Ja Paulus2, ik stel alweer een vraag ja.Vragen, vragen, vragen ....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa Paulus2, ik stel alweer een vraag ja.Vragen, vragen, vragen ....
Wees gerust, dat ben ik van plan nadat ik een dame bezocht heb.Ja, alleen maar vragen. Misschien ook eens wat delen?
Je bent een aparte vogel WandeleerJa Paulus2, ik stel alweer een vraag ja.
Ik heb ze geteld. Het zijn 6 vragen in één bericht.Ja Paulus2, ik stel alweer een vraag ja.
Je bent een aparte vogel Wandeleer
Wacht maarHij is duidelijk een "Wandeleer" en niet echt een "Vogelaar"![]()
Wacht maar![]()
Kan je in de buurt van het schippers kwartier nog gratis parkeren ergens?
Juist dit ja..Voor sommige wandelaars is het bedrag niet het probleem, maar wel dat je tegenwoordig overal met je pas moet betalen. Toch lastig als vrouwlief ineens op de afschriften ziet dat je helemaal niet in de sportschool was maar in Antwerpen. Je zou er maar last van hebben..
Voor sommige wandelaars is het bedrag niet het probleem, maar wel dat je tegenwoordig overal met je pas moet betalen. Toch lastig als vrouwlief ineens op de afschriften ziet dat je helemaal niet in de sportschool was maar in Antwerpen. Je zou er maar last van hebben..
voor 9.00 uur 's ochtends en na 22.00 uur 's avonds kan je overal in de stad gratis parkeren, Voor de rest zal er zo goed als nergens nog gratis mogelijkheid zijn. Een optie is de parking van Kinepolis en de taxi nemen. Die kan je dan ook cash betalen.Kan je in de buurt van het schippers kwartier nog gratis parkeren ergens?
MPA-GROTE MARKT 1
Antwerpen
Dus inderdaad best voorzichtig mee zijn als mevrouw inzage heeft in de rekeninguittreksels.
Je kunt eens op internet kijken naar de mogelijkheden van de parkeerapp 4411, die kun je ook gebruiken op de Oude Leeuwenrui. Bij mij worden die parkeerbeurten aangerekend op mijn mobiele telefoon factuur. Het parkeergeld moet natuurlijk "ergens" op aangerekend worden.
Voor sommige wandelaars is het bedrag niet het probleem, maar wel dat je tegenwoordig overal met je pas moet betalen. Toch lastig als vrouwlief ineens op de afschriften ziet dat je helemaal niet in de sportschool was maar in Antwerpen. Je zou er maar last van hebben..
Dan kan de vlag uitEn in principe mag het SKW vanaf volgende vrijdag weer 24/24 open blijven.
Overdag kan je nog altijd gratis parkeren op Linkeroever en eveneens gratis de overzetboot nemen naar het Steenplein. Met de boot naar het Schipperskwartier, dat is pas écht in stijl. En die korte wandeling van het Steenplein naar The Streets is net voldoende om je in gedachten al op te geilen op wat komen gaat.Tja, als je je vrouwtje overal inzage in geeft ...........
Ik heb het net even nagekeken, een betaling aan de parkeerautomaat op de Oude Leeuwenrui wordt op de rekeninguittreksels als volgt weergegeven:
MPA-GROTE MARKT 1
Antwerpen
Dus inderdaad best voorzichtig mee zijn als mevrouw inzage heeft in de rekeninguittreksels.
Je kunt eens op internet kijken naar de mogelijkheden van de parkeerapp 4411, die kun je ook gebruiken op de Oude Leeuwenrui. Bij mij worden die parkeerbeurten aangerekend op mijn mobiele telefoon factuur. Het parkeergeld moet natuurlijk "ergens" op aangerekend worden.
En waar ben je binnen gegaan??Ik Was vanmiddag 16h en vanavond 19h30 in het SKW ik zag een heleboel ramen bezet. En een zeer grote keuze. Be naar (Anna ss21/1 Eva ss13/2 en onb VT 37 (misschien Jeannet maar heb wel gevraagt maar vergeten spreekt goed NK) Anna vt 47. Geen Celina gezien wel smiddags Ira.(VT 32 of 33 of 34)
Twee recenties geplaats (AnnaBelle Schippersstraat 21-1 vrijdag bezocht) en (Kinky Melissa Schippersstraat 15-1 zaterdag 12h bezocht.)Blijkbaar nergens of zijn recensie moet eerstdaags verschijnen.
Misschien is hij vergeten het ijzer te smeden terwijl het heet was ... ik ga vandaag daar in de buurt eens checken of bij mij nog alle werkt.
ja dat kan,maar dan moet je wel een 5 min wandelen, aan de droogdokweg is een zijstraat sluisstraat daar is het altijd gratis parkeren,is net voor de brug waar ook de lez camera's hangen dus tot zover kun je met je oudere diesel ook rijdenKan je in de buurt van het schippers kwartier nog gratis parkeren ergens?
Toch even een kleine tip voor wie toch een paar Euro wil besparen en (vooral) veel traag getuf in de binnenstad wil ontwijken. Parkeer jezelf in één van de zijstraten van de grote steenweg (vb. vredestraat, Klauwaertstraat,...) en neem de tram richting Eilandje. op 10 minuutjes sta je vlakbij het SKW, ook al sta je eigenlijk vlak naast de ring geparkeerdKan je in de buurt van het schippers kwartier nog gratis parkeren ergens?