Inderdaad, ze willen een nette dame, zonder ziektes, zonder tattoo's, zonder piercings, bij voorkeur nooit kinderen op de wereld gezet, dan ook nog zonder pooier, dames die Nederlands praten en dure lingerie dragen, geen neptoestanden of hoerig uiterlijk zoals fakenagels, neplippen, nepborsten, nepharen, alles toelaten, niet op de klok kijken en wellicht nog zeggen ach de zon schijnt, het is gratis voor jou, pak me lekker langs alle kanten spuit me goed vol met alle soa's die je van overal meeneemt, want jij bent klant! En dan gaan ze klagen, ik mocht zonder condoom van haar, ik had het niet eens kunnen vragen of ze het zonder deed .... .OF ze zelf niet capabel zijn om een situatie en sfeer de goede kant op te draaien
Of door ouderdom en verzorging wat minder zijn geworden
Of veel willen voor weinig geld
Of de verkeerde dames uitzoeken
Of ongemerkt zelf wat zuurder en negatiever zijn geworden en dat ook uitstralen
Of beperkt eq en of empathisch vermogen hebben
En of een combinatie van bovenstaande factoren![]()
Heren voor je hier begint te klagen, kijk eens in de spiegel, en stel je de vraag, heb ik echt recht op klagen over een dame die haar diensten aanbiedt waar ik gebruik van wil maken?
Check eerst jullie zelf, uiterlijk, hygiëne, hand -en nagels, wratten, puisten, tanden of gemiste tanden, rokersadem, etiquette (hoe jullie iemand behandelen) taalgebruik, dingen vragen als er duidelijk staat dat ze niet worden gedaan, afdingen terwijl de prijs er staat. Check eerst dit en waan je niet iemand die je niet bent en nooit zult zijn! Alles begint met respect! En dan heb ik het nog niet gehad over het verloop van een date.
Misschien moet ik hier maar ergens zo een topic openen. Ik bied mijn diensten aan, heb respect voor iedereen, maar er zijn grenzen. Ik ben niet verplicht alles te aanvaarden, ook niet voor geld.