Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En anders maar zelf op avontuur gaan! Begin nu zelf ook wat bekender te worden met de pandnummers en ramen. Het wordt nu makkelijker om recensies te schrijven en om dames van recensies te vinden. Tot nu toe alles op de gok (het wandelaarsgevoel) gedaan en dit heeft goed uitgepakt. Één mindere ervaring, een aantal prima en 2 dames waar ik nog vaak binnen zal stappen.
 
ja, eerder te veel dan te weinig.Vergeet niet er zijn ook hoop dames bezig he. Naar verloop van tijd zie je weer andere verschijnen
Inderdaad. Keuzestress is mij niet onbekend. Je ziet een paar leuke dames twijfelt. Je maakt je keuze, maar juist op dat moment is iemand je voor, maar zie ook weer een andere die juist vrij komt, en de twijfel begint opnieuw.:ROFLMAO:
:ROFLMAO:

Er zijn inderdaad veel mensen die alleen kijken naar hoeveel dames ze daadwerkelijk zien, en geen rekening houden met de lege ramen waar wel duidelijk activiteit is, maar de dame bezig is op dat moment.
 
mee eens, maar je moet ergens mee beginnen

gisteren was ik bij Laura, SS35 naar aanleiding van de berichtjes en die was top
Uiteraard kan het top zijn of gewoon goed. Ik had mijn slechtste ervaring met een dame waar heel enthousiast over geschreven werd. Ze was niet bepaald mijn type, maar door alle lovende recensies toch binnen gestapt. Voor mij een echte afknapper. Toen heb ik me voorgenomen om dat nooit meer te doen en altijd mijn intuïtie te volgen. Ik gebruik recensies alleen nog om te kijken of mijn voorgevoel klopt.
 
Als je blind op recensies van anderen af gaat kun je lelijk op je bek gaan.
Zowiezo ga je keer op je bek. Ik lees zelf pas recensie als ik er geweest ben
Maar meestal ben ik zeer tevreden , zeker nu . Nu alles duurder wordt is 50 € relatief weinig geld dus laat ze rollen. Beetje gelijkwaardige meid in de prive ontvangst vragen al snel 200 € en je mist de sfeer , de rode lampjes en de buitenlucht van het SKW.
 
Uiteraard kan het top zijn of gewoon goed. Ik had mijn slechtste ervaring met een dame waar heel enthousiast over geschreven werd. Ze was niet bepaald mijn type, maar door alle lovende recensies toch binnen gestapt. Voor mij een echte afknapper. Toen heb ik me voorgenomen om dat nooit meer te doen en altijd mijn intuïtie te volgen. Ik gebruik recensies alleen nog om te kijken of mijn voorgevoel klopt.
Als je hier goed alle posts volgt, en je combineert met jouw ervaringen bij de verschillende dames, dan weet je vaak welke recensies van welke leden voor jou het best zullen uitkomen.
Immers, zo begin je de voorkeuren van je collega te kennen en als die met de jouwe overeenkomt is er al veel minder kans dat het een afknapper wordt.
 
Als je hier goed alle posts volgt, en je combineert met jouw ervaringen bij de verschillende dames, dan weet je vaak welke recensies van welke leden voor jou het best zullen uitkomen.
Immers, zo begin je de voorkeuren van je collega te kennen en als die met de jouwe overeenkomt is er al veel minder kans dat het een afknapper wordt.
Dat klopt. Wat ik hier boven schreef is ook al minstens 15 of misschien wel 20 jaar geleden voorgevallen. Voor de echt oudgedienden, ik praat over colombiaanse Sara die op VVR 12 werkte. Ik lees momenteel erg weinig recensies van leden die ik echt goed met mijn voorkeuren overeen vind komen. En zelfs dan blijft mijn intuïtie mijn belangrijkste criterium.
 
Zeker, maar als ze na meerdere rondjes nog steeds leeg zijn, zal er niemand zitten

tuurlijk snap ik dat de meiden soms/regelmatig bezig zijn
Dat wil dus helemaal niets zeggen. Diverse dames doen regelmatig langere dates. Ikzelf ga bij mijn favorieten meestal voor een uur, en af en toe zelfs langer. Je moet kijken naar andere tekenen van activiteit. Brand er licht, ligt er een handdoek op de stoel, liggen er sigaretten, of staat er wat drinken. Dat soort zaken.
 
Eens een vraag over die transen hè. In het buurtje waar ik eigenlijk altijd kwam was daar totaal geen sprake van. Maar als ik het goed gezien heb dan zitten ze in het skw allemaal samen in de hoek aan het eind van de schippersstraat (bij het urinoir)? En heb eens één bordje in villa tinto zien staan. Toch wel handig om te weten waar ze zitten (zeker degene waar het het niet in in één blik duidelijk is).
 
