Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Wandeleer Jammer dat je hier de vaste club wenst te irriteren. Maar je hebt al lang besloten om bij Angelique langs te gaan , dus waarom heb je zoveel vragen?
In mijn ogen is Angelique niet heel erg bijzonder , je bent voor haar ook gewoon nummer zoveel die voor 50 € zijn zaad komt lossen. Maar goed , veel plezier met haar en aub wat minder vragen ja?
 
Voor sommige wandelaars is het bedrag niet het probleem, maar wel dat je tegenwoordig overal met je pas moet betalen. Toch lastig als vrouwlief ineens op de afschriften ziet dat je helemaal niet in de sportschool was maar in Antwerpen. Je zou er maar last van hebben..
 
Voor sommige wandelaars is het bedrag niet het probleem, maar wel dat je tegenwoordig overal met je pas moet betalen. Toch lastig als vrouwlief ineens op de afschriften ziet dat je helemaal niet in de sportschool was maar in Antwerpen. Je zou er maar last van hebben..

Tja, als je je vrouwtje overal inzage in geeft ........... :LOL:

Ik heb het net even nagekeken, een betaling aan de parkeerautomaat op de Oude Leeuwenrui wordt op de rekeninguittreksels als volgt weergegeven:

MPA-GROTE MARKT 1
Antwerpen


Dus inderdaad best voorzichtig mee zijn als mevrouw inzage heeft in de rekeninguittreksels.

Je kunt eens op internet kijken naar de mogelijkheden van de parkeerapp 4411, die kun je ook gebruiken op de Oude Leeuwenrui. Bij mij worden die parkeerbeurten aangerekend op mijn mobiele telefoon factuur. Het parkeergeld moet natuurlijk "ergens" op aangerekend worden.
 
Kan je in de buurt van het schippers kwartier nog gratis parkeren ergens?
voor 9.00 uur 's ochtends en na 22.00 uur 's avonds kan je overal in de stad gratis parkeren, Voor de rest zal er zo goed als nergens nog gratis mogelijkheid zijn. Een optie is de parking van Kinepolis en de taxi nemen. Die kan je dan ook cash betalen.

MPA-GROTE MARKT 1
Antwerpen


Dus inderdaad best voorzichtig mee zijn als mevrouw inzage heeft in de rekeninguittreksels.

Je kunt eens op internet kijken naar de mogelijkheden van de parkeerapp 4411, die kun je ook gebruiken op de Oude Leeuwenrui. Bij mij worden die parkeerbeurten aangerekend op mijn mobiele telefoon factuur. Het parkeergeld moet natuurlijk "ergens" op aangerekend worden.

Voor sommige wandelaars is het bedrag niet het probleem, maar wel dat je tegenwoordig overal met je pas moet betalen. Toch lastig als vrouwlief ineens op de afschriften ziet dat je helemaal niet in de sportschool was maar in Antwerpen. Je zou er maar last van hebben..

Ik gebruik die app ook, maar dan met een maandelijkse factuur.
Die krijg ik toegestuurd per mail en de betaling kan online gebeuren.
Op de factuur staat o.a. dag, uur, betaalpaal en de stad vermeld. Geen straatnaam.
Op mijn rekeningafschrift staat 'parkeervergunning/ca Brussel'. Dat is een neutrale vermelding van het bedrijf dat er achter zit
En dat valt makkelijk uit te leggen, aangezien die app ook te gebruiken is in heel wat steden in Nederland.
 
Kent iemand het meisje die aan de volgende beschrijving voldoet :
Lief, vriendelijk, slank, grootte : ik schat rond de 1,6 a 1,7 m.
Roemeense met zwart haar, stevige C cup.
Eergisteren gezien in de late shift 17-24 h. en toen droeg ze een verhakkelde jeans met iets geel / groen fluo erboven.
Ik denk dat het in Verversrui rond nummer 10 moet geweest zijn en ik herinner me (mogelijk verkeerd) de naam Jasmin.
Ze zit er in duo met een vriendin waarmee ze mogelijk samenwoont of toch samen mee naar huis gaat.

ik wil graag een recensie achterlaten maar weet niet goed onder welke naam / in welke bestaande recensie zij thuishoort.
 
Ik Was vanmiddag 16h en vanavond 19h30 in het SKW ik zag een heleboel ramen bezet. En een zeer grote keuze. Be naar (AnnaBelle ss21/1 Eva ss13/2 en onb VT 37 (misschien Jeannet maar heb wel gevraag maar vergeten spreekt goed NL) Anna vt 47. Geen Celina gezien wel smiddags Ira.(VT 32 of 33 of 34)
1e recente van AnnaBelle ss21/1 geplaats.
 
Laatst bewerkt:
Tja, als je je vrouwtje overal inzage in geeft ........... :LOL:

Ik heb het net even nagekeken, een betaling aan de parkeerautomaat op de Oude Leeuwenrui wordt op de rekeninguittreksels als volgt weergegeven:

MPA-GROTE MARKT 1
Antwerpen


Dus inderdaad best voorzichtig mee zijn als mevrouw inzage heeft in de rekeninguittreksels.

Je kunt eens op internet kijken naar de mogelijkheden van de parkeerapp 4411, die kun je ook gebruiken op de Oude Leeuwenrui. Bij mij worden die parkeerbeurten aangerekend op mijn mobiele telefoon factuur. Het parkeergeld moet natuurlijk "ergens" op aangerekend worden.
Overdag kan je nog altijd gratis parkeren op Linkeroever en eveneens gratis de overzetboot nemen naar het Steenplein. Met de boot naar het Schipperskwartier, dat is pas écht in stijl. En die korte wandeling van het Steenplein naar The Streets is net voldoende om je in gedachten al op te geilen op wat komen gaat.
 
Blijkbaar nergens of zijn recensie moet eerstdaags verschijnen :unsure: .
Misschien is hij vergeten het ijzer te smeden terwijl het heet was ... ik ga vandaag daar in de buurt eens checken of bij mij nog alle werkt.
Twee recenties geplaats (AnnaBelle Schippersstraat 21-1 vrijdag bezocht) en (Kinky Melissa Schippersstraat 15-1 zaterdag 12h bezocht.)
 
Wie heeft ervaring met die 50+ milf (met lang blond haar) die savonds op Verversrui nr 5 staat achter 2de raam rechts? Ik wou ze donderdagavond bezoeken maar nadat ze haar "laatste" klant buiten liet tegen 22u kwam ze niet meer tevoorschijn.
 
Kan je in de buurt van het schippers kwartier nog gratis parkeren ergens?
Toch even een kleine tip voor wie toch een paar Euro wil besparen en (vooral) veel traag getuf in de binnenstad wil ontwijken. Parkeer jezelf in één van de zijstraten van de grote steenweg (vb. vredestraat, Klauwaertstraat,...) en neem de tram richting Eilandje. op 10 minuutjes sta je vlakbij het SKW, ook al sta je eigenlijk vlak naast de ring geparkeerd :)
 
Gisteren langs geweest bij een knappe dame aan de Verversrui 20/3 of 22/4, haar naam ben ik kwijt, maar wellicht dat iemand haar herkent:

- Had een geel topje aan
- Krullen
- Klein ongeveer 1.55-1.60
- Volle borsten
- Curvy
- Roemeens

Was er trouwens rond 19.00 langsgegaan.
 
Toch even een kleine tip voor wie toch een paar Euro wil besparen en (vooral) veel traag getuf in de binnenstad wil ontwijken. Parkeer jezelf in één van de zijstraten van de grote steenweg (vb. vredestraat, Klauwaertstraat,...) en neem de tram richting Eilandje. op 10 minuutjes sta je vlakbij het SKW, ook al sta je eigenlijk vlak naast de ring geparkeerd :)
En dan afbieden bij de meisjes omdat ze de tram hebben moeten betalen. De vraag naar GRATIS parkeren spreekt boekdelen toch.
 
²
Ik parkeerde vroeger bijna altijd in de ondergrondse parking op de Godefriduskaai: https://www.q-park.be/nl-be/parkeren/antwerpen/godefriduskaai/
Tegenwoordig op de Rijnkaai want daar 5 euro voor een ganse dag en ook op een drukke zaterdagnamiddag was er nog plaats genoeg: https://www.slimnaarantwerpen.be/nl/auto-taxi/publieke-parkings/parking-rijnkaai

Bovengronds parkeren is vaak bijna even duur en je kunt er meestal voor max. 2 uren een ticket kopen. Plus ondergronds voordeel: altijd camera's, bijv. voor als er een lomperik tegen je wagen rijdt en weg rijdt. Of vandalisme, etc. Dan kun je normaal op de beelden de nr. plaat achterhalen.
 
Iemand enige idee wie die dame in een leder zwarte bodysuit was. Zij werkte gisterenavond en zat op Verversrui 11/3 dacht ik. Ze oogt Roemeens/Latina achtig. Heeft zij een thread?
 
En dan afbieden bij de meisjes omdat ze de tram hebben moeten betalen. De vraag naar GRATIS parkeren spreekt boekdelen toch.


Ik begrijp je reactie en ik heb zelf een aantal dagen geleden een soortgelijke opmerking gemaakt maar als reactie daarop kreeg ik dat het voor de meesten niet gaat om het gratis parkeren op zich maar eerder om het feit dat er moet betaald worden met een bankkaart en dat moeder de vrouw thuis dan op de rekeningafschriften wel eens zou kunnen zien dat manlief in de buurt van het Antwerpse SKW geparkeerd heeft en dus niet op de plaats was die hij haar wijsgemaakt had. :LOL:

Zie ook post nr 2254 van Sir cumalot van vorige donderdag hieronder.



Voor sommige wandelaars is het bedrag niet het probleem, maar wel dat je tegenwoordig overal met je pas moet betalen. Toch lastig als vrouwlief ineens op de afschriften ziet dat je helemaal niet in de sportschool was maar in Antwerpen. Je zou er maar last van hebben..
 
Terug
Bovenaan Onderaan