan VT aan de Verversrui kant kunne grote pakken sneeuw omlaag donderen, vooral bij dat pleintje.
Wie zijn dat dan? Want gewoonlijk staan daar Luna en Maria, dat zijn toch geen zusjes?Zo kwam ik ook bij de zusjes op ss12
Maakt niet uit, als je dood bent voel en denk je niet meer.Als het dan toch moet gebeuren kan het beter daar zijn, dan wanneer je er onderweg naartoe bent
Dan heb je geen zorgen meer.Waarom sneu? Als je dood bent is er niks meer dus je weet het toch niet
Tussen de roemeense dames zitten er ook wel onder andere Alexia vvr 12/5 doet daar aan meeDat is enkel voor de volgelingen van de Russisch orthodoxen.
Roemenië vierde kerstmis samen met ons.
Ja , maar driekwart van de ramen staan leeg , dan kijk je idd beter naar de muurschilderingen.Die muurschilderingen in het VT zijn prachtig trouwens. De moeite waard om eens te bezoeken!
Wie zijn dat dan? Want gewoonlijk staan daar Luna en Maria, dat zijn toch geen zusjes?
Dat zeggen ze ja. Zelfs al spring je voor de trein , je bent al dood voor dat je de waarschijnlijk verschrikkelijke pijnen voelt.Maakt niet uit, als je dood bent voel en denk je niet meer.
Ik leef en geniet ongeacht wat er in de wereld gebeurt en ik ga niet voor 50 wel een veelvoud daarvanDan heb je geen zorgen meer.
Bedenk wel , elke wip kan je laatste zijn , dus stel ze niet te lang uit.
En voor 50€ ? Ga je niet lang twijfelen toch?
Ziet er netjes uit ja. Dat fleurt de boel een beetje opDie muurschilderingen in het VT zijn prachtig trouwens. De moeite waard om eens te bezoeken!
100€ is vaak betere keuze. Alleen niet bij degene die je nog niet kent.Ik leef en geniet ongeacht wat er in de wereld gebeurt en ik ga niet voor 50 wel een veelvoud daarvan![]()
Dat is een waarheid als een koe.100€ is vaak betere keuze. Alleen niet bij degene die je nog niet kent.
Ik leef en geniet ongeacht wat er in de wereld gebeurt en ik ga niet voor 50 wel een veelvoud daarvan![]()
Niet iedereen is miljonair , dat klopt.Tja Johnny...
Niet iedereen heeft het zo goed voor elkaar dat ze het met bakken tegelijk uit kunnen geven aan de dames
Er zijn er zelfs die moeten krabben voor nog maar één floesje van 50. Ik hoor ze genoeg de mannen aan de raam die vragen of ze voor 30 euro eens van de grond mogen.
Je gaat er vooraf naartoe, na afloop vertrek je, 50% kans dat je niet eens aan toe komt.Als het dan toch moet gebeuren kan het beter daar zijn, dan wanneer je er onderweg naartoe bent