Ze zitten door heel het skw. Alleen in de Verversrui weet ik er zo snel geen te zitten. Ze zitten dus zeker niet allemaal bij elkaar in een bepaald stuk de meesten zie je het gewoon direct aan. Het is lang geleden dat ik nog eens een echt vrouwelijke trans gezien heb.
 
Zeker, maar als ze na meerdere rondjes nog steeds leeg zijn, zal er niemand zitten

tuurlijk snap ik dat de meiden soms/regelmatig bezig zijn

Ik heb geen idee hoe lang jouw rondjes duren of hoeveel je er loopt maar ik kan je wel het volgende vertellen: als IK bij één van mijn favorietjes binnen ben dan kan het goed zijn dat je de dame de eerste 2 of soms 3 uur niet te zien krijgt.

Ik kan alleen maar zeggen dat ze dan écht wel "bezet én bezig" zijn :LOL:

Je hebt ondertussen 6 berichten gepost op dit board, in 3 daarvan heb je het over "lege ramen". Mogen we hopen dat je berichten over "ons" SKW in de toekomst wat positiever worden?
 
nee hoor vele ramen zijn onbezet,is momenteel heel erg rustig in Skw,zeker in weekend is het hopeloos ben daarom meer door de week gaan wandelen
Er zijn voor mij nog steeds veel te veel ramen bezet. Ik krijg mijn lijst met dames die ik nog wil bezoeken niet afgewerkt. Sterker nog. Hij wordt alleen maar langer. Ik kan er bijna wekelijks wel 1 of 2 dames aan toevoegen.
 
Ook bij niet volledige bezetting blijft het aanbod prima, zowel kwantitatief als kwalitatief.
Had me voorgenomen om enkel nog maar mijn vaste DVP's te bezoeken, dat zijn er een vijftal.
Maar vandaag weeral een toppertje ontdekt met Ambra en heb er ook nog enkele op het lijstje staan.
Het is een dure maar leuke speeltuin die hopelijk nog lang mag blijven bestaan.
 
alleen janis en boezemvriend saskis,willen niet inzien en toegeven,dat het in hun SKW momenteel heel rustig is.De zelfverklaarde burgemeesters van de straat,wat zij zeggen de waarheid is,en ben je er niet mee akkoord word je wel geband.
Gisteren en vandaag speciaal om 11uur en 16uur gaan kijken en er gisteren hooguit 5 man om 16uur wandelde in SS en Vingerlingstraat en om 11uur niemand,vandaag om 11uur niet veel beter en om 16uur ne man of 10,ne politiecombi en nen audi van het responsteam,en heren burgemeesters voor jullie gaan zeggen dat het niet waar is,heb er speciaal fotos van genomen
Ik ga steeds op weekavonden als het past, ik vind alvast steeds wat ik zoek. Als mijn vaste dames (te lang) bezet of niet aanwezig zouden zijn, stap ik gewoon ergens anders binnen. Keuze zat!!!
Als je er foto's van zou nemen zoals je beweerde, hoop ik van harte dat je beseft dat dit niet wordt geapprecieerd door de dames. Hopelijk komt er dan eens eentje buitengevlogen met een bezemsteel die je beter niet geramd krijgt waar je denkt. Daar wil ik dan gerust een fotootje van maken in jouw plaats...
 
Mensen. Altijd azo een kattengevecht beginnen. Kom op.

Is trouwens tegen de forumregels "op de man spelen"

Niet van hij begon eerst. Niet elke duw moet een tegenduw krijgen. Anders doe je niks anders meer in je leven dan dat.

😋 Ik heb coole avond gehad. Heb eerste keer een forumlid ontmoet was wel cool effe praten irl.

Dus niet zo veel last gehad van 50% lege ramen want had iemand on mee te praten. 😂

Thanks @Boy69
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga steeds op weekavonden als het past, ik vind alvast steeds wat ik zoek. Als mijn vaste dames (te lang) bezet of niet aanwezig zouden zijn, stap ik gewoon ergens anders binnen. Keuze zat!!!
Als je er foto's van zou nemen zoals je beweerde, hoop ik van harte dat je beseft dat dit niet wordt geapprecieerd door de dames. Hopelijk komt er dan eens eentje buitengevlogen met een bezemsteel die je beter niet geramd krijgt waar je denkt. Daar wil ik dan gerust een fotootje van maken in jouw plaats...
👍👍😂😂😂😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan