Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie staat er aan Villa Tinto 1 in de avond en is ze goed? Heeft echt een mooi kontje.
Daar stond altijd Crystal, zij werkte dubbele shifts. Ze staat er overdag nog steeds. Ik weet alleen niet of ze nog steeds dubbele shifts werkt nu het skw weer 24/7 open is. In het begin was ze schijnbaar niet zo goed, maar schijnt inmiddels veel bijgeleerd te hebben. Ik heb haar zelf nooit bezocht. Mijn info is dus puur wat ik lees op de verschillende fora. Het is wel een knappe meid.
 
Nee. Wel ziek van de enorm teleurstellende bezetting in skw. Dan maar naar brussel gereden en daar mijn leren riem dichtgedaan rond een blondje haar hals en op zijn hondjes keihard toe getrokken. Ik dacht dat ze ging bewusteloos vallen. 😂 Wel wat kilometers but it was worth it.
 
Nee. Wel ziek van de enorm teleurstellende bezetting in skw. Dan maar naar brussel gereden en daar mijn leren riem dichtgedaan rond een blondje haar hals en op zijn hondjes keihard toe getrokken. Ik dacht dat ze ging bewusteloos vallen. 😂 Wel wat kilometers but it was worth it.
Teleurstellende bezetting? Ik weet niet wat jij dan zoekt????? En dat je dat in Brussel vind zegt veel😂😂😂
 
Ik zoek meiden. En lege ruiten zijn geen meiden.

Meer dan helft ramen zijn leeg. Door de verkorting vd shiften in de corona crisis hebben veel meisjes een soort dubbele shift genomen. Nu zijn er terug 2 volle shiften. En voor het moment zijn er 2 uitkomsten daar van. De eerste is dat de dames nog steeds beide shiften betalen maar moeilijk 24h aanwezig kunnen zijn. Resultaat, lege ramen op bepaalde uren. Of de dames nemen terug hun ene shift. Resultaat, de andere shift niemand, weer lege ramen.


Verversrui 24. Heel het pand gewoon dicht.

Verversrui 26 en 28 panden. 5 meiden in totaal op al die ruiten.

Schipperstraat gebouwen 1 tem 15. Al die raampjes. Maximum 7 meiden met lichtjes. Donkere gaten. Trans rukken al een tijdje op daar (pun 😂) dus nog minder meiden.

Schipperstraat 23. Helft ramen donker en onbezet.

Schipperstraat 24. Slechts 2 dames op al die ramen. Rest donker. No lights.

Op de hele binnenkoer van Villa Tinto (niet de corridor) waren er slechts 4 ramen die licht hadden. 1 een trans.
Al de 4x maal in 1 maand dat ik dat tegen kom in skw.



Een maandag middag. Een dinsdag vroege avond. Een woensdag late avond. En een zondag nacht.

Hoeveel keer kun je zeggen: ja maar dat moment is het minder?

Dat kun je toch niet ontkennen met rede?

Brussel is niet de ramen die ik doe maar de prive. Prive service in brussel is no limits vergeleken met rest belgie. Or maybe i'm just that lucky. 🍀 Brusselse ramen sucks ass 😂

Was wel lekkere kip in SKW. 😍
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan