Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
triest nieuws : bij mijn bezoekje aan een dame eerder deze week vertelde deze me dat er 2 dvp's, die tot voor kort werkzaam waren op SS24, om het leven zijn gekomen bij een auto-ongeval op weg van Roemenië naar Antwerpen. Amper 22 en 29 jaar.
In de Roemeense pers was er hierover een artikel : https://www.libertatea.ro/stiri/vid...un-tir-soferul-vinovat-avea-26-de-ani-3930276

Ben je zeker dat het om dames gaat die op Schippersstraat 24 stonden? Ik heb namelijk uit goede bron vernomen dat het minstens om 1 dame ging die op Verversrui 24 gestaan heeft.
 
Ben je zeker dat het om dames gaat die op Schippersstraat 24 stonden? Ik heb namelijk uit goede bron vernomen dat het minstens om 1 dame ging die op Verversrui 24 gestaan heeft.
De dvp die het me vertelde was stellig dat het SS24 was, maar één van de namen dat ze me gaf doet me ook denken aan eentje van op de verversrui. Mogelijk zat er eentje op SS24 en de andere op de verversrui, maar ik kan dat niet bevestigen
 
Om wie gaat het dan precies?
Om redenen van privacy, is het misschien beter om geen namen te noemen. Het ging touwens om 1 dvp, die samen met haar vriend en twee meereizende Roemenen in de ongeluksauto zaten. Het ongeluk is gebeurd aan de Hongaarse grens, door de slechte toestand van de straten (sneeuwval en ijs), en enkel de vriend van de "Antwerpse" dvp heeft het ongeluk overleefd. De dame heeft in VR24 gewerkt. De twee meereizende Roemenen zijn me onbekend. Mogelijk was de dame ook een prostituée, maar blijkbaar niet van het SKW. Ze zouden in Belgie 'werken' en waren samen met de SKW dame en haar vriend op terugweg na hun vakantie.

Je moet altijd wat opletten met de informatie die je bij een bezoekje van een dame krijgt. Er is wel meestal 'iets' van waar, maar de dames hebben het ook maar van horen doorvertellen. en na 3 keer door verteld te zijn, in het voor velen onder hen 'vreemde' Engels, is het verhaal vaak al merkwaardig anders geworden. Degenen die het nog het beste zullen weten, zijn zij die ofwel het meisje kennen, ofwel huren bij de zelfde verhuurder. SS24 wordt niet verhuurd door dezelfde verhuurder als waar het meisje werkte.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben op het moment bezig om door 9 pagina's met recensies te bladeren op zoek naar fijne dames in de avondshift. Heeft er iemand nog een paar aanbevelingen voor deze wandelaar? Ga vanavond die kant op maar zie door de bomen het bos niet meer!
 
Ik ben op het moment bezig om door 9 pagina's met recensies te bladeren op zoek naar fijne dames in de avondshift. Heeft er iemand nog een paar aanbevelingen voor deze wandelaar? Ga vanavond die kant op maar zie door de bomen het bos niet meer!
Wat zoek je? Welk type, welke diensten? Anna, SS12/3 is een mooie, lieve en correcte dame. GFE type. Maar, zoals gezegd, alles hangt ervan af welk type dame je zoekt. Succes en groetjes, Lookydeleeuw
 
Zoek naar standaard service om mee te beginnen niet op zoek naar een specifieke handeling. Heb wel een ding met hele skinny meiden dus daar gaat mijn voorkeur naar uit. Ik zal eens kijken of die Anna er staan straks!
 
Ik ben op het moment bezig om door 9 pagina's met recensies te bladeren op zoek naar fijne dames in de avondshift. Heeft er iemand nog een paar aanbevelingen voor deze wandelaar? Ga vanavond die kant op maar zie door de bomen het bos niet meer!
Bekijk het eerder als een grapje, maar vragen op een forum om een meisje te tippen waar jij een kloppende stijve van moet krijgen en waar jij pokkegeil je ding wil gaan bij doen... Het doet me denken aan de advertentie "zeer luie man zoekt zwangere vrouw" :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Ga voor een groot met je mee. Denk dat het vermelden wie je moet mijden beter gaat. En dan natuurlijk niet op basis van voorkeuren, maar meer op basis van rare streken.
Bekijk het eerder als een grapje, maar vragen op een forum om een meisje te tippen waar jij een kloppende stijve van moet krijgen en waar jij pokkegeil je ding wil gaan bij doen... Het doet me denken aan de advertentie "zeer luie man zoekt zwangere vrouw" :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Net zoals in Nederland zullen jullie toch ook wel jullie welbekende 'toppertjes' hebben? De dames die iedereen wel een keer moet proberen. Maar goed, bedankt voor het advies. Ik heb toch weer twee dames gevonden waar ik me prima mee heb kunnen vermaken😁
 
Voor degenen die het interessant vinden om oude recensies te lezen. Ik had de oude interactieve kaartjes van Hookers.nl voor Den Haag en Amsterdam destijds bewaard, maar die van Antwerpen helaas niet aangezien ik daar nooit kom. Maar na wat onderzoek met URL's, heb ik die van Antwerpen kunnen vinden. Wel van het jaar 2016.

Antwerpen Schipperskwartier 24-10-2016: https://web.archive.org/web/20161024062213/http://www.hookers.nl:80/maps/showmap.php?f=F44
 
@4_eyes Als je met je muis over de kamernummers heen gaat, zul je lijstjes zien met namen. Op die namen kun je klikken en de recensies lezen. Niet alle pagina's werden opgeslagen, maar het is tenminste iets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan