Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ha, inderdaad, thanks! Zij was het inderdaad. Ken je per toeval ook haar werkuren en -dagen? Alleen 's avonds (hoe laat begint die shit trouwens) of soms ook overdag?
Bij mijn weten werkt ze alleen de avond/nachtshift. Deze begint om 20u00. Maar ik weet niet of ze er altijd meteen om 20u00 al is.
 
Weten jullie of ene elena (noemde zich naar verluidt ook wel een leyla) nog werkt. Stond voor corona in de nacht op vgl 6/3. Korte jeans shortje vaak.

En zelfde vraag voor ene Emma, zelf nooit bij geweest, van vvr 2/? In de nacht. Soort van girl next door type.

En aangezien we toch bezig zijn. Carina van vgl 3/1 ook in de nacht.

Vanessa ss 40/3 in de nacht was definitief gestopt hoorde ik?
 
Weten jullie of ene elena (noemde zich naar verluidt ook wel een leyla) nog werkt. Stond voor corona in de nacht op vgl 6/3. Korte jeans shortje vaak.

En zelfde vraag voor ene Emma, zelf nooit bij geweest, van vvr 2/? In de nacht. Soort van girl next door type.

En aangezien we toch bezig zijn. Carina van vgl 3/1 ook in de nacht.

Vanessa ss 40/3 in de nacht was definitief gestopt hoorde ik?
alle 4 de dames heb ik sinds corona helaas niet meer gezien!
theo
 
Is er iemand van de forumleden die ervaring heeft met de bleke jonge dame op Verversrui nummer 5 avondshift? Is heel bleek van huidskleur, beetje koperkleurig van haar en lijkt nogal goed gezet te zijn. Heeft paarse lingerie aan en doet niet veel moeite om klanten te lokken. Ze lijkt ook helemaal niet het type dat je achter een raam zou inbeelden, maar eerder the girlfriend next door type. Helemaal het tegenovergestelde van die opgespoten barbiepopjes vol met tattoeages. Ik wil wel een keertje bij haar naar binnen gaan maar ik stel mij vragen over haar enthousiasme.
 
Thx voor feedback.

En nog een vraag. Wat zijn tegenwoordig aanraders in de nacht? Bij maya en selena ss 30 ga ik al. Ook bij bianca op vvr.

De nachtshift is momenteel bijzonder goed voorzien, vind ik zelf. Er zitten ook vrij veel nieuwe dvp's die opmerkelijk genoeg vaak een heel goede service bieden. De laatste maanden heb ik bijna geen mindere ervaringen gehad.

Dvp's die er nu zouden moeten zitten in de nacht en top zijn:
  • Alina SS30/3
  • Maya SS30/2
  • Selena SS30/1
  • Carolina VR5/5
  • Gloria VT4
  • Jeanette VT39
  • Anna VL6/2
  • Alexia VR12/3
  • Maria SS40/2
  • Alicia SS16/2
  • Anna SS12/3
  • Betty SS47/3
  • Celina VT28
  • Jasmine SS34/1
Sommigen doen een combinatie van de dag- en nachtshift (vaak tot 23u ongeveer).
 
Vorige week maandag overdag heb ik me laten verleiden door binnen te gaan voor een goed zuigbeurtje, eens alles afgehandeld was en ik buitenkwam verliet ik deze mooie plek langs de verversrui. Stonden niet zo heelveel damens maar er stonden 2 knappe rondborstige damens die echt heel hard op elkaar trokken(of het was echt een spiegel. Heeft er toevallig iemand namen van deze damens of advertenties het was rond verversrui 14 of 18
 
Is er iemand die eraring heeft met de jonge dame met zeer bleke huidskleur en koperkleurig haar op Vingerling nummer 5 avondshift? Ze draagt paarse lingerie. Lijkt iets meer gezet te zijn en is totaal niet het type raamdame die thuishoort tussen al die andere opgespoten barbie poppetjes. Maw ze ziet er heel braaf uit en doet niet bepaald moeite om klanten binnen te lokken. Lijkt wel of alle dagen haar eerste dag is. Dat je niet snel terug buiten zal staan bij haar door snelle afwerkseks ben ik van overtuigd maar anderzijds wil ik ook geen dame die geen enkel initatief onderneemt en het echt tegen haar zin lijkt te doen.
 
Iemand ervaring met de jonge dame op Verversrui nr5 /2 ? Heeft iets voller lichaam en heeft paarse lingerie aan. Heel bleke huidskleur, beetje koperkleurig van haarkleur. Ziet er heel braaf uit en lijkt er niet bepaald thuis te horen tussen al die getattoëerde opgespoten barbiepoppetjes.

