Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze zou normaal gezien terug zijn op 6 mei maar heeft wellicht haar verlof een beetje verlengd..
In Roemenie is t ook heerlijk weer nu , hoorde ik gister op de "Roemeense avond" zoals je de zaterdagavond in het SKW wel kan noemen.
Heel veel Roemeense wandelaars die hun landgenotes komen bewonderen.
Nu wel mijn portemonnee mee en bij Bianca (VT 17) geweest. Ik ben een man van mijn woord.Bianca , al weer 6 jaar in Antwerpen zoals ze zelf zei is een schatje.
Recensie volgt nog .
 
2 weken terug, op zaterdag een rondje gewandeld in SKW
IK heb een geblodeerde Milf met korte haren zien zitten op VT30 of 31 tijdens de dag...Nederlandstalig...denk Vlaamse
Iemand een idee wie dit is en eventuele ervaringen,??
Bedankt voor eventuele tips
 
ik was daarnet bij een blonde Alicia of Alexia, Veversrui 12... slanke blonde met grote borsten, weet iemand of daar al een topic over bestaat?
Zo'n lieve meid!
Alexia is een zeer correcte en lieve Albanese. Rond de 25 jaar. Zeer mooie groen/bruine ogen, hoge GFE. Ze heeft een grote tattoo van een boompje op haar rug. Zwart/geblondeerd en een slanke lichaam, rond 1m70 lengte.
Geen tijdsdruk, sympathiek en doet haar best om goede service te leveren.
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met de jonge dame op Verversrui nr5 /2 ? Heeft iets voller lichaam en heeft paarse lingerie aan. Heel bleke huidskleur, beetje koperkleurig van haarkleur. Ziet er heel braaf uit en lijkt er niet bepaald thuis te horen tussen al die getattoëerde opgespoten barbiepoppetjes.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan