Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanmiddag nog eens in onze favoriete speeltuin gaan kijken.
was er afgelopen nacht rond een uur of 1 vond het een beetje tegenvallen qua bezetting, ja ik weet dat de helft thuis pasen aan het vieren is, maar ja bij ons (nl) duurt dat 2 dagen en dan is het klaar en hup weer aan het werk, zal in Roe wel iets anders gaan dan...
 
Ben in skw geweest vandaag en nog nooit heb ik het zo rustig geweten als vandaag!!!
Echt heel zwakke bezetting
bijna geen dvp aanwezig en al zeker geen top dames

Ik ben er nog steeds. Het is inderdaad erg rustig, maar ik heb het toch al rustiger geweten. En er waren en zijn wel zeker een aantal topdames, voor mij althans. Ik ben vanmiddag al bij eentje geweest, en wacht nu om bij de tweede binnen te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Ben in skw geweest vandaag en nog nooit heb ik het zo rustig geweten als vandaag!!!
Echt heel zwakke bezetting
bijna geen dvp aanwezig en al zeker geen top dames

Ik ken er toch wel een paar die bij de top van het SKW horen en die vandaag met zekerheid aanwezig waren. Misschien waren ze constant bezet en heb je hen daarom niet opgemerkt ;)
 
was er afgelopen nacht rond een uur of 1 vond het een beetje tegenvallen qua bezetting, ja ik weet dat de helft thuis pasen aan het vieren is, maar ja bij ons (nl) duurt dat 2 dagen en dan is het klaar en hup weer aan het werk, zal in Roe wel iets anders gaan dan...

Het Paasfeest is binnen de Orthodoxe kerk hét grootste feest van het jaar, groter dan Kerstmis. De voorbereidingen beginnen de maandag vóór Pasen (dat was dus op maandag 18 april) en het feesten eindigt op de dinsdag na Paaszondag (dat was dus gisteravond). Tel daar nog een paar dagen bij om te bekomen en te relaxen en dan kunnen we stellen dat tegen het einde van deze week wellicht de eerste dames terug te zien zullen zijn in het SKW. In het weekend zullen er dan weer een aantal andere terug verschijnen, een groot deel zal in de loop van volgende week terug opduiken en een select aantal zal nog wel een verlengstuk breien aan hun verlof in het thuisland.

Om maar te zeggen, het Orthodoxe Paasfeest duurt héél wat langer dan de meeste mensen die er niet mee vertrouwd zijn denken.
 
Het Paasfeest is binnen de Orthodoxe kerk hét grootste feest van het jaar, groter dan Kerstmis. De voorbereidingen beginnen de maandag vóór Pasen (dat was dus op maandag 18 april) en het feesten eindigt op de dinsdag na Paaszondag (dat was dus gisteravond). Tel daar nog een paar dagen bij om te bekomen en te relaxen en dan kunnen we stellen dat tegen het einde van deze week wellicht de eerste dames terug te zien zullen zijn in het SKW. In het weekend zullen er dan weer een aantal andere terug verschijnen, een groot deel zal in de loop van volgende week terug opduiken en een select aantal zal nog wel een verlengstuk breien aan hun verlof in het thuisland.

Om maar te zeggen, het Orthodoxe Paasfeest duurt héél wat langer dan de meeste mensen die er niet mee vertrouwd zijn denken.

Daarna volgt gelukkig weer het onOrthodox neukfeest voor de gemiddelde SKW klant c.q. loper
 
Mijn eerste ervaring, vele jaren geleden was ook TOP! Dat was bij een Nederlands sprekende dame van rond de 35 jaar, toen nog in de Leguit.

Ik denk niet dat er een klantencategorie "te oud" is bij veel dames, mijn vaste contacten hebben het regelmatig over klanten die "really old" zijn. Als ik dan vraag wat ze precies bedoelen met "really old" dan blijkt dat 80 of meer te zijn. Net vóór Corona vertelde een dame me nog dat ze een klant had van 90 die haar nog af en toe eens "stevig kwam neuken".

Dus "te oud"? Bij de meeste dames staat daar geen leeftijd op denk ik zolang je maar vriendelijk bent en het nodige respect toont. Als het op zo'n leeftijd wat langer duurt om klaar te komen dan kan een extra bruine briefje (of een paar) ook wonderen doen ;)
Mijn eerste ervaring in 'het oude skw', ik schat dat ik begin de 20 jaar was. Puffend met de Puch, zo'n brommer met een hoog stuur zoekend naar mijn 1ste verovering. Ik koos uiteindelijk voor een in mijn ogen bloedmooi zwartje (waar ik steeds een zwak voor heb). Parkeren voor de deur en binnen.
Een versleten piepend bed, meer herinner ik me helaas niet meer :ROFLMAO:
Erna bleef ik er weg wegens vele vechtpartijen. Zeg gerust dat ik me er niet ten volle veilig voelde.
Het echte wandelgedrag begon pas zo'n 5 jaren geleden op zeer regelmatige basis. Zo heb ik toch al vooral vele Roemeense dames bezocht wegens geen zwart of Aziatisch te vinden 's avonds. Ik beklaag het me niet: de meeste Roemeense dames zijn zeer vlot in omgang als je jezelf gedraagt zoals het hoort. Zo heb je toch steeds een topservice, niet?
 
Ik was ook ergens begin 20 toen ik de eerste keer ben gaan wandelen. Toen was het nog eens per maand of zelfs 2 maanden, maar de frequentie ging in rap tempo omhoog, tot ik er 10 tot 15 jaar geleden bijna dagelijks kwam. Door mijn huidige werk kan ik die frequentie niet meer aanhouden, maar ik kom er toch nog steeds 1 of 2 keer per week. Ik heb ook in het begin alleen geweldige ervaringen gehad, uiteraard naar mijn toenmalige maatstaven en normen gemeten. Volgens mijn huidige normen zou ik zeker een aantal maar als gewoon beschrijven. Dus niet slecht, maar ook niet top.

Een leuke anekdote is dat ik de allereerste keer in het skw beland ben een jaar of 10 a 12 was. Toen waren we er met het hele gezin verzeild geraakt na een dagtrip naar het zuiden van België om een friet te eten. Dat frietkot stond aan de rand van het skw, je kon er door eenrichtingsverkeer alleen door het skw weer verder rijden. Ik hoef uiteraard niet uit te leggen dat ik toen mijn ogen uitkeek naar al die prachtdames die in die rood verlichte ramen stonden. Ik was toen al verkocht. Dat was het stuk skw dat bij de herstructurering gesloten is.
 
Mijn eerste ervaring in 'het oude skw', ik schat dat ik begin de 20 jaar was. Puffend met de Puch, zo'n brommer met een hoog stuur zoekend naar mijn 1ste verovering. Ik koos uiteindelijk voor een in mijn ogen bloedmooi zwartje (waar ik steeds een zwak voor heb). Parkeren voor de deur en binnen.
Een versleten piepend bed, meer herinner ik me helaas niet meer :ROFLMAO:
Erna bleef ik er weg wegens vele vechtpartijen. Zeg gerust dat ik me er niet ten volle veilig voelde.
Het echte wandelgedrag begon pas zo'n 5 jaren geleden op zeer regelmatige basis. Zo heb ik toch al vooral vele Roemeense dames bezocht wegens geen zwart of Aziatisch te vinden 's avonds. Ik beklaag het me niet: de meeste Roemeense dames zijn zeer vlot in omgang als je jezelf gedraagt zoals het hoort. Zo heb je toch steeds een topservice, niet?
Mijn eerste ervaring (1984 !) was met een Antwerpse dame in de Schippersstraat. Ze heette Nina geloof ik, een knappe kokette MILF met opgestoken geblondeerd haar. Degenen die haar nog zouden herinneren zijn ook oldtimers.
Geen geweldige ervaring, ze trok me eigenlijk af tot ik bijna klaar kwam.:(
Achteraf zelfs ook wat schuldgevoel, daar ben inmiddels wel volledig van af na een bezoekje ;)
Nadien haar nog ontmoet en bezocht in de tippelbuurt waar ze na haar carriére in het SKW sporadisch wel eens opdook. Service was toen beter waarschijnlijk ook omdat ik toen niet meer groen achter de oortjes was.
Waar is den tijd, er is zoveel veranderd. Soms wel wat heimwee naar de tijd dat er nog heel wat Vlaamse dames achter de vitrines zaten, ook heel wat françaises toen en een paar zeer knappe zwartjes van Congolese origine ...
Nostalgie, ook de tippelbuurt is verleden tijd.
Maar gelukkig zijn er ook verbeteringen, zeker wat de werkomstandigheden voor de meisjes betreft.
En het aanbod is nu anders dan vroeger maar daarom niet minder.
Hopelijk kunnen we er nog lang van genieten en blijft de raamprostitutie in onze koekenstad nog heel lang bestaan.
 
Gisterennamiddag zag ik in de Vingerlingstraat 5/2 een bekende verschijning van ondertussen toch al wel een kleine tien jaar geleden.
Denk dat het de Bulgaarse Deborah is die ook af en toe in Brussel werkte. Ondertussen ook al een MILF, vermoed ik.
Ziet er nog best uit, zeer grote natuurlijke boezem en prachtige bruine ogen ...
Iemand ervaring of weet van recensies op het vergane forum ?
 
Mijn eerste ervaring was in december 2018 ik was toen 18 jaar en nog maagd. Ik had zoveel zenuwen dat er een dame was die daar echt op had ingespeeld een kleine dame was het in de verversrui nummer 24 ze noemde Emily, en ik mocht voor de eerste keer 40 betalen waarom weet ik al niet meer. Ik had gezegd dat ik liever niet wilde gepijpt worden maar ze zei dat het moest en anders niet hard ging worden. Heeft ze me gepijpt vond ik wel een goed gevoel. Maar door de stralen zenuwen kreeg ik hem niet recht. Terug op straat zo down als iet en gezegd hier kom ik nooit meer tegen men maat. Dus laatste toertje gedaan en ineens ik zie in de verversrui nummer 8 een hele mooie blonde met een kerstpakket want ja het was toen kerstperiode. Ik dacht dit moet toch lukken, ik had nog 50 euro en deze betaalde ik dan 50 euro ze was een Griekse en ze hete Mirella. Deze vrouw heeft mij dan ontmaagd en een gigantische ontlading gegeven. Waardoor ik dan om de 2 maanden terugkwam toen om de maand toen om de 2 weken en nu zit ik elk weekend bijna in het skw. Jammer is Mirella wel gestopt
 
Tot een jaar of 2-3 geleden ben ik nog bij de Roemeense Gabriella, vingerling 12/1 geweest (recensie op dat vorige forum) - niet te verwarren met de Gabriella in de Schippersstraat 40.
Het was een brunette, ca. 168 cm, normaal gebouwd, bruine ogen, c-cup, girl next door type.
Ze verhuisde later naar Villa Tinto.
Ik had gehoopt van ze na het covid-tijdperk eens opnieuw te kunnen bezoeken, maar vrees dat ze gestopt is.
Weet iemand toevallig meer?
 