Is er iemand van de forumleden die ervaring heeft met de bleke jonge dame op Verversrui nummer 5 avondshift? Is heel bleek van huidskleur, beetje koperkleurig van haar en lijkt nogal goed gezet te zijn. Heeft paarse lingerie aan en doet niet veel moeite om klanten te lokken. Ze lijkt ook helemaal niet het type dat je achter een raam zou inbeelden, maar eerder the girlfriend next door type. Helemaal het tegenovergestelde van die opgespoten barbiepopjes vol met tattoeages. Ik wil wel een keertje bij haar naar binnen gaan maar ik stel mij vragen over haar enthousiasme.
Is er iemand die eraring heeft met de jonge dame met zeer bleke huidskleur en koperkleurig haar op Vingerling nummer 5 avondshift? Ze draagt paarse lingerie. Lijkt iets meer gezet te zijn en is totaal niet het type raamdame die thuishoort tussen al die andere opgespoten barbie poppetjes. Maw ze ziet er heel braaf uit en doet niet bepaald moeite om klanten binnen te lokken. Lijkt wel of alle dagen haar eerste dag is. Dat je niet snel terug buiten zal staan bij haar door snelle afwerkseks ben ik van overtuigd maar anderzijds wil ik ook geen dame die geen enkel initatief onderneemt en het echt tegen haar zin lijkt te doen.
Nee Nee Nee, kom hier niet veel, maar sommige mensen wat een drammers. Eerst Angelique en nu dit weer.
 
Iemand ervaring met dame in avond in vt met naamkaartje nathalie?
 
Is er iemand die al eens de jonge dame op Verversrui 5 (avondshift) bezocht heeft en of ze vanavond aanwezig is op dinsdag? Heeft een zeer bleke huidskleur, koperkleurig van haarkleur, tamelijk gezet en draagt paarse lingerie. Ziet er eerder het brave girlfriend next door type uit, zonder tattoeages. Ze doet niet veel moeite om binnen te lokken behalve een lachje als ze doorheeft dat je haar na 3 keer starend voorbijlopen in het vizier hebt.
 
Is er iemand die al eens de jonge dame op Verversrui 5 (avondshift) bezocht heeft en of ze vanavond aanwezig is op dinsdag? Heeft een zeer bleke huidskleur, koperkleurig van haarkleur, tamelijk gezet en draagt paarse lingerie. Ziet er eerder het brave girlfriend next door type uit, zonder tattoeages. Ze doet niet veel moeite om binnen te lokken behalve een lachje als ze doorheeft dat je haar na 3 keer starend voorbijlopen in het vizier hebt.
Nee nog steeds niet, blijven vragen zou ik zeggen.
 
Is er iemand die al eens de jonge dame op Verversrui 5 (avondshift) bezocht heeft en of ze vanavond aanwezig is op dinsdag? Heeft een zeer bleke huidskleur, koperkleurig van haarkleur, tamelijk gezet en draagt paarse lingerie. Ziet er eerder het brave girlfriend next door type uit, zonder tattoeages. Ze doet niet veel moeite om binnen te lokken behalve een lachje als ze doorheeft dat je haar na 3 keer starend voorbijlopen in het vizier hebt.
Ja, er is zeker iemand die ze al bezocht heeft .
 
Is er iemand die al eens bij de jonge dame op Verversrui 5
Beste Wandeleer wacht voor de deur bij de dame, komt er een klant uit, spreek hem aan , en kijk of hij blij is.
Dit is niet zo mijn ding en vind ik heel onbeleefd naar de dame toe en zeker als ze dit zou zien. Kan ook moeilijk 50m verder er hem nog over aanspreken.
 
Persoonlijk zou ik dat ook niet zo snel doen, dat voor haar raam rondhangen. Anderzijds vind ik wel dat je inderdaad véél kan afleiden aan hoe van een klant afscheid wordt genomen. Zo kwam ik Jiulia (VR13/4) zelf op het spoor nog voor hier positieve recensies verschenen. Ik zag er meermaals klanten buitenkomen met een enorme smile op hun gezicht, dus ja ... ik wist genoeg 😁
 
Iemand een plekje in SKW waar cim op het menu staat in de avondshift ?
Misschien bij de latinas in VT en aan begin van Vingerlingstraat, maar denk dat je dieper in de buidel zal mogen tasten dan standaardprijs. Ook zou naar verluid bij Angelique op Verversrui 18 cim mogelijk zijn binnenin de standaardprijs. Schijnt in het verleden heel populair te zijn geweest. Maar de service zou niet meer hetzelfde zijn las ik in haar topic.
 
Terug
Bovenaan Onderaan