Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben voor 80% van de tijd een maandag wandelaar. (late namiddag en avondshift).
Moet zeggen dat ik steeds goed aan mijn trekken kom. Is inderdaad minder druk dan op andere dagen, maar ik heb er vele favorietjes zitten die maandag ook werken.
En als er al eens niet tussen hen kan gekozen worden, dan vind ik toch nog steeds mijn gading.
Maar inderdaad, is wat minder druk.

Vanavond ga ik voor de verandering eens naar SKW rond middernacht. :)
Ben benieuwd wat er te zien zal zijn. Heb wel al een dame in gedachten.
 
Maandag ga ik ook graag , is het wat rustiger.
Weet je , de dames kennen jou ook en ze zien je lopen.
En ze hebben graag klantjes , vooral als ze je al kennen en je goedgekeurd hebben, en.je hebt ooit gezegd dat je nogeens komt , dan loeren ze naar je zoals alleen een raamdame kan.
Let wel , een raamdame ziet alles hoor.
Zo zie ik het ook!
Op weekavonden is het logischerwijze steeds rustiger dan weekends. Dames zijn dan minder 'afgejaagd' zo veel mogelijk klantjes binnen te pakken. Ik geef ze uiteraard geen ongelijk. Op weekends zien ze me nooit. Niet mijn ding. Veel te druk naar mijn goesting.
Een ander voordeel: in de week bv op maandag, de rustigste dag van de week zien de vaste dames ons graag komen: Inkomsten en een leuke babbel zonder enige tijdsdruk + dames die je voor de 1ste maal bezoekt kunnen hierdoor ook aan klantenbinding doen.

Mooie hobby hebben wij toch, niet ;) ?
 
Een ander voordeel: in de week bv op maandag, de rustigste dag van de week zien de vaste dames ons graag komen: Inkomsten en een leuke babbel zonder enige tijdsdruk + dames die je voor de 1ste maal bezoekt kunnen hierdoor ook aan klantenbinding doen.
Kan je dit nader verklaren holledrolleke? Waarom met minder tijdsdruk? En waarom kunnen dames die je voor de 1ste maal bezoekt daardoor aan klantenbinding doen? Ikke ni kunne volge
 
Iemand al ervaring met de Frans Britse Ashlynn die meestal op Schippersstraat 21/2 staat maar soms ook wel eens op 23 voorlaatste raam. Grote dame met een bril. Ze triggert met maar voorlopig houdt iets me tegen….
 
Heeft er iemand van jullie vroeger (en dan spreek ik over 14 jaar geleden ongeveer) een nina (een bulgaarse als ik mij nog goed herinner) op vingerlingstraat 8 gekend?
Was een kleintje met stevige borsten en een slang (cobra) tattoo boven haar poep.
 
Ik tel nog steeds 50% leeg, vrij stabiel vooral op de dag en dan zijn er betere meiden in mijn optiek
Ik schreef zaterdag, maar het was zondag dat ik er was. Ik heb toen alleen in VT echt geteld. Daar waren toen 33 van de 51 ramen bezet. Dat is ongeveer 65%. Voor de andere straten is het gissen, maar toch ongeveer hetzelfde, misschien een fractie minder.
 
Jongens toch, dat gaat hem hier wel niet over een dame meer of minder. Het SKW draait zelfs op deze moment beter dan eind vorig jaar dat kan een blinde zelfs zien. De Duitse saunaclubs daar in tegen als die zich niet herpakken dan is het daar binnenkort over en out. Lees veel te weinig dames geen nieuwe jonge stunners en bijna voor alles optiek vragen ja dan is het voor mij over. In het SKW word het mijn gedacht terug steeds wat drukker en beter ik ben er ook dinsdagavond eens doorgelopen om 18 u 30. Er zaten nog enkele dames waarvan enkele echt mooie sexy lady's en tot mijn verbazing liepen er redelijk wat wandelaars voor dit uur door de straten. Want laat ons eerlijk zijn zelfs in de gouden jaren waren er om 18 u 30 ( wisseling van de shift ) bijna geen dames aanwezig en evenmin wandelaars. Ik ben er gerust in het SKW zal niet verdwijnen evenmin verder achter uitgaan of verloederen het evolueert gewoon want in feite is het een raambuurt maar nu kan je er al een afspraak vastleggen net als in de privé je kan er zelfs op sommige plaatsen al douchen indien de dame u kent. Nogmaals nu is het feitelijk een raambuurt met als jezelf wil met privéontvangst en buitenlucht club gewoonten je kan steeds ook vrijblijvend een praatje maken met de dames aan het raam zij zullen hun deur wel opendoen als je in hun geïnteresseerd bent ja zonder sauna maar misschien zelfs al met een bubbelbad dat weet ik niet.
 
Jongens toch, dat gaat hem hier wel niet over een dame meer of minder. Het SKW draait zelfs op deze moment beter dan eind vorig jaar dat kan een blinde zelfs zien. De Duitse saunaclubs daar in tegen als die zich niet herpakken dan is het daar binnenkort over en out. Lees veel te weinig dames geen nieuwe jonge stunners en bijna voor alles optiek vragen ja dan is het voor mij over. In het SKW word het mijn gedacht terug steeds wat drukker en beter ik ben er ook dinsdagavond eens doorgelopen om 18 u 30. Er zaten nog enkele dames waarvan enkele echt mooie sexy lady's en tot mijn verbazing liepen er redelijk wat wandelaars voor dit uur door de straten. Want laat ons eerlijk zijn zelfs in de gouden jaren waren er om 18 u 30 ( wisseling van de shift ) bijna geen dames aanwezig en evenmin wandelaars. Ik ben er gerust in het SKW zal niet verdwijnen evenmin verder achter uitgaan of verloederen het evolueert gewoon want in feite is het een raambuurt maar nu kan je er al een afspraak vastleggen net als in de privé je kan er zelfs op sommige plaatsen al douchen indien de dame u kent. Nogmaals nu is het feitelijk een raambuurt met als jezelf wil met privéontvangst en buitenlucht club gewoonten je kan steeds ook vrijblijvend een praatje maken met de dames aan het raam zij zullen hun deur wel opendoen als je in hun geïnteresseerd bent ja zonder sauna maar misschien zelfs al met een bubbelbad dat weet ik niet.
😅ehm sorry in de goude jaren bleven de dames tot de shift wisseling werken,dames moesten zelfs wachten tot de andere de biese gepakt had,straat is zogoed als dood dezer dagen, enkel raar want inderdaad lopen er genoeg hulpeloze klanten rondt die hun kwakje kwijt willen raken en niet hun goesting kunnen vinden
 
de dames van de dagploeg die blijven hangen totdat ze echt de kamer uit moeten voor de avondshift, zijn meestal dames die hun dagopbrengst nog niet gehaald hebben.

Daarnaast moeten we niet vergeten dat de afgelopen jaren het SKW vrij vroeg dicht moest, en de avondploeg al rond 1700 uur kwam binnenlopen, waardoor de bezetting 17.00 en 19.00 gewoon erg goed was, want ook dagploeg dames waren er nog te vinden. Nu zijn we (gelukkig) weer terug in oude ritme, dames overdag van 11.00 tot meestal max 18.00. De avondploeg begin pas vanaf 20.00 binnen te druppelen.

Het is eigenlijk in alle raambuurten echt compleet dood zo tussen grofweg 18.00 en 19.00 en dat is al jaren zo.

Was afgelopen weekend nog overdag in het SKW, en het aanbod was gewoon goed te noemen.
 
In Verversrui 24 staan tegenwoordig allemaal andere meisjes. Waar zijn de vaste naartoe? Bianca is nu ook al een tijdje weg en vooral Maissa is, tegen haar gewoonte in, al enkele maanden niet meer te zien.
 
😅ehm sorry in de goude jaren bleven de dames tot de shift wisseling werken,dames moesten zelfs wachten tot de andere de biese gepakt had,straat is zogoed als dood dezer dagen, enkel raar want inderdaad lopen er genoeg hulpeloze klanten rondt die hun kwakje kwijt willen raken en niet hun goesting kunnen vinden
Er zijn altijd veel dames ruim voor de shiftwissel gestopt. Er blijven nu zelfs meer dames tot het eind dan pakweg 5 jaar geleden.
 
De sfeer onder de mensen in het algemeen is anders. De zorgeloosheid en het blinde geloof in de toekomst is weg sinds klimaatcrisis, corona en de oorlog in Oekraïne of nog maar over Trumpie en de China USA opbodoorlog te zwijgen. Dat alles tast het sentiment aan vind ik en je voelt dat ook in de straten. Dat gezegd zijnde was ik bij mijn laatste wandeltocht in het SKW in de avond aangenaam verrast door het aanbod mooie vrouwen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan