Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je eenmaal een keer 100 betaald hebt , en de service was goed , dan kan je niet meer met 50 afkomen de volgende keer.
Andersom kan wel.
Dat kan altijd wel, maar waarom zou je als je tevreden bent over de service.
En hoe vaak bezoeken jullie nog een nieuwe, onbekende dame?
Gemiddeld 1x per maand. Soms een aantal kort na elkaar en dan weer een hele tijd geen, maar dus een stuk of 12 per jaar.

Ik heb vandaag nog eentje gezien op de hoek van de Vingerlingstraat en de Verversrui nr 2 vitrine nr 1 die had ook wel mooi figuur en stevige billen . Het was de eerste keer dat ik haar zag . Die zag er ook mooi en sexy uit .

Die zag er best lekker uit . Maar ja ik was net buiten bij een andere. Hopelijk zit ze de volgende keer weer. Ze had wel een seksuele aantrekkingskracht .

Ik heb vandaag nog eentje gezien op de hoek van de Vingerlingstraat en de Verversrui nr 2 vitrine nr 1 die had ook wel mooi figuur en stevige billen . Het was de eerste keer dat ik haar zag . Die zag er ook mooi en sexy uit .
Heb haar op het hoekje laatste keren ook zien staan. Klein jong slank poppetje met idd heerlijke billen. Maar niet blond. Zwart lang en stijl haar. Dus weet niet of het deze Isabella was.
Deze is terug aanwezig vvr 28
Dat is een idd plaatje om te zien. Die staat ook nog op mij to do lijstje.
Ik zie haar regelmatig en lang voor het raam staan. Dus ben wel benieuwd naar haar service.

Heb haar op het hoekje laatste keren ook zien staan. Klein jong slank poppetje met idd heerlijke billen. Maar niet blond. Zwart lang en stijl haar. Dus weet niet of het deze Isabella was.

Ik zie haar regelmatig en lang voor het raam staan. Dus ben wel benieuwd naar haar service.
Het is ze wel, ooit heeft ze op vvr 14 gestaan en dan heeft ze een tijdje blond gehad . Als een wandelaar niets veranderd in" meer opties " blijft het originele staan en zo zijn er veel die niets aanpassen ?

Het is ze wel, ooit heeft ze op vvr 14 gestaan en dan heeft ze een tijdje blond gehad . Als een wandelaar niets veranderd in" meer opties " blijft het originele staan en zo zijn er veel die niets aanpassen ?
Stond ze vroeger in de Schipperstraat met de nacht ? Dan een tijdje in de Vingerlingstraat?
Stond ze vroeger in de Schipperstraat met de nacht ? Dan een tijdje in de Vingerlingstraat?
Schipperstraat 14/2 of 14/3. Dank

Laatst bewerkt:

Stond voorheen op oa Verversrui 26 of 28

Terug
Bovenaan Onderaan