Mijn allereerste keer ,ja ik was 14 na een bezoek in cinema Rubens moest men langs de grote uitgang naar buiten wegens de grote drukte ,ik kwam in een red light district terecht aan de Carnotstraat en kon mijn ogen niet geloven ,er zaten zeker lekkere dvp's de meeste van Franse oorsprong of die franstalig spraken,ben 2 dagen nadien nog eens gaan polsen en de eerste keer wilde niet lukken mss door de zenuwen ze was wel heel lekker en moest rond de 20 zijn ,de week derop nog eens geprobeerd en daar zaten 2 Milfs een blondje en een brunette en mijn kans gewaagd het neuken was in de zetel want er was geen kamer maar ik ben daar ontmaagd en kreeg een lekkere orgasme gewoon het gedacht al ,deze keer had ik minder zenuwen .
ben nog terecht gekomen in het huidige skw en voelde mij als een klein jongetje in een speelgoed winkel maar eigenlijk voor volwassene,het geeft mij een enorme kick ieder keer dat ik in het skw kom ,al dat lekkers en soms tref je een beeldmooie geil dvp ,heb toch al wat redelijke dvp's bezocht soms denk ik met dat geld dat ik allemaal heeft gespendeerd reed ik nu rond met een chique sportwagen of een heel mooi huisje met oprit ,maar ja je hebt maar 1 leven en dus geniet ervan !soms schaam ik me zo dat ik een hoerenloper ben in spe ,toch niet om fier over te zijn alhoewel heb verschillende keren een vaste relatie gehad en had de drang niet om naar dvp's te gaan ,maar heb wel gelogen in mijn relatie toen ik 15 jaar was ,ze dacht dat ze mij ontmaagd had maar feitelijk het was een van de blonde milf in de Carnotstraat die mij lekker liet klaarkomen,vergeef mij !!moest je weten welke film ik toen bezochte ,SW
 
Het was niet mijn allereerste keer, maar de dame die mij het meest bijgebleven is uit die tijd is een antwerpse dame met blonde krullen. Ze werkte in de Oudemansstraat naast de Zevende Hemel ergens. Het was een zalige date, en ze wilde meteen met mij op café.
 
Tot een jaar of 2-3 geleden ben ik nog bij de Roemeense Gabriella, vingerling 12/1 geweest (recensie op dat vorige forum) - niet te verwarren met de Gabriella in de Schippersstraat 40.
Het was een brunette, ca. 168 cm, normaal gebouwd, bruine ogen, c-cup, girl next door type.
Ze verhuisde later naar Villa Tinto.
Ik had gehoopt van ze na het covid-tijdperk eens opnieuw te kunnen bezoeken, maar vrees dat ze gestopt is.
Weet iemand toevallig meer?
Ik ken wel een roemeense gabriella die in de schipperstraat op nr 14 k1 stond!
Die is al een tydje werkzaam in de geleenstraat op nr 45.
theo
 
Behalve Boy22 zitten er hier blijkbaar nogal wat wandelaars van eenzelfde generatie die zich de tijd nog kunnen herinneren dat we toertjes reden met de auto door de Oudemansstraat, de Vingerlingstraat, de Schippersstraat, de Verversrui, de Leguit,.....vergeet ik nog straten?

Leuke tijd toen maar persoonlijk vind ik toch het huidige SKW beter, zowel voor de dames als voor de wandelaars.

En, neen, ik ga hier niet opbiechten wanneer mijn eerste keer was en ook niet wanneer mijn eerste bezoek aan een dvp was :p Reken me maar bij dezelfde generatie dan Janus, toegoejef, Hollebolleke, wellicht ook JhonWalker en nog een paar andere en dan kun je het zelf ongeveer berekenen ;)
 
Behalve Boy22 zitten er hier blijkbaar nogal wat wandelaars van eenzelfde generatie die zich de tijd nog kunnen herinneren dat we toertjes reden met de auto door de Oudemansstraat, de Vingerlingstraat, de Schippersstraat, de Verversrui, de Leguit,.....vergeet ik nog straten?

Kommekensstraat, Sint-Paulussplaats met de straatjes er rond en dat pleintje tegen de kaai, Zakstraat, Lange Schiperskapel (maar 2 a 3 ramen). Daar stonden in die jaren wel overwegend Afrikaanse dames voor zover ik me herinner
 
Behalve Boy22 zitten er hier blijkbaar nogal wat wandelaars van eenzelfde generatie die zich de tijd nog kunnen herinneren dat we toertjes reden met de auto door de Oudemansstraat, de Vingerlingstraat, de Schippersstraat, de Verversrui, de Leguit,.....vergeet ik nog straten?

Leuke tijd toen maar persoonlijk vind ik toch het huidige SKW beter, zowel voor de dames als voor de wandelaars.

En, neen, ik ga hier niet opbiechten wanneer mijn eerste keer was en ook niet wanneer mijn eerste bezoek aan een dvp was :p Reken me maar bij dezelfde generatie dan Janus, toegoejef, Hollebolleke, wellicht ook JhonWalker en nog een paar andere en dan kun je het zelf ongeveer berekenen ;)
Na die 1ste keer ik schat zo'n 30 jaren geleden (zie eerder bericht), geen hoertje meer bezocht. Ik herinner wel een zijstraat van de Carnotstraat waar vnml zwartjes zaten. Weet de straatnaam niet meer precies.
'Per ongeluk' de straat instappen en maar loeren :cool:
Zoals vermeld een 5 tal jaren geleden de draad opgenomen en regelmatig in skw verzeild geraakt. Ik schat gemiddeld zo'n 2 - 3 per week afhankelijk van andere activiteiten. De dame die ik toen voor de 1ste maal bezocht is nog steeds mijn vaste dame. Toch mooi, dacht ik? Ik voelde me meteen op mijn gemak.
Ze is btw geen Roemeense doch latina.
Toen ze in verlof was als 'tijdelijke aflossing' Roemeense dames beginnen bezoeken. Ik moet zeggen: mijn ogen rolden open wat een prachtig volkje dit toch is. Ik die steeds zocht naar zwart of Aziatisch stapte volledig over naar onze Roemeense schoonheden.

'Een week geen skw is een week minder geleefd' ;)
 
Kommekensstraat, Sint-Paulussplaats met de straatjes er rond en dat pleintje tegen de kaai, Zakstraat, Lange Schiperskapel (maar 2 a 3 ramen). Daar stonden in die jaren wel overwegend Afrikaanse dames voor zover ik me herinner

Sint Paulusstraat, Keistraat, Grote Kraaistraat, Gorterstraat, Korte Schipperskapelstraat.

Nosestraat. Ik weet niet meer of daar ook dames zaten, maar je kwam er wel door gereden als je de Gorterstraat inreed.
 
Laatst bewerkt:
Kommekensstraat, Sint-Paulussplaats met de straatjes er rond en dat pleintje tegen de kaai, Zakstraat, Lange Schiperskapel (maar 2 a 3 ramen). Daar stonden in die jaren wel overwegend Afrikaanse dames voor zover ik me herinner
Ja, Kommekensstraat , daar zat de Franse Marie, tres sympa..., ook een van mijn eersten.
Zijstraat daarvan de Huikstraat zaten toen al een paar transen.
Andere kant van de St Paulusplaats , de Kleine Kraaiwijk, Nosestraat, Gorterstraat en natuurlijk de befaamde Burchtgracht waar toen vooral "bomma's" zaten want de woorden MILF en GILF waren toen nog niet uitgevonden.;)
Lijkt alsof er meer ramen en DVP's waren maar door de verbouwingen zijn vitrines waar één dame zat nu omgebouwd tot plekken waar er meerdere dames kunnen werken.
Minder loopafstand nu wel voor ons wandelaars...
 
Het ging hier over oplichten ....
Nu, het was niet direct oplichten maar ik ben destijds wel heel zwaar in de val getrapt van Andra, Verversrui 5.
Roemeense knappe dame van eind de 20. Pijnlijk verhaal, heeft me zeer veel geld gekost.
Mijn eigen domme schuld.
Andra werkt trouwens niet meer in de business, het laatste dat ik van haar hoorde zou ze ergens in het Gentse werken als poetsvrouw.
Ze heeft ook gewerkt op Schipperstraat 14 en Verversrui 8.
Wat ben ik een uil geweest...
 
Het ging hier over oplichten ....
Nu, het was niet direct oplichten maar ik ben destijds wel heel zwaar in de val getrapt van Andra, Verversrui 5.
Roemeense knappe dame van eind de 20. Pijnlijk verhaal, heeft me zeer veel geld gekost.
Mijn eigen domme schuld.
Andra werkt trouwens niet meer in de business, het laatste dat ik van haar hoorde zou ze ergens in het Gentse werken als poetsvrouw.
Ze heeft ook gewerkt op Schipperstraat 14 en Verversrui 8.
Wat ben ik een uil geweest...
Ik ken het. We zouden dergelijks kunnen vermijden door ook hierover te communiceren. Maar hoe doe je dat discreet... Ik wil de betreffende dvp niet op het forum met naam vermelden, want ze is nog actief. Bovendien is het mijn eigen domme fout, kop zot gemaakt. Maar moest ik geweten hebben dat ze die truuken nog met anderen uitstak, had ik wel twee keer nagedacht.
 
Behalve Boy22 zitten er hier blijkbaar nogal wat wandelaars van eenzelfde generatie die zich de tijd nog kunnen herinneren dat we toertjes reden met de auto door de Oudemansstraat, de Vingerlingstraat, de Schippersstraat, de Verversrui, de Leguit,.....vergeet ik nog straten?

Leuke tijd toen maar persoonlijk vind ik toch het huidige SKW beter, zowel voor de dames als voor de wandelaars.

En, neen, ik ga hier niet opbiechten wanneer mijn eerste keer was en ook niet wanneer mijn eerste bezoek aan een dvp was :p Reken me maar bij dezelfde generatie dan Janus, toegoejef, Hollebolleke, wellicht ook JhonWalker en nog een paar andere en dan kun je het zelf ongeveer berekenen ;)
Ik denk dat ik ook tot die club behoor.
Inderdaad, rondtoeren is nostalgie. Maar ik vind ook dat SKW nu beter is.
 
Ik denk dat ik ook tot die club behoor.
Inderdaad, rondtoeren is nostalgie. Maar ik vind ook dat SKW nu beter is.
Bij mij is het begonnen in de prille jaren 90.
Via de Verversrui naar de Vingerlingstraat, Schipperstraat naar het Falconplein en dan achterdoor langs de Keistraat via de Oudemansstraat terug naar de Vingerlingstraat. Allemaal met den auto van ons moeder. Er zijn avonden dat ik moest gaan tanken omdat ik een kwart benzinetank had opgereden.
Parkeren in de straat zelf (als je heel veel geluk had), of op het falconplein.
Maar de kamers toen waren in niets te vergelijken met vandaag. Ging toen vaak bij een Kroatische die 15 jaar ouder was dan ik (van mijn 21e tot mijn 25e denk ik). Toen ik ooit eens met wat vrienden door de straat liep wenkte ze mij. Ze zei: je moet vandaag niet bij mij komen, ik zou niet willen dat je vrienden denken dat je een oude vrouw neukt. Heb gezwaaid naar mijn maten ben binnen gegaan en was één van de beste keren ooit met haar.
 
Weet iemand als de knappe blonde dame op Vingerling 14 al terug is uit verlof ?
(nacht)
Er zitten in dat pand 2 blonde dames in de avond/nachtshift. Bedoel je rechts of links?
De rechtse kreeg zeer positieve recensies, herinner ik me doch ben haar naam kwijt. Zij is niet meteen het type dat ik zoek.
Links in dat pand daarentegen zit eentje die ik ook wel eens wil bezoeken. Geen weet van haar naam.
Beiden lijken me veel bezet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan