Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze jongedame spreekt me enorm aan om haar schattig snoetje. Ik vermoed dat we over dezelfde spreken.
Ze viel me vorige week op. Heeft inderdaad wel wat klantjes.
Best wel wat klantjes die snel buiten zijn misschien wie zal het zeggen? Ze springt zeker in het oog met haar petite lichaam en die harde tepels onder haar grijs t-shirt. Volgens mij is ze ouder dan we denken boys. Een naaldhakje zou haar zeker niet mis staan, het geil poppetje.
 
Laatst bewerkt:
Ja idd er zijn verschillende dvp die op haar teenslippers voor het raam staan ,persoonlijk voor mij een afknapper ,het gaat hierom de verleiding het oog wilt ook wat of ze staan gekleed in lingerie setje met teenslippers of wisselen van teenslippers eens je binnen gaat ,mooi om te zien als je een dvp de trappen ziet oplopen op haar hakken eens je achter haar binnengaat naar haar werkkamer !maar voor iedereen persoonlijk!
 
Ieder zijn voorkeur. Ik vind slippers huiselijk en lieflijk. Hoge hakken, voor wat? Om voeten om te kantelen, om te vallen, om rugpijn te krijgen van daar de hele dag op te staan?
Huiselijk dat vind je zoals het woord zegt: dat tref je thuis. Lieflijk? Ja, aan het strand misschien? Hoge hakken: jawel: da's vrouwelijk. En het is niet de bedoeling om daar een ganse dag te staan. Veel meisjes zitten op een stoel of leunen achterover in hun zetel. Niets voor een echte DVP. En daarmee bedoel ik: vrouwelijk uitgedost. Liefst geen badpak of enkel een BH. Dat is al té geforceerd. Doch een stijlvol kleedje, jaretelles en kousen: dat triggert me. Nu ja, iedereen zijn voorkeur. Keuze die ik overigens waardeer.
 
Verversrui 26, raam links, overdag, staat er een geblondeerde skinny dame met een zeer strak afgetrainde lichaam. Prachtige lichaam, precies een top atlete ofzo. Bruine ogen maar sad face. Ze heet Nicol of Nico ofzoiets. Ik ben er niet binnengeweest want ze was precies depressed as fuck. Bovendien is het in zo'n gedeelde raam met andere waar het een kiekensnest is met peer pressure om de klanten af te zetten. Ik heb geen goede ervaringen bij de ramen die dicht bij de Chinese restaurant staan. Precies the place to be voor quick-cash-girls.

edit: moest nummer 26 zijn
 
Laatst bewerkt:
Verversrui 24, raam links, overdag, staat er een geblondeerde skinny dame met een zeer strak afgetrainde lichaam. Prachtige lichaam, precies een top atlete ofzo. Bruine ogen maar sad face. Ze heet Nicol of Nico ofzoiets. Ik ben er niet binnengeweest want ze was precies depressed as fuck. Bovendien is het in zo'n gedeelde raam met andere waar het een kiekensnest is met peer pressure om de klanten af te zetten. Ik heb geen goede ervaringen bij de ramen die dicht bij de Chinese restaurant staan. Precies the place to be voor quick-cash-girls.
Is hoogstwaarschijnlijk de meid die zich voorstelt al Ella. Mijden! Zie mijn recensie: https://www.girlsreview.nl/threads/ella-roe-antwerpen-verversrui-26-2-dag-nacht.3916/
 
Verversrui 28 daar zitten best prima dames.
2 blondines , Mari, Russische mooie zachte grote borsten.
Roxana Roemeens Italiaanse ook blond met siliconen maar ook.erg goed.
Die hebben geen tijdsdruk.

Naast Mari ook eens bij n Dominicaanse geweest, Pamela in de Vingerlingstraat 17. Donker getint.Wat kan die diep en goed pijpen.
Weer eens wat anders dan dat OostEuropese geweld.
Lijst van prima dames wordt steeds langrr
 
Verversrui 28 daar zitten best prima dames.
2 blondines , Mari, Russische mooie zachte grote borsten.
Roxana Roemeens Italiaanse ook blond met siliconen maar ook.erg goed.
Die hebben geen tijdsdruk.

Naast Mari ook eens bij n Dominicaanse geweest, Pamela in de Vingerlingstraat 17. Donker getint.Wat kan die diep en goed pijpen.
Weer eens wat anders dan dat OostEuropese geweld.
Lijst van prima dames wordt steeds langrr
 
Emma van Vingerling 6-1 gisteren 3x gezien maar is een TMM, flutservice, en slappe kleine borstjes. Zonde dat die een raam bezet houdt, kan beter naar haar buurvrouw Anna gaan die en knapper is, en goede service geeft en een veel leuker en spontaner karakter heeft.
 
Afgelopen nacht grimmige sfeer, veel buitenlandse klanten onder invloed, meisjes pesten met groepjes of fotos maken. Meerdere malen meiden boos naar buiten met goouen van flesjes water etc. Later in de nacht meerdere politie interventies zowel in uniform als de brede jongens in burger in de dikke Audi. Meiden klaagden ook over de sfeer en de vele vervelende mannen.

Bezetting qua aantallen dames was wel ok, alleen weinig toppers en Villa Tinto was matig bezet. Overdag weer sfeerloos en matige bezetting.
 
Terug
Bovenaan Onderaan