Recensie Alexia (Mol), Villa Tinto 32 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Billy's hobby

Wandelaar
Forumpionier
45
07/07/21
26
3
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze dame trok me aan vanwege haar lieve lach, mooi figuur en borsten. Maar was een dikke tegenvaller. Wilde me vooraf wassen, dat kon maar ze zei "only hands"... Zelf waste ze zich niet, ook niet nadien. Had gevraagd voor standaard pijpen en neuken plus beffen. Slip ging uit, maar bh bleef aan. Tijdens pijpen zei ze dat ik me moest concentreren en begon ze me af te trekken. Likken mocht niet te hard en aan haar borsten mocht ik nauwelijks aankomen. Dan maar missionaris waarbij ze altijd hand bij hield en overdreven begon te kreunen.
Ga ik niet meer binnen, zelfs niet als het gratis is.
 
Deze dame trok me aan vanwege haar lieve lach, mooi figuur en borsten. Maar was een dikke tegenvaller. Wilde me vooraf wassen, dat kon maar ze zei "only hands"... Zelf waste ze zich niet, ook niet nadien. Had gevraagd voor standaard pijpen en neuken plus beffen. Slip ging uit, maar bh bleef aan. Tijdens pijpen zei ze dat ik me moest concentreren en begon ze me af te trekken. Likken mocht niet te hard en aan haar borsten mocht ik nauwelijks aankomen. Dan maar missionaris waarbij ze altijd hand bij hield en overdreven begon te kreunen.
Ga ik niet meer binnen, zelfs niet als het gratis is.

Bedoel je nu dat je enkel je handen mocht wassen en niet je piemel? Hoe gek kun je als dvp zijn als je een klant weerhoudt van zijn piemel te wassen?

En ze waste zichzelf ook niet? Niet vóórdat je eraan begon? Dan laat ik persoonlijk het beffen toch maar achterwege. De poes mag niet naar zeep smaken maar mag voordat je eraan gaat likken toch wel even met wat water gespoeld worden denk ik dan.

En achteraf waste ze zich ook niet? BAH !

Blijkbaar eentje om te mijden dus.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan