Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie kan mij vertellen wie de kinky dame gekleed in leer, latex boots en een tattoo om haal hals is op Vingerlingstraat ergens rond nummer 2/4/6/ zat aan de rechterkant ze vertelde me dat ze van Marrokaanse komaf was, haar naam is me ontschoten.
 
Laatst bewerkt:
Wie kan mij vertellen wie de kinky dame gekleed in leer, latex boots en een tattoo om haal hals is op Vingerlingstraat ergens rond nummer 2/4/6/ zat aan de rechterkant ze vertelde me dat ze van Marrokaanse komaf was, haar naam is me ontschoten.
Vingerlingstraat 2 en 4 bestaan niet. En 6 was gisteren volledig donker toen ik er was tussen 14u00 en 19u30.
 
Wie kan mij vertellen wie de kinky dame gekleed in leer, latex boots en een tattoo om haal hals is op Vingerlingstraat ergens rond nummer 2/4/6/ zat aan de rechterkant ze vertelde me dat ze van Marrokaanse komaf was, haar naam is me ontschoten.
Schipperstraat 4/3 WEG BLIJVEN! Is al een recensie van , Zie Eva schipperstraat
 
Vanavond in de buurt van Antwerpen dus wil weer eens gaan kijken. Iemand hier die me kan vertellen of er op dit moment een kinky meid de avondshift werkt die een goede service verleent (en natuurlijk nu niet op verof is)? Geen echte SM, gewoon een kinky dame die ook aan seks doet.
 
Vanavond in de buurt van Antwerpen dus wil weer eens gaan kijken. Iemand hier die me kan vertellen of er op dit moment een kinky meid de avondshift werkt die een goede service verleent (en natuurlijk nu niet op verof is)? Geen echte SM, gewoon een kinky dame die ook aan seks doet.
Andra, Schippersstraat 2 !
Cindy, Schippersstraat 23/3
 
Vanavond in de buurt van Antwerpen dus wil weer eens gaan kijken. Iemand hier die me kan vertellen of er op dit moment een kinky meid de avondshift werkt die een goede service verleent (en natuurlijk nu niet op verof is)? Geen echte SM, gewoon een kinky dame die ook aan seks doet.
Anna VR 8/1
Alina SS 30/1
Julia VR13/4(al zit ze soms ook aan een vd andere ramen van dit pand)
 
Vandaag de dame met schoolgirl outfit bezocht. 29 jaar, Roemeens en stond op 22/3.
Lijkt mij dit topic?

 
Vandaag de dame met schoolgirl outfit bezocht. 29 jaar, Roemeens en stond op 22/3.
Lijkt mij dit topic?

Isabella is in verlof (die ik zeer graag bezoek :)). Zij staat op SS32/03. De recensie in je link is dus een andere dame. Degene die je bezocht thv SS22/3 draagt wat soortgelijke kledij doch is een andere dame. Kan even niet op haar naam komen... Gisteravond stond ze er inderdaad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan