Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
OF ze zelf niet capabel zijn om een situatie en sfeer de goede kant op te draaien

Of door ouderdom en verzorging wat minder zijn geworden

Of veel willen voor weinig geld

Of de verkeerde dames uitzoeken

Of ongemerkt zelf wat zuurder en negatiever zijn geworden en dat ook uitstralen

Of beperkt eq en of empathisch vermogen hebben

En of een combinatie van bovenstaande factoren😉
Inderdaad, ze willen een nette dame, zonder ziektes, zonder tattoo's, zonder piercings, bij voorkeur nooit kinderen op de wereld gezet, dan ook nog zonder pooier, dames die Nederlands praten en dure lingerie dragen, geen neptoestanden of hoerig uiterlijk zoals fakenagels, neplippen, nepborsten, nepharen, alles toelaten, niet op de klok kijken en wellicht nog zeggen ach de zon schijnt, het is gratis voor jou, pak me lekker langs alle kanten spuit me goed vol met alle soa's die je van overal meeneemt, want jij bent klant! En dan gaan ze klagen, ik mocht zonder condoom van haar, ik had het niet eens kunnen vragen of ze het zonder deed .... .
Heren voor je hier begint te klagen, kijk eens in de spiegel, en stel je de vraag, heb ik echt recht op klagen over een dame die haar diensten aanbiedt waar ik gebruik van wil maken?
Check eerst jullie zelf, uiterlijk, hygiëne, hand -en nagels, wratten, puisten, tanden of gemiste tanden, rokersadem, etiquette (hoe jullie iemand behandelen) taalgebruik, dingen vragen als er duidelijk staat dat ze niet worden gedaan, afdingen terwijl de prijs er staat. Check eerst dit en waan je niet iemand die je niet bent en nooit zult zijn! Alles begint met respect! En dan heb ik het nog niet gehad over het verloop van een date.
Misschien moet ik hier maar ergens zo een topic openen. Ik bied mijn diensten aan, heb respect voor iedereen, maar er zijn grenzen. Ik ben niet verplicht alles te aanvaarden, ook niet voor geld.

En ik die dacht dat preken niet meer bestond .
Hiermee ga je volgens mij geen zieltjes winnen...
"Men noemt geen koe bont of er zit wel een vlekje aan" oftewel de ideale wandelaar bestaat. Tja , die paar die er zijn , die het betaalde damesbezoek tot in de puntjes beheersen en geperfectioneerd en die dit hier op dit forum tot in den treure etaleren , ja daar ga je als dame ook niet van rondkomen .
Maar beste Eveline , ik ben blij met de dames uit het SKW , ze spreken wel geen Nederlands, ze hebben tattoes , soms ook goedkope lingerie, maar ze doen hun werk goed aan schappelijke prijs en de meesten zien mij ( en vele anderen) graag als klant.

"Men noemt geen koe bont of er zit wel een vlekje aan" oftewel de ideale wandelaar bestaat. Tja , die paar die er zijn , die het betaalde damesbezoek tot in de puntjes beheersen en geperfectioneerd en die dit hier op dit forum tot in den treure etaleren , ja daar ga je als dame ook niet van rondkomen .
Maar beste Eveline , ik ben blij met de dames uit het SKW , ze spreken wel geen Nederlands, ze hebben tattoes , soms ook goedkope lingerie, maar ze doen hun werk goed aan schappelijke prijs en de meesten zien mij ( en vele anderen) graag als klant.
Beste Ardy, ik ben ook blij met hardwerkende heren die vragen of ze in hun werkkledij mogen komen of heren die 85 zijn en vragen of ze welkom zijn, deze zijn welkom als ze verzorgt en respectvol zijn. Ik heb eerder dates op regelmatige basis gedaan met mensen met een beperking waarbij de begeleider mij telkens informeerde vooraf. Maar daar zie je dan al aan dit begint met respect voor mij als persoon en voor mijn beroep. Zowel die werkende als de 85 jarigen zitten hier ook niet steen en been te klagen over van alles en nog wat. Ze komen al enig termijn terug. En ook de begeleider was blij, dat de persoon, blij terug kwam. Net zomin jij zult klagen over dat de dames tattoo's hebben of goedkope lingerie. Wellicht weet je dit vooraf en je benoemt het zelf voor een schappelijke prijs. Aan iedereen zal wel iets schelen, ook aan mij. Maar sommige heren gaan er serieus over en ik denk dat je heel goed begrijpt wat ik bedoel. Ik heb zelf ooit getwijfeld om achter de ramen te werken, maar gezien ik een hygiënefreak ben, is het voor mij vrij moeilijk om te werken met enkel een wasbakje. 🫢

Heren voor je hier begint te klagen, kijk eens in de spiegel, en stel je de vraag, heb ik echt recht op klagen over een dame die haar diensten aanbiedt waar ik gebruik van wil maken?
Nee, en ik klaag dan ook niet. Vooral heel blij met en dankbaar voor wat ik tot nu toe al heb mogen beleven bij de (overigens vaak prachtig getatoeëerde) dames in het SKW :)

Eveline als je wilt geven we je hier mooie kamers door. Als het zover is.
Maar in het SKW is het clientèle vrij internationaal om het eens netjes te zeggen.
Ardy, zoals ik eerder schreef sinds eerste lockdown heb ik terug een gewone job. Deze heeft sinds toen prioriteit waardoor ramen voor mij niet meer mogelijk zijn. Maar je weet nooit wat de toekomst brengt.

Beste medewandelaars, welk hotelletje zou je aanraden als het slechts nodig is voor een paar uur? Antwerpen centrum zou ideaal zijn. Ik vraag me af of ze raar kijken aan de receptie als ze je na een uur alweer zien uitchecken...

Beste medewandelaars, welk hotelletje zou je aanraden als het slechts nodig is voor een paar uur? Antwerpen centrum zou ideaal zijn. Ik vraag me af of ze raar kijken aan de receptie als ze je na een uur alweer zien uitchecken...
Maakt dat uit? Je gaat dan toch weg, wat anderen denken is totaal niet belangrijk en zeker niet mensen die jou niet kennen

Terug
Bovenaan Onderaan