Recensie Jennifer (Bra) Villa Tinto 11 (avond/nacht) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hollebolleke

Stamgast
527
24/08/21
940
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Normaal
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Braziliaanse Jennifer zit al een aantal jaren op steeds dezelfde locatie VT11. Vreemd dat ik nog geen recensie kon vinden.
Als je wil genieten van een superlieve dame die steeds een voortreffelijke service aanbiedt, wel, je stapt steeds tevreden en voldaan buiten. Ik toch alvast.
Ik kan me zelfs geen lievere dame inbeelden in skw.

Pijpen komt zeer gevarieerd over. Harde of zachte pijpbeurt, ze volgt je vraag zonder morren en neemt er de tijd voor.
De seks is hemels.
Ik kan over Jennifer nog meerdere pagina's volschrijven mbt de seksbeleving. Kortom: ze is het type waar ik steeds als een magneet met plezier naartoe stap.

Klaarkomen in doggy of met de hand afwerkend of hoe dan ook, ze doet het enthousiast en vol overgave.

Haar Engels is redelijk/zeer beperkt doch indien je 'simpele verwoordingen' gebruikt, zal het gesprek nooit stilvallen.
Ondanks ik werkelijk geen woord Spaans uitkraam, blijft het gesprek toch steeds overeind.

Aangezien 'de dame van de dagshift' VT11 eveneens een topservice geeft (haar bezocht ik toen ze tijdelijk dubbele shiften werkte), kan je je wel inbeelden dat ik in deze kamer al wel wat pleziertjes heb beleefd!

Herhalingsgevaar: YES!!
 
Laatst bewerkt:
Ik kan niet anders dan met je eens zijn , heel lieve dame.Maar Cup lijkt me groter dan C en volgens Jennifer helemaal naturel.
Mmm, ondanks ik totaal geen voorstander ben van opgeblazen ballonnen ben ik nagenoeg zeker van 'verbouwingen'. Ze voelen aan als kanonkogels. Wil je woorden zeker niet in twijfel trekken, hoor. Ik ken ze al jaren doch ben (bijna) zeker van mijn stuk.
De seks is fantastisch bij haar + dat het zulke superlieve dame is, zuigt me zeer regelmatig terug naar haar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan