Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
overdag zie ik vaak - ik noem het SKW comité - rondhangen & de dames bespreken

een corpulente langharige grijsaard die wat rond sloft.
een grote struise 50'er die nu op de step vaak rondrijdt & vaak een groepje kerels meeheeft waarmee hij discussieert
Ook steeds spaans talige kerel op de fiets (vaak met muziek box) die boodschappen rondbrengt

Ik ken de namen niet waarschijnlijk ook leden van dit forum haha
 
overdag zie ik vaak - ik noem het SKW comité - rondhangen & de dames bespreken

een corpulente langharige grijsaard die wat rond sloft.
een grote struise 50'er die nu op de step vaak rondrijdt & vaak een groepje kerels meeheeft waarmee hij discussieert
Ook steeds spaans talige kerel op de fiets (vaak met muziek box) die boodschappen rondbrengt

Ik ken de namen niet waarschijnlijk ook leden van dit forum haha
de sukkels van de straat bedoel je 😅 ik weet wie je bedoeld , wat een dom volk is dat,die lopen daar bijna altijd ,sorry er is meer in het leven als skw:cool:
 
overdag zie ik vaak - ik noem het SKW comité - rondhangen & de dames bespreken

een corpulente langharige grijsaard die wat rond sloft.
een grote struise 50'er die nu op de step vaak rondrijdt & vaak een groepje kerels meeheeft waarmee hij discussieert
Ook steeds spaans talige kerel op de fiets (vaak met muziek box) die boodschappen rondbrengt

Ik ken de namen niet waarschijnlijk ook leden van dit forum haha
Sommigen zijn wel lid, sommigen niet. Ik weet precies wie je bedoelt.
 
overdag zie ik vaak - ik noem het SKW comité - rondhangen & de dames bespreken

een corpulente langharige grijsaard die wat rond sloft.
een grote struise 50'er die nu op de step vaak rondrijdt & vaak een groepje kerels meeheeft waarmee hij discussieert
Ook steeds spaans talige kerel op de fiets (vaak met muziek box) die boodschappen rondbrengt

Ik ken de namen niet waarschijnlijk ook leden van dit forum haha
de langharige grijsaard heb ik gisteren ook zien rondsloffen...
 
overdag zie ik vaak - ik noem het SKW comité - rondhangen & de dames bespreken

een corpulente langharige grijsaard die wat rond sloft.
een grote struise 50'er die nu op de step vaak rondrijdt & vaak een groepje kerels meeheeft waarmee hij discussieert
Ook steeds spaans talige kerel op de fiets (vaak met muziek box) die boodschappen rondbrengt

Ik ken de namen niet waarschijnlijk ook leden van dit forum haha
Allemaal pietentrekkers 😂😂😂😂
 
de sukkels van de straat bedoel je 😅 ik weet wie je bedoeld , wat een dom volk is dat,die lopen daar bijna altijd ,sorry er is meer in het leven als skw:cool:
Ik weet niet hoor, maar ga je, na de meisjes, nu ook al de andere wandelaars negatief bekijken? Ik denk dat die mensen zich amuseren. Zij zijn geen grotere sukkelaars dan andere mensen die hun tijd doorbrengen met ergens in de stad op café te gaan, een koffie te drinken enz.
In mijn ogen zijn de grootste sukkels een paar mensen die hier blijkbaar altijd negatief moeten spreken. Ook een dom volk hoor, want ze kunnen niet eens zonder dt fouten schrijven. Sorry dat ik het zo zeg. Respect is een mooi begrip, maar niet iedereen heeft het.
 
een corpulente langharige grijsaard die wat rond sloft.
Die mens wandelt al jaren. Hij misdoet niemand iets, hij is vriendelijk, en hij gaat wel degelijk af en toe eens ergens binnen.
een grote struise 50'er die nu op de step vaak rondrijdt & vaak een groepje kerels meeheeft waarmee hij discussieert
Hij valt misschien op omdat hij altijd met een step rijdt. Zoals hij zijn er echter nog verschillende andere vaste meubelstukken van het SKW. Ook van hem weet ik, dat hij regelmatig eens ergens binnen gaat. Af en toe helpt hij meisjes verder als zij iets nodig hebben om te eten of te drinken.
Ook steeds spaans talige kerel op de fiets (vaak met muziek box) die boodschappen rondbrengt
Hier verwar je alvast twee soorten mensen met elkaar. Uw Spaanstalige kerel is gewoon een van de koeriers (een shopping man) die de meisjes bevoorraadt, en hij doet dat niet alleen overdag maar ook vaak in de nacht.
Ik ken de namen niet waarschijnlijk ook leden van dit forum haha
Je hebt ze nog niet allemaal gezien. Het SKW is een hele organisatie.
 
Emma van Vingerling 6-1 gisteren 3x gezien maar is een TMM, flutservice, en slappe kleine borstjes. Zonde dat die een raam bezet houdt, kan beter naar haar buurvrouw Anna gaan die en knapper is, en goede service geeft en een veel leuker en spontaner karakter heeft.
Die buurvrouw, is dat een kleine, ietwat magere blondine met licht krullend haar?
 
Ben blij dat ik net te ver weg woon van het SKW, anders stond ik waarschijnlijk ook in dat rijtje SKW comité
Nu ben ik beperkt in het aantal bezoekjes en ben ik blijkbaar nog niet opgevallen :sneaky:
Een ...jarige met een ....lichaamsbouw en .... haar en die bijna alle maandagen rondtourt,..... Da ben ikke :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
overdag zie ik vaak - ik noem het SKW comité - rondhangen & de dames bespreken

een corpulente langharige grijsaard die wat rond sloft.
de sukkels van de straat bedoel je 😅 ik weet wie je bedoeld , wat een dom volk is dat,die lopen daar bijna altijd ,sorry er is meer in het leven als skw:cool:
Allemaal pietentrekkers 😂😂😂😂

Beste mensen, stop aub met mij te beledigen, ik dank jullie bij voorbaat !
 
Gisteren 3x net afgetroefd toen ik wou binnen gaan bij Emma.
En toen ze vrij was omstreeks 22u30 verscheen ze in jeans en trui en zei ze dat het finisched was...
Soit, trio asslover, geen goede ervaring met Emma ?
Ik heb geen enkele ervaring met Emma, zie haar vaak onbezet en vaak komt een klant not-amused naar buiten!

Vind het verder verwonderlijk, dat je haar 3x net kan missen. Ze staan voor haar niet in rijen opgesteld!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen enkele ervaring met Emma, zie haar vaak onbezet en vaak een klant not-amused naar buiten!
Ik heb nu ook geen enkele ervaring met Emma, het is een zeer mooie dame maar haar gezicht staat altijd op onweer, soms zie je weleens kerels een praatje maken maar gaan niet binnen wat geen goed teken is.
Ze zal het moeten hebben van haar looks!
 
Emma is vaak genoeg vrij, leuk koppie en benen maar dan houdt op, vooral haar afstandelijke houding, beperkte service en ongeinteresseerdheid maakt haar tot een zeer matige sexwerkster, je kan je geld beter dan aan een dakloze geven
 
Terug
Bovenaan Onderaan