Voormalig lid 18138
Meubelstuk
Denisa werkt nog maar 5 nachten in SKW.
Heeft meer roodachtig lang haar.
Heeft meer roodachtig lang haar.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMerci voor de adviezen! Maria heb ik nu gevonden. I'll keep her in mind! Vond ze wel schattig naar me lachen
Die Denisa heeft precies nog geen recensietopic? Kon het toch niet vinden ... Welke haarkleur heeft ze? Andere dingen om haar aan te herkennen?
Die meiden op VR 24, 26 en 28 vind ik altijd heel lastig om na te gaan. Te veel getel om zeker te zijn.
Even de lijst proberen op te stellen:
Wie vult aan met recensies of tips?
- Mari, VR28 (raam?): kan ik niet vinden
- Chloe met de grote borsten, VR26/6
- Emma, VL6/1: ik vind dit zelf erg knap, maar veel recensies zeggen dat ze neukt als een zak patatten
- Amalia, SS10/2: daar ga ik eens goed op moeten letten, ik weet niet wie het is
- Jennifer, VT (raam?): kan ik niet vinden
- Alexia, VT (raam?): kan ik ook niet vinden (en de kans lijkt me klein dat het deze is)
![]()
Er waren aardig wat dames vanavond maar ook veel waren continu bezet. Zal ik ook nog wat namen geven van goede?
~Mari , VR 28 blonde Russische die altijd lacht. Chloe op VR 26 met de grote borsten, Bianca met bril en witte bloes. Raissa VR 2 ,
Om de hoek Vingerlingstraat zag ik af en toe slanke Emma op nr 6.
Schippersstraat 10 Amalia , die knappe is er ook weer.En in VillaTinto Jennifer en Alexia.
Zomaar een doorsnee van goede dames ,die ook wel vrij stonden af en toe.
Ik werk ook niet elke dag. Logisch dat bv maandag na een druk weekend de dames even stoom willen afblazen. Zondagavond valt mee, vind ik.ehm sorry was er maandagavond was totaal dood echt vele panden bleven zelfs donker,was laatste keer dat ik daar maandag avond/nacht kom,dacht dat zondag al slecht was nou deze nog slechter
Zo zie ik het ook!Maandag ga ik ook graag , is het wat rustiger.
Weet je , de dames kennen jou ook en ze zien je lopen.
En ze hebben graag klantjes , vooral als ze je al kennen en je goedgekeurd hebben, en.je hebt ooit gezegd dat je nogeens komt , dan loeren ze naar je zoals alleen een raamdame kan.
Let wel , een raamdame ziet alles hoor.
Ja die is erIk rijd binnekort nog eens naar antwerpen en zou Elena ss/3 nog eens willen bezoeken iemand die haar de laatste dagen heefd kunnen spotten? thx alvast
Kan je dit nader verklaren holledrolleke? Waarom met minder tijdsdruk? En waarom kunnen dames die je voor de 1ste maal bezoekt daardoor aan klantenbinding doen? Ikke ni kunne volgeEen ander voordeel: in de week bv op maandag, de rustigste dag van de week zien de vaste dames ons graag komen: Inkomsten en een leuke babbel zonder enige tijdsdruk + dames die je voor de 1ste maal bezoekt kunnen hierdoor ook aan klantenbinding doen.
Probeer vooreerst begrijpend te lezenKan je dit nader verklaren holledrolleke? Waarom met minder tijdsdruk? En waarom kunnen dames die je voor de 1ste maal bezoekt daardoor aan klantenbinding doen? Ikke ni kunne volge
Das geen nieuwe zat daar vorige jaar al maar dan s avondsOp Vingerling 6-3 zit ook een nieuwe tijdens de dag, iemand reeds binnen geweest, ziet er wel lekker uit.
Ben je bij deze Yasmine geweest? https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/antwerpen/9423608-yasmineKiana en Yasmine op één dag. Nu moet ik twee weken bekomen....![]()
Zowel vgl 6/1 als 6/3. Twee mooie slanke meiden, maar staat veel, heel veel vrij. Dat zegt al genoeg.Op Vingerling 6-3 zit ook een nieuwe tijdens de dag, iemand reeds binnen geweest, ziet er wel lekker uit.
6-1 emma, dramameid, weinig mogelijk, slappe tietjes, en geen emotie, afstandelijk.Zowel vgl 6/1 als 6/3. Twee mooie slanke meiden, maar staat veel, heel veel vrij. Dat zegt al genoeg.
Dan gaan veel dames van de dagshift al naar huis. Dus slecht tijdstip voor een reëel beeld.Vandaag om 18u niet veel actie in SKW...
Emma is niet alleen heel mooi, maar ook regelmatig bezet, en vaak voor langere tijd.Zowel vgl 6/1 als 6/3. Twee mooie slanke meiden, maar staat veel, heel veel vrij. Dat zegt al genoeg.
Het gaat juist weer de goede kant op. Zaterdag redelijk wat ramen bezet, en ook redelijk wat nieuwe gezichten gezien, of terug na langere afwezigheid.50% leeg, ik zie het somber in voor raambuurten in het algemeen